Inttiin, saapumiserä II/15

Muistan menneiltä vuosilta vastaavanlaisia ketjuja, joihin en itse ottanut osaa koska intti oli vielä kaukainen tulevaisuus eikä sitä tullut vielä pohdittua. Nyt intti aika lähenee päivä päivältä enemmän ja teki mieli aloittaa kerrankin itse aiheelle uusi keskustelu.

Parolannummi II/15 on siis määränpääni, kokemuksia kyseisestä paikasta onko muistikuvia, tarinoita oletko itse menossa? Kertokaa ja verestäkää intti muistojanne mielenkiinnosta haluan kuulla muiden kokemuksia kun nurkan takana kuitenkin häämöttää, vaikka vähän yli kaksi kuukautta on jäljellä.

Tähän ketjuun ei kiitos sitten totaalikieltäytimis stooreja, mun mielestä jokaisen päätös mihin ratkaisuun päätyy, mutta pidetään tämä threadi intti muistojen ja tarinoiden ja etenkin seuraavien inttiin menijöiden ketjuna.

Keskustelu olkoon teidän, mielenkiinnosta odotan vastauksianne ja tietenkin itse liityn mukaan. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suosittelen Helitriä. Paljon puolen vuoden paikkoja ja vähän leirejä muihin verrattuna. Jos siis haluaa helpolla päästä. Ainut miinus todella vittumainen yksikön päälikkö.

Suosittelen Helitriä. Paljon puolen vuoden paikkoja ja vähän leirejä muihin verrattuna. Jos siis haluaa helpolla päästä. Ainut miinus todella vittumainen yksikön päälikkö.

Vuoden suunnittelin ainakin tällähetkellä siellä olevani, ihan alkuun jopa siltä kannalta jos nyt saa amkista opiskelupaikan niin helpompi alottaa sitte ku alkaa ihan lukukauden alusta kun hypätä keskenkaiken kelkkaan.

Parola on lepi mesta. Hämeenlinnassa on paikka nimeltä Hannibal mistä saa kerran viikossa halpaa kaljaa ja lavalla keikkuu joku läski strippari pillu paljaana. Oi aikoja oi aikoja... Kannattaa miettiä jo etukäteen mihin yksikköön ilmoittaa halukkuutensa siinä vaiheessa kun alokaskysely tulee kotiin. Parolassa ei paljoa yksikköä vaihdeta vaan oot jumissa siinä yksikössä todennäköisesti palveluksen loppuun asti.

Mahtaako parolassa olla spollen hommia? Ja pystyykö esim. hakee spolleks ja siitä aukiin? Pelkät Spollen hommathan taitaa olla vaan sen 9kk?

Joo on spolleja, spolleja on joka kasarmilla. Ja perus koiran hommat 9kk ja ja sitten ryhmänjohtaja koiran 12kk. Ja on muuten hannibal muuttunnu nyt muutama kk sitten, nykyään pauhaa rokki ja ei taida stripparikaan olla enään joka keskiviikko jos oikein muistan eikä varusmiehille euron tuoppeja.

Joo on spolleja, spolleja on joka kasarmilla. Ja perus koiran hommat 9kk ja ja sitten ryhmänjohtaja koiran 12kk. Ja on muuten hannibal muuttunnu nyt muutama kk sitten, nykyään pauhaa rokki ja ei taida stripparikaan olla enään joka keskiviikko jos oikein muistan eikä varusmiehille euron tuoppeja.

Noni siinä on sitten minne pyrkiä 12 kk hommiin, vaaditaankohan 12 kk spolleilta kovempaa kuntoa mitä perus 9kk spolleilta?

No ei ainakaan meijän aikana. Jos eka hakutoiveesi on spolauk ja olet ihan normaalikuntoinen niin pääset sisään. tietty jos on 100 hakijaa 5 paikkaa kohden niin joutuvat jotenkin karsimaan mutten usko että kovin halukas paikka on toi koirakouluttaja.

Meillä ei ainakaan ollut tunkua spollen hommiin, saati sitten spolaukkiin. Kaikki pääsi ketkä halusi ja moni kuka ei halunnut, joutui. Sekä aukkiin, että miehistöön.
Ginesviikonloppujen helvetillinen määrä teki tosta hommasta aika paskaa, eikä koulutuskaan nyt mitään kovin mielenkiintoista ollut.. Vasta loppupään leireillä alkoi viihtyä.
En tosin ollut Parolassa.

Kainuunprikaati vaikuttaa jostain syytä olevan ainut paikka minne spolle halukkaita oikeasti piisaa, ainakin silloin ku ite olin intissä. Mitä kavereilta olen kuullu niin muualla juurikin suorastaan pakotetaan.

Itsellänikin oli monta kaveria ketkä välttämättä halusi sinne koirakouluun. No mitä ne teki, oli joka toinen vklp kiinni kun piti päästä katseleen vierestä kun kaverit lähtee lomille ja kuunnella vittuilua. Jos haluat oikeasti ryynäämistä ja sotaleikkejä niin hae panssarijääkäriksi ja siellä vaikka konekiväärimieheksi, taikka jonkin jääkär ryhmänjohtajaksi

Täällä bingo! Suuntana Tikkakoski, löytyykö muita sinne lähtijöitä? Entäpä millainen sali löytyy? Josko siellä välillä kerkeis käymään.. :puntti:

Mä ainakin aattelin salitouhut unohtaa jossain määrin intin ajaks kai sitä muutamaan kertaan vois*käväistä intin salilla mutta tulee aika menee muuhun ja vapaa-ajalla tuskin kiinnostaa ylimääräistä liikuntaa harrastaa. Voi tulla pitkiä marsseja aina silloin tällöin jne..

En mä tiedä rupes jossain määrin kiinostaa toi spolauk, kaverin veli oli kai ollut spolaukissa samassa paikassa mihkä ite oon menossa nii oli kyllä porukka päässyt aika useesti lomille vaikka välillä saatto olla pitkiä aikoja kiinni.

Joo ja mulla ollut monta kaveria spoleissa miehistössä ja johtajina. Kyllä kaikki vaan on hajoillu niihin jatkuviin kinkkuihin. Kuulma parasta se, että jonkun pitäisi olla puomilla vklp, movettaa sen ja napsahtaa itselle se nakki vaikka pitäisi päästä lomille... :hyvä:

Niinisalo kutsuu. Vituttaa vaan lähteä kun reenit menee niin hyvin ja liha kasvaa kokoajan. Saakohan sielä safkaa ees sen verran, että sais ylläpidettyä ees vähän lihasta? :D Ja kuinkahan sitä jaksaa iltasin jumppailla?

Niinisalo kutsuu. Vituttaa vaan lähteä kun reenit menee niin hyvin ja liha kasvaa kokoajan. Saakohan sielä safkaa ees sen verran, että sais ylläpidettyä ees vähän lihasta? :D Ja kuinkahan sitä jaksaa iltasin jumppailla?
Itellä oli sama fiilis viime keväänä kun alko intti lähestyy ja oli säännöllisesti tullu vuosi reenattua, kohta vuosi kuskina oltu. Reenaamaan on kuskina päässy hyvin pkauden jälkeen. Nyt viimenen 1,5kk tulee taukoo kun leirejä, mutta motivaatio kasvaa;). Ruokapuoli on helppo hoitaa jos jaksaa vaan raijata omia jauhoja ja eväitä lomilta. Niinisalossa on ainakin hyvä kuntotalo imo siellä 2kk reenanneena. Loppupeleissähän homma mihkä sut valitaan ratkasee sen kuinka jaksat ja voit reenata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom