Inttiin Saapumiserä II/2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K-Lato
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
34
Muita lähtijöitä? Minne, ja millasilla fiiliksillä? Ite Sodankylän Jääkäriprikaatiin. Sotilaspoliisiksi aion pyrkiä eli 270 tai 362 aamua. Ja ihan hyvillä fiiliksillä, vituttaa sellaset lapselliset äidin pikkupojat jotka mussuttaa että "yhyy en halua lähtä inttiin". Toista se on ollu esim 20 vuotta sitte, inttiin on menty ja ei varsin oo ajateltukkaan että en kyllä vittu varmasti oo enempää ku puoli vuotta (vai paljo se sillon oli se lyhyin aika), nykyään tuntuu että kaikki marisee että ärsyttää olla ees se puoli vuotta.. Sehän on lyhyt aika!! Eli siis,, ite ainaki hyvillä mielin oon lähössä ja sillä asenteella että tosissaan vedetään alusta loppuun. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no niin on muutki sanonu että kyllä se innostus loppuu.. :D mutta periaatteena on että jos jotain tehään niin tehään se kunnolla.

Täällä oisi yks lähtijä, kainuun prikaatille. Spolleksi haen myös.

Suosittelen ehdottomasti kaikkia erikoiskoulutushommia. Menee aika meinaan nopeamminkin kun tekee oikeasti jotain duunia eikä vain roiku tuvan ja iiveen välissä.

Oikealla asenteella pääsee jo pitkälle. Pitäkää mieli avoinna ja elkää mukisko. Kun kumminkin sinne joutaa niin miksei vähän jeesais kaveriakin ja ryhtyy nakkikoneeksi. "Turha" juoksutus on ilmaista kunnonkohottamista ja paskahomman jälkeen voi siviiliin päästyään tehdä oikeatakin paskahommaa ilman suurempia vitutuksentuntemuksia. Kannattaa käyttää se vuosi hyvin intin jälkeen kun on vielä motivaatio kohdallaan.

Itellä lähtö kans. Eka meinasivat 1/11 Sodikseeen ku eivät kajjjaaniin voineet määrätä, mutta anoin siirtoa 2/10. Pioneeriksi ollaan menossa. Hakupaperit on lähteny myös valmareihin ja mielummin toki sinne meen. Tyytyväinen silti oon vaikka en pääsiskään sinne ku pioneeriksi aina halunnu.

Santikseen menossa, jos en päädy minnekkää erikoisempaan paikkaan. Mua vituttaa sellaset ihmiset, jotka ajattelee kuten topicin alottaja. Henkilö, joka ei ole koskaan ollut yhtään missään dissailee ihmisiä, jotka ei intistä tykkää. Mua ainaki vituttaa, että menee vuos leikkiessä sotilasta murenevassa yhteiskunnassa.

^ pakko sanoa samaa. Ylä-asteella oli niin fiiliksissä, kun pääsee armeijaan :jahas:

Hieman muuttuneet ajatukset siitäkin laitoksesta, ylä-asteen jälkeen :lol2:

Yks kansakunnan toivo lisää. Vekaralle pitäis singahtaa. Hommista en tiedä mitään, mutta eiköhän ne kerro mihin pitää mennä..

Kyrpii, todellisuus menee 6-12 kuukaudeks jäihin. Toisaalta taas rehellisesti sanoen en kyllä o keksinytkään mitä lukion jälkeen tekis, joten voi hyvin tehä duunissa täyttä päivää sen muutaman kuukauden.

^ pakko sanoa samaa. Ylä-asteella oli niin fiiliksissä, kun pääsee armeijaan :jahas:

Hieman muuttuneet ajatukset siitäkin laitoksesta, ylä-asteen jälkeen :lol2:
Jos nyt jo vituttaa, niin odota vaan sitä fiilistä, joka tulee kun pääset sinne. :hyper::dance2:

Eniten tuossa vituttaa se, että en pääse varmaankaan treenailemaan yhtä aktiivisesti ku nyt. Toivottavasti oon väärässä.

Eniten tuossa vituttaa se, että en pääse varmaankaan treenailemaan yhtä aktiivisesti ku nyt. Toivottavasti oon väärässä.

Riippuu tietysti mitä lajia treenaat? Punttia kyllä pystyy vetään vaikka joka ilta jos jaksaa,:puntti: tietysti leirit on sitte asia erikseen..

vituttaa sellaset lapselliset äidin pikkupojat jotka mussuttaa että "yhyy en halua lähtä inttiin". Toista se on ollu esim 20 vuotta sitte, inttiin on menty ja ei varsin oo ajateltukkaan että en kyllä vittu varmasti oo enempää ku puoli vuotta (vai paljo se sillon oli se lyhyin aika), nykyään tuntuu että kaikki marisee että ärsyttää olla ees se puoli vuotta.. Sehän on lyhyt aika!! Eli siis,, ite ainaki hyvillä mielin oon lähössä ja sillä asenteella että tosissaan vedetään alusta loppuun. :thumbs:

No loppujenlopuksi aika harva sinne inttiin vapaaehtoisesti haluaa. En itse ikäpäivänä olisi mennyt, jos se olisi ollut vapaaehtoista. Ei sillä että se nyt niin kamalaa olisi ollut, vaan ennemminkin kyse on siitä että tuo paskalaitos katkaisee aika tehokkaasti opiskelu- ja työhommat. Tosin nyt kun on lama, niin intin käyminen sattuu ihan sopivaan saumaan. Mä veikkaan että sunki mielipiteet siitä hommasta muuttuu kun sä sinne leikkikouluun "pääset".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom