Inttiin, saapumiserä II/2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
2,2k coopperissa 120 kilosena. Ollu muuten mukavat helteet 2 ekaa viikkoa.

Niin ja tosiaan mehän päästiin sotkuun vasta nyt keskiviikkona(about viikkoa muita myöhemmin)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatanan armeija... sanottiin että pitää antaa kaikkensa coopperin testissä ja sitten juoksinkin 2700m, 300m enemmän kuin viimeksi... noh kuitenkin saatanan alikit laittoivat meidät juoksemaan koko loppupäiväksi, aivan vitun kaikkialle... ja sitten tulikin keuhkoputken tulehdus ilman kuumetta ja ääni on niiiiiiiiiiin maassa, helvetti..
:curs:

Saatanan armeija... sanottiin että pitää antaa kaikkensa coopperin testissä ja sitten juoksinkin 2700m, 300m enemmän kuin viimeksi... noh kuitenkin saatanan alikit laittoivat meidät juoksemaan koko loppupäiväksi, aivan vitun kaikkialle... ja sitten tulikin keuhkoputken tulehdus ilman kuumetta ja ääni on niiiiiiiiiiin maassa, helvetti..
:curs:

Kuulostaa tutulta :)

Itellähän on keskiviikkona eka cuupperi ja sen jälkeen vielä spol-testit, rankka päivä tulossa :D

Jahas. Kuulostaa että kajaanin esikuntakomppanias viettelet aikaas.. :D Onko luutnantti leinonen tullu vielä töihin kesälomalta? Se on paras spol kouluttaja.

Jahas. Kuulostaa että kajaanin esikuntakomppanias viettelet aikaas.. :D Onko luutnantti leinonen tullu vielä töihin kesälomalta? Se on paras spol kouluttaja.
Joo, siellä oon :D Tuttu paikka?

En tiiä tuosta Leinosesta ku en minä niitten skappareitten nimiä muista, ainut joka on päähän jääny on luutnantti Kemppainen joka vaikuttaa mukavalta mieheltä :)

E: Onko täällä muita Kajaanin esikuntakompaniasta?

Kumpi on parempi, teet puoli vuotta jotain armeijassa, vai olet lämärinä 9kk etkä tee mitään ja katsot kun muut lähtevät kotia?

Muistan ku alokastarkastuksessa kaikki lämärit oli niin vittuuntuneita, ku ihminen voi olla. Tiesin heti ettei musta tulis lämäriä.

Joo, siellä oon :D Tuttu paikka?

En tiiä tuosta Leinosesta ku en minä niitten skappareitten nimiä muista, ainut joka on päähän jääny on luutnantti Kemppainen joka vaikuttaa mukavalta mieheltä :)

Kotiuduin sieltä just eli spol-alikki 2/10 saapumiserää olin. Elikkäs on vähän liiankin tuttu paikka :D Kemppainen on ihan ok mutta ei tosiaankaan mukavin näistä spol-kouluttajista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom