Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä muista mestoista, mutta kuljettaja on tyhjin arpa tällä hetkellä, ainakin Santahaminassa.Tätä jätkää kutsuu parolan nummi! Kuljettajan tehtävät kiinnostaisi ensisijaisesti. Vähänhän tässä alkaa jo hajottamaan ajatus lähestyvästä intistä. Kuhan nyt ees pääsis siellä!
Mut jos mä oon oikein ymmärtänyt intin jo käyneiden huhupuheet, niin punttikset on sitten vähän heikommassa hapessa ja rahoilla ostetaan jotain virtuaalihärpättimiä kuntoiluun. Ennemmin kunnon raudannostopaikat eikä mitään virtuaalikuntoiluhärveleitä imo. Tietenkin noista voi olla hyötyä ylipainoisille, joista taas muutoin ei olis pv:lle mitään hyötyä, mutta olis kiva sitten, että hyväkuntoisetkin huomioitas kunnon saleilla.En muista nähneeni tässä threadissa aiheesta keskustelua:
http://www.konsolifin.net/nintendo/uutiset/3060/
Ja mikäs sen parempaa, että on suunnattu juuri alkavaksi tälle II/09 erälle :kippis1:
Toivotaan nyt, että sattuu omaankin palveluspaikkaan tuollainen, olisihan se mukavampaa tuolla pelailla kuin juosta kylmässä vesisateessa tai istua sotkussa munkilla :lol2:
Se pitäis palauttaa sinne joukko-osastoon sillon ku marssit nohevana paikalle 13.7 eli ei nyt ihan kiirusta vielä pidä. Siinä lapussa on juna- ja linkkiliput niin ei sitä etukäteen kuulu palauttaa. Btw. toi lappuhan tuli siis kirjattuna kirjeenä postiin eli kotiin tulee vain saapumisilmoitus.Millon toi joku lappu piti viimeistään palauttaa? Kun ei pääse kämpillä käymään hakemassa postit kun vasta maanantaina..
Se pitäis palauttaa sinne joukko-osastoon sillon ku marssit nohevana paikalle 13.7 eli ei nyt ihan kiirusta vielä pidä. Siinä lapussa on juna- ja linkkiliput niin ei sitä etukäteen kuulu palauttaa. Btw. toi lappuhan tuli siis kirjattuna kirjeenä postiin eli kotiin tulee vain saapumisilmoitus.
Olikos tässä samaisessa lapussa myös jotain kyselyitä harrastuksista? Kaverit oli saanu jonkun sellaisen kirjeen joka piti palauttaa
Ei ollu mitään kyselyitä. Joihinkin joukko-osastoihin tulevilta kuulemma kysytään ennen palveluksen alkua kiinnostusta eri aselajeja kohtaan, mutta mulle tuskin sellaista tulee, koska teknilliseen kouluun menen.