Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskinpa juuri missään on, koska on ne rakennukset sen verran vanhoja. Meillä oli viime viikolla tuvassa 27 C ja nukkumisesta tuli melko hikistä. Tosin ainakin spollejen kvp-koppi oli ilmastoitu ja toki isoimpien skappareiden toimistot.Saattaa hieman olla kassulla kuuma vai onko siellä jo nykyään ilmastoidut huoneet?
Itse I/10 palvelleena olen sitä mieltä, että kova pakkastalvi on silti mukavampi kuin tuo 35 asteen keli sulkeisissa yms. p-kauden hötössä.nojoo kiittäkää kuitenkin onneanne että ette lähteneet I/10 mukaan leikkiin. noi viime talven kelit oli jotain niin älytöntä.
Itse I/10 palvelleena olen sitä mieltä, että kova pakkastalvi on silti mukavampi kuin tuo 35 asteen keli sulkeisissa yms. p-kauden hötössä.
hoyhenen_kevyt; sanoi:Eka hajotus/vitutus koettu eilen ku käytiin ampumassa ja ammunnat meni ihan perseelleen, ku ampunu muutaman kerran ennenkin. Päälle vielä kenttäruokailu kylmää hernekeittoa ja päälle vielä yleistä pelleilyä ennen ruokaa :D Myöskin kaikki saatanan töhöt vituttaa ja huolella.
Joo kyllä kesällä leirit on 100x mielyttävämpiä kuin talvella. Okei sillon ku sataa vettä niin se on ehkä sitä alhaisinta paskaa mitä voi kuvitella tekevänsä koska ikinä et saa itteäs kuivaksi ja ne sadevaatteet haisee kusen ja oksennuksen sekoitukselta kun ne muhii siellä kaapin pohjalla, mutta se fakta että siellä odotellaan niin maan perkeleesti, muuttaa paljon.
Kesällä aina kun on odottelua sä voit vetää ittes levyksi kankaalle ja alkaa vaikka nukkumaan, aina voi istua mihin haluaa niin pitkäksi aikaa kuin ehtii. Talvella sä kastut jos istut hangessa aikas, tai sitten alkaa palelemaan muuten vaan persettä. Talvella leirit on niin syvältä, ainoa mikä on ikävempää on leiri vesisateessa :P