Inttiin, saapumiserä II/2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, siellä oon :D Tuttu paikka?

En tiiä tuosta Leinosesta ku en minä niitten skappareitten nimiä muista, ainut joka on päähän jääny on luutnantti Kemppainen joka vaikuttaa mukavalta mieheltä :)

E: Onko täällä muita Kajaanin esikuntakompaniasta?

Ensimmäisestä viestikomppaniasta moro :) Vedättekö vieläki lenkkarit jalassa? Viime viikolla noin 20 vemppaa esikuntakomppaniasta pörhälsi ohi syömään, vähän pisti naurattamaan.

Karjalan prikaatin esikuntakomppaniassakin tais olla viime viikolla se 20-30 vemppaa. Tykistössä vemppojen kolmijono olikin sitten jo pidempi kun terveitten. :D Itehän olin viime viikolla pari päivää komppanian ainut vapaustaistelija. Oli siisti vetää päikkäreitä ja kävästä puntilla kun muut tetsas. :D

Ootko muuten Nikula se EK:n isoin mörkö?

Muutama viikko Jääkäriprikaatin sissik:ssa takana ja ihan nastaa on kaikenkaikkiaan ollut. Kuntotestit + cooper meni omasta mielestä ihan ok, pällitesteistä on paha sanoa vielä mitään. P-kauden jälkeen tarkoitus olisi hakea tulenjohtoAUKiin ja sieltä RUKiin, eli ruuhkatukkatukikomppaniaan tie toivottavasti vie!

Karjalan prikaatin esikuntakomppaniassakin tais olla viime viikolla se 20-30 vemppaa. Tykistössä vemppojen kolmijono olikin sitten jo pidempi kun terveitten. :D Itehän olin viime viikolla pari päivää komppanian ainut vapaustaistelija. Oli siisti vetää päikkäreitä ja kävästä puntilla kun muut tetsas. :D

Ootko muuten Nikula se EK:n isoin mörkö?

haha, itseasiassa keskiviikkona(kun itekki vemppasin) oli vemppajoukkoeen vahvuus 42, se oli hauskaa ku oli oikeestaa yksikön isoin joukkoe :D

Joo oon just se! paitsi et oikeestaa oon yksikön lyhimpiä.. lyhimmät top10 joukos :D

Kersantti Nymanin kans ollaan tällä viikolla aika paljon oltu tekemisissä, siinä on aivan saatanan hieno mies! Hauska tyyppi oikeesti :D
Tuut huomaamaan jossain vaiheessa et nyman on iha vitun lapsellinen :D nimim, 2/10 miehistön jäsen. Smugu, kuka perkule oot, heitä jotai vinkkiä? olikko vanhoilla alikkina vai mosilla?

Ensimmäisestä viestikomppaniasta moro :) Vedättekö vieläki lenkkarit jalassa? Viime viikolla noin 20 vemppaa esikuntakomppaniasta pörhälsi ohi syömään, vähän pisti naurattamaan.
Koksujen saapumiseen asti vedettiin lenkkarit jalassa :D Joo, jossaki vaiheessa oli vemppamuoto melkein saman kokonen ku normimuoto :)

BTW oot varmaan 1vk:n tykkihallilla käyny jumppailemassa?

Koksujen saapumiseen asti vedettiin lenkkarit jalassa :D Joo, jossaki vaiheessa oli vemppamuoto melkein saman kokonen ku normimuoto :)

BTW oot varmaan 1vk:n tykkihallilla käyny jumppailemassa?
Viestipataljoonan ainut hyvä puoli on oma punttisali ja vielä kohtuu hyvä sellainen :D Tuli sielä käytyä 2 kertaa intin aikana jumpalla :D

Viestipataljoonan ainut hyvä puoli on oma punttisali ja vielä kohtuu hyvä sellainen :D Tuli sielä käytyä 2 kertaa intin aikana jumpalla :D
Ahkerasti reenailit intin aikana :D Ite otin kahen ekan viikon jälkeen itteeni niskasta kiinni ja oon sen 2-3 jumppaa viikossa käyny siellä tekemässä :)

Miks ette käy kaartinhallis puntil? varmaa vähän paremmat laitteet, ku yksiköissä :rolleyes:
Jos kaartinhallilla meinaat Heikinhallia nii ei sinne jaksa ikää mennä ja sitäpaitsi 1vk:n salilla on kaikki mitä tarvii.. Ja siellä on sentään räkki toisin ku Heikinhallilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom