Inttiin Saapumiserä II/2009

Aijai Oli eilen kiva ajella nummen ohi, kun salskeat miehet astui palvelukseen.. NOT!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oma TJ 178, takanakin on sit kyllä reilut samat.Lihat tässä vaan menee :(
Nopeasti ne takaisinkin tulee, lohduttaudu sillä :) Ite sain intissä hävinneet 16 kiloa takaisin reilussa kahdessa kuukaudessa. Nykyään on sitten tuohon päälle tullut vielä 30kg löysää ;)

Meikäläist ne eivät pitkää jaksaneet katella. Lääkärintarkastuksessa E:n paperit polven takia ja katellaa 12kk päästä uuestaa :jahas: Tiedä miten tää asia sit muuttuu vuodessa kun toisen mokoman ollu jo kipeänä ja lähestulkoon oli oireeton ennen inttii lähtö. :david:

Santiksen 1. JK 3 Joukkue taitaapi olla paras :D "äiti, äiti etkö sä nää. Tästä mä tykkään ja tänne mä jään."

Kertokaahan pitääkö uusi palvelussääntö paikkaansa, että mosat ei juokse p-kaudella, vaan sauvakävelee?

EDIT: Kävin muuten santiksessa eilen.

Oioi ku sunnuntai koittaa... Sitä takaisinlähtövitutusta mikä leijailee ilmassa voisi leikata vaikka veitsellä.

Aijai, eilen lomille ja maanantaina takaisin <3 Ja on muuten mukava palata sinne! Ei vituta yhtään, kun joukkuehenki tuvassa on aika taivaissa :)

Ehanaa olla lomilla.:dance:

Tuolla firmassa kyllä lihat palaa aivan ennätystahtia. Oon nyt kerinnyt kahden viikon aikana käymään tuolla kolme kertaa puntilla, ja sarjapainot on pudonnu n. 10kg penkissä ja kyykyssä. Proteiinia noista safkoista ei saa vaikka kuinka ahmis. Ruuat on kyllä hiton hyviä, joten sitä puolta ei voi valittaa, mutta protskua sais olla enemmän.

Ehanaa olla lomilla.:dance:

Tuolla firmassa kyllä lihat palaa aivan ennätystahtia. Oon nyt kerinnyt kahden viikon aikana käymään tuolla kolme kertaa puntilla, ja sarjapainot on pudonnu n. 10kg penkissä ja kyykyssä. Proteiinia noista safkoista ei saa vaikka kuinka ahmis. Ruuat on kyllä hiton hyviä, joten sitä puolta ei voi valittaa, mutta protskua sais olla enemmän.

Bullshit!:rock: Jos osaa vähä sitä älliä käyttää niin intissä pystyy kehittyä ihan vitusti. Itse pääsin treenaamaan toisena palveluspäivänä ja siitä lähtien tuli kahden viikon aikana treenattua aina kun oli vaan treenipäivä. Proteiinia saa joka aterialla +30 grammaa. Joka paikassa. (esim. juomalla maitoa tai piimää vitusti, eikä ne safkatkaan täysin proteiinittomia ole.) + inttiin pystyy viemään sitä omaa sakaa lähes niin paljo ku pystyy vaan kantamaan. Itse vein pussillisen heraa ja protskupatukoita. Paikkana vekaranjärvi.

Bullshit!:rock: Jos osaa vähä sitä älliä käyttää niin intissä pystyy kehittyä ihan vitusti. Itse pääsin treenaamaan toisena palveluspäivänä ja siitä lähtien tuli kahden viikon aikana treenattua aina kun oli vaan treenipäivä. Proteiinia saa joka aterialla +30 grammaa. Joka paikassa. (esim. juomalla maitoa tai piimää vitusti, eikä ne safkatkaan täysin proteiinittomia ole.) + inttiin pystyy viemään sitä omaa sakaa lähes niin paljo ku pystyy vaan kantamaan. Itse vein pussillisen heraa ja protskupatukoita. Paikkana vekaranjärvi.
Hehkuta vaan. Kyllä se todellisuus sullekin iskee myöhemmin. ;)

Ehkä tuo oma safka on sitten se avainsana, mutta kun äsken kävin vaa'alla, niin paino on kahdessa viikossa pudonnut 3kg, joten kyllä sitä lihastakin varmasti on vähän liuennut ja kalorit ollut miinuksella. Aterioilla oon vetänyt aina safkaa aivan saatanallisen kasan eli maitoa 3 lasillista, ruokaa yks lautasellinen ja salaattia sellanen salaattilautasellinen sekä tummaa leipää. Maha on ihan täys ruuan jälkeen, mutta kyllä taidetaan silti mennä vähän miinuksen puolella, kun tuota liikuntaa tulee kuitenkin jonkin verran päivän aikana. Meillä oli lisäksi ensimmäinen mahdollisuus käydä salilla ekan palvelusviikon perjantaina, eikä kukaan suostunut antamaan lupaa mennä ennen sitä, vaikka jotkut sitä kyselikin. Ensi viikolla on sitten vuorossa 4vrk kestävä leiri, joten luultavasti en ennen perjantaita pääse ensi viikolla salille.

Ja miten helvetissä on aikaa syödä intissä noin paljon? :D meillä on ollu tässä kahen viikon aikana max. 5 min aikaa/ruokailu :s väkisin mennään miinuksella. Ei tossa ajassa mitään, mutta ruoat on aivan helvetin kuumia ku tulee linjastosta ja maidot taas helvetin kylmiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom