Inttiin Saapumiserä II/2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko täällä jengi pystynyt muutoshakemuksella aikastamaan palvelukseenastumispäivää? Mut laitettiin perkele vasta 2010 kesäks ku kävin toissapäivänä palveluskelpoisuusluokan tarkastuksessa. Ei ollu kuulemaa tällä hetkellä paikkoja missään vapaana:curs:

Aluetoimistosta sanottiin, että kannattaa pistää heinäkuun alussa se muutoshakemus, mutta vittu jos se ei onnistu niin en tiedä mitä helvettiä teen... Luulis kyllä, että kun oon valmis lähtee ihan mihin tahansa päin suomee, että johonkin tulee vielä jotain lykkäyksiä.

Vekaralle menijöiden täytyy käsittääkseni täyttää tuo kyselylomake netissä: http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/karpr/kyselylomake.dsp

Itse tuon täytin ja lähetin, mutta näytölle rapsahti teksti, että hakemistoa ei löydy. Tiedä sitten menikö perille vai ei.

Vekaralle oon menossa ja eile napsahti postista tollane kirje missä kysyttii just silmien väriä ja kaikkea. Ton nettilomakkeen täytöstä en oo kyl saanu mitää infoa.

Onko täällä jengi pystynyt muutoshakemuksella aikastamaan palvelukseenastumispäivää? Mut laitettiin perkele vasta 2010 kesäks ku kävin toissapäivänä palveluskelpoisuusluokan tarkastuksessa. Ei ollu kuulemaa tällä hetkellä paikkoja missään vapaana:curs:

Aluetoimistosta sanottiin, että kannattaa pistää heinäkuun alussa se muutoshakemus, mutta vittu jos se ei onnistu niin en tiedä mitä helvettiä teen... Luulis kyllä, että kun oon valmis lähtee ihan mihin tahansa päin suomee, että johonkin tulee vielä jotain lykkäyksiä.

Itse sain vaihdettua hakemuksella tammikuu 2010 --> heinäkuu 09.

Mites on kun olen menossa tuonne viestirykmentiin Riihimäelle mutta haluaisin sotilaspoliisiksi, niin onko se mahdollista? Miten spollet valitaan?

Vekaralle oon menossa ja eile napsahti postista tollane kirje missä kysyttii just silmien väriä ja kaikkea. Ton nettilomakkeen täytöstä en oo kyl saanu mitää infoa.

Juu nyt napsahti tännekin tuo. Kaveri lähti Vekaralle I/09 ja sanoi että kannattaa ehdottomasti täyttää toi nettilomake, se vaikuttaa paljon siihen mihin sut sijoitetaan.

Mites on kun olen menossa tuonne viestirykmentiin Riihimäelle mutta haluaisin sotilaspoliisiksi, niin onko se mahdollista? Miten spollet valitaan?

Ekana päivänä istutte auditoriossa, ja siellä joku luennoi, miten mm. spolleksi haetaan. Lisätietoa voit kysyä esim. alikersantiltasi ku sellaseen pääset tutustumaan.

Ite olin kutsunnoissa Helsingin aluetoimistossa syksyllä 2008, ja eversti lykkäsi spolleksi Santahaminaan II/2010. Otti aika ankarasti päähän kun tarkoituksena oli vain mahd.nop. jatkaa normaalielämää, mahdollisesti töitä/opiskelua jne...

Suullinen pyyntö riitti ("eikö aiemmin pääse, voin palvella missä päin suomea tahansa") ja sanoi parin minuutin päästä jotain papereita selailtuaan että voidaan sijoittaa heti seuraavaan eli I/09 saapumiserään Vekaranjärvelle. Siinä vaiheessa ei paljoa se 200km matka stadista haittaa, kunhan pääsee puolella vuodella ja nopeasti alta pois. Nyt onkin enää alle 20 päivää (aamua) palvelusta:D

Iteki laitoin just aikasemmaks tammikuulle pyysin päästä ja äsken soitti jos mielenkiinto on kohillaan ni voin lähtä vaikka enskuussa!

moniko menossa parolaan? vituttaa suunnattomasti inttiin meno, täytyy koittaa parhaansa että selviää puolella vuodella :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom