Inttiin, saapumiserä II/15

Täällä myös yksi 2/2015 parolaan lähtevä .:dance: Spol hommat kiinnostaa oikeastaan eniten ja sinne ajattelinkin hakea. Sali kuulemma lähellä ja sinne pääsee usein sekä kamppailu hommat kiinnostaa ehdottomasti. Näitä suru tarinoita on kuultu niin paljon kuinka salilla käyvät kaverit on pahimmillaan saattanut palata takaisin siviiliin yli kymmenen kiloa kevyempänä..:( Ja tätähän en itseni kohdalle salli, joten treeni ja ravinnosta huolehtiminen tulee ehdottomasti pysymään koko intin ajan mukana!

Kappas keppanaa :D

Juu onhan noita kuullut sanottavan että painoa tippuu joillakin oon kuullut että taas painoa tullut, niillä laihemmilla hemmoilla. Toisaalta yhellä kaverilla putos paino vaikka ei ollut mikään treenava lihaskimppu vaan suht laiha 4-5 kiloa tais kuitenkin tippua jossain välissä. Onhan se tietenkin kun peruskunto kohoaa niin painoa lähtee pois on mulla muutama kilo nyt jo kadonnut kun oon cooperia varten treenaillut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suosittelen hankkimaan leireille Bullet Meal -patukoita. Chili Beef on varsin hyvänmakuinen ja helppo kantaa tetsarissa mukana. Tosin kannattaa olla puukko mukana kääreen avaamiseksi. Noita saa 10 kpl paketteja 35 euron hintaan. Yhdessä patukassa on seuraavanlaiset ravintoarvot:

Energiaa/Energi/Energy 250kcal | 400kcal | 20%
Proteiinia/Protein/Protein 15,4g | 24,7g | 49%
Hiilihydraatia/Kolhydrater/Carbohydrate 19,9g | 31,8g | 12%
-Josta sokeria/-Varav socker/-Of which sugar 9,0g | 14,4g | 16%
Rasvaa/Fett/Fat 11,8g | 18,9g | 27%
-Josta tyydyttyneitä 4,6g | 7,4g | 37%
Ravintokuitua/Kostfiber/Fibre | 3,1g | 4,9g | 20%
Natrium/Natrium/Sodium 0,8g | 1,3g | 54%

Itse olen ottanut noita mukaan kertausharjoituksiin, koska syömisvälit saattavat venyä ja sissimuonat ovat välillä mitä ovat. Proteiinipatukoista ei nälkä lähde ja nuo sentään ovat jokseenkin ruoan makuisia.

Niin tai makkaraa. Palkitsee pikkasen mukavemmin käristellä sitä kaminan lämmössä, kuin vetää noita esanssille maistuvia patukoita. Ja se makkara säilyy kyllä lämpösessäkin, sen verran niihin on kemikaaleja laitettu.

Ei tosiaa oo lihasta, mitä palaa se "10 kiloa". Kavereilla vaa vaakalukema tippunu ku fläsää tirissy veks ja luullaan, että se on kaikki ollu lihasta. Intin safkat on oikeesti aika hyviä. Ihan perus kouluruokaa. Tokihan se on hiilarivoittoista, mutta riittävää. Turha pelätä sitä, koska kulutus on kuitenki aika kovaa, joten haluat ne kalorit. Eli unohda kaikki "en voi syödä sokeria" yms. shaibat. Leirit on asia erikseen, varsinki jos sattuu sa-muonitus. Sieltä voi tulla ihan mitä vaan parista leivästä, rinkelistä, kinkkupasteijasta, puurosta lukien tai sit ei mitään jos paska munkki käy. Tonnikala, pähkinät, prodepatukat sekä suklaapatukat on kova sana. Aika suklaahommissa saat olla (jos niissäkään), että kerkeet joka aamu laittaa jonku jauhosetin
kenttäpulloon / termariin. Tuskin kukaan kantaa prodesäkkiä jossain tetsarissa tjsp. Repullehan ei ihan joka välissä pääse. Tämä siis koskien leirejä.

Juu kiitoksia vinkeistä :) ja tosiaan ei varmastikaan pelkkää lihasta ole palanut mutta lähinnä hain sitä että usealla tuntemallani on motivaatio ja jaksaminen salilla käymiseen jäänyt vähäiselle intin aikana sekä paino pudonnut, ja siksi itse ajattelinkin lähteä inttiin niistä vähäisistäkin lihoista tiukasti kiinni pitäen.

Kappas keppanaa :D

Juu onhan noita kuullut sanottavan että painoa tippuu joillakin oon kuullut että taas painoa tullut, niillä laihemmilla hemmoilla. Toisaalta yhellä kaverilla putos paino vaikka ei ollut mikään treenava lihaskimppu vaan suht laiha 4-5 kiloa tais kuitenkin tippua jossain välissä. Onhan se tietenkin kun peruskunto kohoaa niin painoa lähtee pois on mulla muutama kilo nyt jo kadonnut kun oon cooperia varten treenaillut.

Ai ihan intin coopperia vartenko jo treenaillu? Jos näin niin siinä on kyllä moti kohallaan :D Itse en ajatellut(jaksa) juuri aerobista tehdä ennen inttiä, mitä nyt salilta joskus tyttöystävän kanssa lenkille raaskii lähteä.

Ai ihan intin coopperia vartenko jo treenaillu? Jos näin niin siinä on kyllä moti kohallaan :D Itse en ajatellut(jaksa) juuri aerobista tehdä ennen inttiä, mitä nyt salilta joskus tyttöystävän kanssa lenkille raaskii lähteä.

Niin no intin kuntotesti on ainakin ollut se motivaation kohde haastaa itseni, treenitaustani on ollut mitä on puntilla käynti on ollut enemmän ja vähemmän aktiivista, nyt en edes jaksanut vaivautua ostamaan salikorttia lihaksien suhteen mulla ei oo mitään menetettävää mutta hyvä fyysinen kunto on ihan henk. Kohtaisesti itselleni tärkeä tavoite. Tietenkin jonkinlainen mottoni on että jos jotain yritän, yritän edes parhaani.

Juu kiitoksia vinkeistä :) ja tosiaan ei varmastikaan pelkkää lihasta ole palanut mutta lähinnä hain sitä että usealla tuntemallani on motivaatio ja jaksaminen salilla käymiseen jäänyt vähäiselle intin aikana sekä paino pudonnut, ja siksi itse ajattelinkin lähteä inttiin niistä vähäisistäkin lihoista tiukasti kiinni pitäen.
Sinne mennessään on "ehkä" joku muukin ajatellut samalla tavalla :D Niin ne ajatukset muuttuu, lupaan.

Sinne mennessään on "ehkä" joku muukin ajatellut samalla tavalla :D Niin ne ajatukset muuttuu, lupaan.

Varmasti näin mutta voin kirjoitella tänne kyllä reilu puolen vuoden päästä kuulumisia ja lupaan että on silloin on ajatus ja tekeminen edelleen sama, sen verran on lähellä sydäntä tämä touhu. Tiedän että varmaan ainakin sen 90% tekee juuri näin kuin sanoitkin mutta tavoitteita ja kovaa itsekriittisyyttä on sen verran että olen kyllä puristamassa itseäni sinne harvempien joukkoon. Toki varmasti into ja halu lähteä salille laskee roimasti väsymyksen ja muun vitutuksen painaessa mutta totaalista lopahtamista ei tule kyllä tapahtumaan ;)

Ps. Anna kuitenkin vielä mahdollisuus elää tässä "mielikuvitus maailmassa", voin tulla sitten aikanaan tänne itkemään verta ja julistamaan sitä kuinka oikeassa olitkaan tai mahdollisesti toteamaan että kyllähän täällä on mennyt ihan jees eikä totaalista hajoamista ja "kunnon" lopahdusta ole tullut :D

*palautusjuoman kohdalle intti :)
1349772448656

Nopeestihan noi lihat palautuu takas intin jälkeen, ja ei siinä nyt ihan alkupisteeseen kuihdu. Jos oikeesti homma kiinostaa intin jälkeen, niin lihasmuistin ansiosta saa nopeesti kaiken minkä on menettänytkin ja sen jälkeen kehitys vaan jatkuu.

Viime viikolla tipahti alokas infot postilaatikosta....Nyt näemmä 8 viikkoo jäljellä palveluksen aloittamiseen.

Oli mulla ihan asiaakin, kannattaako asumisavustusta hakea jo nyt vai kesäkuussa?

Nostellaas tätä kun tuomionpäiväkin lähenee ja ei ole parempaakaan tekemistä. Mihis porukalla tuli laitettua hakutoiveita? Muita pakkislaisia lähössä inttiin tämän vuoden kakkoserässä ketä ei vielä ole käynyt tunnustamassa?

Sodankylään pitäis lähteä, perkele toivottavasti vaan puoleksi vuodeksi.. Ja itekki aloin tammikuussa hiihtämään ja juoksemaan justiin cooperi tavoitteena, nyt vaan se cooperin tuloksen kohentaminen ei ole enää oleellisin asia, sillä huomasin että juoksu ja hiihto ovat helvetin mukavia harrastuksia näin muutenki. :D

Kajaaniin käy myöskin matka. Tiedustelukomppaniaan tuli laitettua toive, kun se kiinnostais ylivoimaisesti eniten. Toivotaan, että onnisti !

Se lähenee.... oon nyt vähän pihalla mitä tarvii messiin

tällähetkellä on rannekello, parranajo välineet, hygieenia välineet, mustia sukkia, omia boksreita loma "siviili" vaatteita (jos en mee lomaks himaan) pelikortit ja kirja (tuskin kerkeää käyttää mutta jos aikaa joskus löytyy)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom