Inttiin, saapumiserä II/08

Hummerivirta

Pakkiksen Tolstoi
Ikä
36
Joko I/08:t ovat saaneet maiharinsa kaappiin? Voidaanko aloittaa seuraava? :D

Tästä se sitten lähtee lähtölaskenta, omalla kohdalla Parolaan.

II/08-saapumiserän palvelukseen astumiseen 07.07.2008 vielä 182 aamua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaha, täällähän ollaan ajoissa.

Parola, panssariprikaati lukee tuossa palvelukseenastumismääräyksessä. sinne siis. itselle ainakin ihan tervetullut irtiotto tavallisesta elämästä. Leopard2A4... mmm...

Varapaikka on Ivalon sisseissä, mutta hakupaperit lähtee Halliin, jahka saan lääkärintodistuksen hommattua.

Pakko myöntää, että oikeastaan odotan innolla! :dance:

Dragsvik II/08. Ja ei, en oo suåmenruåtsalainen, kuulemma muuten vaan hieman päästäni vialla? Oon kanssa niin täynnä lukiota että kyllä tota jo vähän odottaakin.

Hämeen rykmenttiin ollaan menossa. Ihan jees sinänsä, että kassulle matkaa n. 5km kotoa. :D

jaha, täällähän ollaan ajoissa.

Parola, panssariprikaati lukee tuossa palvelukseenastumismääräyksessä. sinne siis. itselle ainakin ihan tervetullut irtiotto tavallisesta elämästä. Leopard2A4... mmm...
Samma. Saas nähä mitä siitäki taas tulee...

Vapaaehtoisena olen menossa, eli olen -90 syntynyt.:D Alunperin hain santikseen, käsky kävi vekaranjärvelle. No, loppusyksystä pistin sitten siirtoanomuksen, toiveena upinniemi, ja läpi meni ja uudessa palvelukseenastumismääräyksessä lukee Slmepa/upinniemi.

Tosin haut on LJK ja Erikoisröllijääkäreihin, saas nähdä miten testeissä käy. 23-24.pv pitäis uttiin mennä ja immolasta ei vielä tietoa. Ilmavoimat kiinnostais kyllä, vaan turhaanpa sitä hakemustakaan pistää kun tuskin ottavat peruskoulupohjasta sinne :hyvä:

7.7.2008 on lähtö, saas nähdä miten käy. Innolla odotan, jos upiin joudun niin RannJV todennäköisesti on meikäläisen juttu.

Upiniemeen tie vie.
Ilmeisesti laivastoon, sillä kutsunnoissa sällit kysyivät haluanko rannikkoon vai laivastoon, ja sanoin laivastaan. En tosin tiedä, vaikuttaako tuo mihinkään lopullisesti, mutta loppupeleissä yksi ja sama.

Vekaralle tässä oltais kovasti menossa. :whip:

Ei kyllä hirveemmin napahtais mutta kai se on kärsittävä kun muutkin on kärsineet, ei auta valittaa. ;)

Ihan kunnolla meinasin kyllä silti ottaa enkä lyödä läskiksi koko hommaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom