Inttiin, saapumiserä II/2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
Koksujen saapumiseen asti vedettiin lenkkarit jalassa :D Joo, jossaki vaiheessa oli vemppamuoto melkein saman kokonen ku normimuoto :)

BTW oot varmaan 1vk:n tykkihallilla käyny jumppailemassa?

Muutaman kerran pystyny käydä ku muuten sairastellu koko ajan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hep! Itekki meen vasta nyt ku olin vuoden opiskelemas tähän väliin. Kajaani kutsuu ja ilmeisesti jääkäriks ja toivottavasti pst-mieheks. Puolta vuotta aattelin yrittää ku huvittais opiskelemaan lähtee takas mahd. pian, mut kattoo nyt onnistuuko/huvittaako.

edit: Arvatkaapa ketuttaako, ettei leukoja enää oo lihaskuntotestis, ku noita tehny vuoden ajan jokaisen treenin alkuun. Eihän istumaannousut sun muut veivaamiset kerro lihaskunnosta paljon mitään. Luulis et palvelee intin tarkoituksia aika hyvin, jos jaksaa omaa painoaan liikuttaa.

Hauska lukee tällänen posti, jota en muistanut edes kirjoittaneeni. Jääkärihalukkuudesta huolimatta jouduin 2. Tuliasemapatteriin, jossa sitte aukkiin ja viestilinjalle. Tällä hetkellä Tulenjohto- ja viestipatterissa alikkina. Ei se elämä mee aina niinku suunnittelee. Salitreenitki on lähteny luistamaan taas ku johtajakausi alko.

Löytyykös pakkikselta muita tämän saapumiserän miehiä jotka pyörähtivät Haminassa muutaman kuukauden? :) Terv. RUK 239 Viima TJPtri :rock:

Hauska lukee tällänen posti, jota en muistanut edes kirjoittaneeni. Jääkärihalukkuudesta huolimatta jouduin 2. Tuliasemapatteriin, jossa sitte aukkiin ja viestilinjalle. Tällä hetkellä Tulenjohto- ja viestipatterissa alikkina. Ei se elämä mee aina niinku suunnittelee. Salitreenitki on lähteny luistamaan taas ku johtajakausi alko.
Katohan. Mä oon Kajaanin TJ-VPTRI:ssä morttina. :) Homma toimii!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom