Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vekaralle menijöiden täytyy käsittääkseni täyttää tuo kyselylomake netissä: http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/karpr/kyselylomake.dsp
Itse tuon täytin ja lähetin, mutta näytölle rapsahti teksti, että hakemistoa ei löydy. Tiedä sitten menikö perille vai ei.
Onko täällä jengi pystynyt muutoshakemuksella aikastamaan palvelukseenastumispäivää? Mut laitettiin perkele vasta 2010 kesäks ku kävin toissapäivänä palveluskelpoisuusluokan tarkastuksessa. Ei ollu kuulemaa tällä hetkellä paikkoja missään vapaana:curs:
Aluetoimistosta sanottiin, että kannattaa pistää heinäkuun alussa se muutoshakemus, mutta vittu jos se ei onnistu niin en tiedä mitä helvettiä teen... Luulis kyllä, että kun oon valmis lähtee ihan mihin tahansa päin suomee, että johonkin tulee vielä jotain lykkäyksiä.
Vekaralle oon menossa ja eile napsahti postista tollane kirje missä kysyttii just silmien väriä ja kaikkea. Ton nettilomakkeen täytöstä en oo kyl saanu mitää infoa.
Mites on kun olen menossa tuonne viestirykmentiin Riihimäelle mutta haluaisin sotilaspoliisiksi, niin onko se mahdollista? Miten spollet valitaan?
Itse sain vaihdettua hakemuksella tammikuu 2010 --> heinäkuu 09.
Onko täällä jengi pystynyt muutoshakemuksella aikastamaan palvelukseenastumispäivää? Mut laitettiin perkele vasta 2010 kesäks ku kävin toissapäivänä palveluskelpoisuusluokan tarkastuksessa. Ei ollu kuulemaa tällä hetkellä paikkoja missään vapaana:curs:
Aluetoimistosta sanottiin, että kannattaa pistää heinäkuun alussa se muutoshakemus, mutta vittu jos se ei onnistu niin en tiedä mitä helvettiä teen... Luulis kyllä, että kun oon valmis lähtee ihan mihin tahansa päin suomee, että johonkin tulee vielä jotain lykkäyksiä.
Minä ja Chunky Monkey tulossa.moniko menossa parolaan? vituttaa suunnattomasti inttiin meno, täytyy koittaa parhaansa että selviää puolella vuodella :D
moniko menossa parolaan? vituttaa suunnattomasti inttiin meno, täytyy koittaa parhaansa että selviää puolella vuodella :D