Deleted member 56124
Onko täällä porukkaa nyt Ivalossa, LR / RjK II/2011? tai vielä palvelevia I/2011?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kersantti Nymanin kans ollaan tällä viikolla aika paljon oltu tekemisissä, siinä on aivan saatanan hieno mies! Hauska tyyppi oikeesti :DKemppainen on ihan ok mutta ei tosiaankaan mukavin näistä spol-kouluttajista.
Joo, siellä oon :D Tuttu paikka?
En tiiä tuosta Leinosesta ku en minä niitten skappareitten nimiä muista, ainut joka on päähän jääny on luutnantti Kemppainen joka vaikuttaa mukavalta mieheltä
E: Onko täällä muita Kajaanin esikuntakompaniasta?
Karjalan prikaatin esikuntakomppaniassakin tais olla viime viikolla se 20-30 vemppaa. Tykistössä vemppojen kolmijono olikin sitten jo pidempi kun terveitten. :D Itehän olin viime viikolla pari päivää komppanian ainut vapaustaistelija. Oli siisti vetää päikkäreitä ja kävästä puntilla kun muut tetsas. :D
Ootko muuten Nikula se EK:n isoin mörkö?
Tuut huomaamaan jossain vaiheessa et nyman on iha vitun lapsellinen :D nimim, 2/10 miehistön jäsen. Smugu, kuka perkule oot, heitä jotai vinkkiä? olikko vanhoilla alikkina vai mosilla?Kersantti Nymanin kans ollaan tällä viikolla aika paljon oltu tekemisissä, siinä on aivan saatanan hieno mies! Hauska tyyppi oikeesti :D
Mosilla olin :D Sukunimi alkaa o-kirjaimella :PTuut huomaamaan jossain vaiheessa et nyman on iha vitun lapsellinen :D nimim, 2/10 miehistön jäsen. Smugu, kuka perkule oot, heitä jotai vinkkiä? olikko vanhoilla alikkina vai mosilla?
Koksujen saapumiseen asti vedettiin lenkkarit jalassa :D Joo, jossaki vaiheessa oli vemppamuoto melkein saman kokonen ku normimuotoEnsimmäisestä viestikomppaniasta moro Vedättekö vieläki lenkkarit jalassa? Viime viikolla noin 20 vemppaa esikuntakomppaniasta pörhälsi ohi syömään, vähän pisti naurattamaan.
Viestipataljoonan ainut hyvä puoli on oma punttisali ja vielä kohtuu hyvä sellainen :D Tuli sielä käytyä 2 kertaa intin aikana jumpalla :DKoksujen saapumiseen asti vedettiin lenkkarit jalassa :D Joo, jossaki vaiheessa oli vemppamuoto melkein saman kokonen ku normimuoto
BTW oot varmaan 1vk:n tykkihallilla käyny jumppailemassa?
Ahkerasti reenailit intin aikana :D Ite otin kahen ekan viikon jälkeen itteeni niskasta kiinni ja oon sen 2-3 jumppaa viikossa käyny siellä tekemässäViestipataljoonan ainut hyvä puoli on oma punttisali ja vielä kohtuu hyvä sellainen :D Tuli sielä käytyä 2 kertaa intin aikana jumpalla :D
Ahkerasti reenailit intin aikana :D Ite otin kahen ekan viikon jälkeen itteeni niskasta kiinni ja oon sen 2-3 jumppaa viikossa käyny siellä tekemässä
Jos kaartinhallilla meinaat Heikinhallia nii ei sinne jaksa ikää mennä ja sitäpaitsi 1vk:n salilla on kaikki mitä tarvii.. Ja siellä on sentään räkki toisin ku Heikinhallilla.Miks ette käy kaartinhallis puntil? varmaa vähän paremmat laitteet, ku yksiköissä
Puhutaanko me nyt Kainuun prikaatista vai Karjalan prikaatista ku ymmärsin että sää oot Karjalan prikaatissa ja mää taas oon Kajaanissa..? Heikinhallilla ei oo räkkiä mut on siellä kyykkyteline.Oha sielläki räkki? ^