Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joojoo hei ihan kiva! :lol2:Kuulin viimeviikolla vähä sellasta juttua komppanian päälliköltä ohimennen, että saapumiserä II/08 ei kotiudu koskaan. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, mutta kyllä valtio omistaan huolen pitää
Eikös se oo alokasajan loppupuolella, joskus valan tienoilla. Vai..? Upinniemi kutsuu minua myös. RannJV tähtäimessä.Joojoo hei ihan kiva! :lol2:
Mut Upinniemi kutsuu sit heinäkuussa. Perus tykinruokapesti odottaa kait, vaikka aukkiin/rukkiin yritän.. Vai missäs vaiheessa muuten nämä lopulliset tehtävät päätetään?
Eikös se oo alokasajan loppupuolella, joskus valan tienoilla. Vai..? Upinniemi kutsuu minua myös. RannJV tähtäimessä.
Ei Valan tienoilla päätetä mitään, vasta 2kkn palveluksen jälkeen, saat tietää menetkö miehistöön (180/270) vai AUKiin.
RannJV:tähän ei enään ole olemassakaan Upinniemessä. Tiedustelu-aukki siellä kyllä on, joka on vissiin samantyylinen mesta. Eli homoilua metsässä ja merellä
Mistä lähtien? Ainakin 2/07:lla vielä on. RannJV miehistöä koulutetaan vuorovuosin KrhKK kanssa, ja silloin kun rannjv miehistöä ei ole, rannJV-johtajat passitetaan jollekin tiedustelun erikoiskoulutukseen. Myöskin puolustusvoimien nettisivuilla mainitaan rannjv.
Jääkäriprikaati, Sodankylä.
Tuli vaan jossain vaiheessa jostain semmonen pakkomielle että pakko päästä sissiksi. Jostain kuulin huhua, ettei erikoisrajajääkäriksi pääsisi kuin tammikussa, joka taitaa olla .
Eipä siinä, odotan innolla että pääsee sinne palelemaa ja manailemaa.. :D
Kuulin viimeviikolla vähä sellasta juttua komppanian päälliköltä ohimennen, että saapumiserä II/08 ei kotiudu koskaan. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, mutta kyllä valtio omistaan huolen pitää
Eipähän tartte mennä, lykkäys kunniaan.Porin käpyprikaatiin, jossen pääse opintoja aloittaas.
Santahaminaan, kutsunnassa kirjoittivat papereihin että SPOL-koulutukseen... Tiiä sitten että mihin sitä todellisuudessa joutuu.:arvi:
Santahaminaan, kutsunnassa kirjoittivat papereihin että SPOL-koulutukseen... Tiiä sitten että mihin sitä todellisuudessa joutuu.:arvi:
Voi jösses näitä saapumiseriä on tiheään. Justhan täällä avauduin "inttiin II/06" -ketjuun.:jahas:
Vekaralle elleivät hyväksy mua valmareihin Säkylään