Inttiin, saapumiserä I/08

mitä legendaarinen kallio. Ihme äijä kun kuuli siitä juttuja. :D Oli pojat aukissa hajonnut siihen.

No sillä äijällä on nii ihme viritykset että ei vaa voi tajuta.. Ampumaleirille rakennettii 10-15m korkea lankkutolppa, siihen tolpan päähän laitettiin pressu johon spreijjattiin "taisteluhelikopteri" jota itkolla sitte ammuttiin :hyper: (liekkö mainostin jo suuressa vitutuksessa aiemmin, ei voi muistaa:) )
Ja toine oli sitte nukke mikä tehtii lankusta ja ties mistä rautalangasta. Piti se nukke evakoida sitte jostai poterosta lämärin kanssa ja kyllähä mua vitutti siellä paareilla kikkailla menemään ku ei mahtunu kääntyyn.. Kallio viritteli sitte mekafonit sun muut vehkeet, että ku pääsi evakoimaa niin korva juures alko huuto kaiuttimista kuulumaan.. Se äijä osaa vitutuksenki viedä ihan uudelle tasolle..

Nyt sitte 4-5vk gines edessä että hajotkaa reservi elämään ja seuravaaville morteille:
MINÄ EN SIMPUTA TEITÄ, MINÄ VAIN RÄÄKKÄÄN TEITÄ :evil: :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sillä äijällä on nii ihme viritykset että ei vaa voi tajuta.. Ampumaleirille rakennettii 10-15m korkea lankkutolppa, siihen tolpan päähän laitettiin pressu johon spreijjattiin "taisteluhelikopteri" jota itkolla sitte ammuttiin :hyper: (liekkö mainostin jo suuressa vitutuksessa aiemmin, ei voi muistaa:) )
Ja toine oli sitte nukke mikä tehtii lankusta ja ties mistä rautalangasta. Piti se nukke evakoida sitte jostai poterosta lämärin kanssa ja kyllähä mua vitutti siellä paareilla kikkailla menemään ku ei mahtunu kääntyyn.. Kallio viritteli sitte mekafonit sun muut vehkeet, että ku pääsi evakoimaa niin korva juures alko huuto kaiuttimista kuulumaan.. Se äijä osaa vitutuksenki viedä ihan uudelle tasolle..

Nyt sitte 4-5vk gines edessä että hajotkaa reservi elämään ja seuravaaville morteille:
MINÄ EN SIMPUTA TEITÄ, MINÄ VAIN RÄÄKKÄÄN TEITÄ :evil: :D
Ite kuulin sellaista huhua että eivät saa nykyjään lain mukaan pitää kiinni kuin korkeintaan 3 vklp (4vko) yhteen putkeen.

Ite kuulin sellaista huhua että eivät saa nykyjään lain mukaan pitää kiinni kuin korkeintaan 3 vklp (4vko) yhteen putkeen.
Meillä on ainakin yks lämy jo neljättä viikonloppua gines. Pääsee seuraavan kerran lomille samaan aikaan ku I/08(180) kotiutuu...

Damn, lahti jää taakse ja aamulla comeback santtikseen.

6vk on maksimi mitä saa pitää. Itse lusin 5viikkoa ja olihan ne kassit aika täynnä.

Jaa. Meidä vanhemmat saapumiserän kaiffarit taisi jotkut olla 8 viikkoa kiinni.. itse muistaakseni tuli tuo 6 viikkoa kun oli yks pekka ja heti perään vp:tä yhen viikonlopun yli vartio vao ja leirikinesputken päätteeks.. :P No eipä tuo nii haitannu.. lepposia nuo viikonloput ovat.

Jaaha, kyllä se tiitsei vähenee:) Noh mitä väliä sillä, enköhän kesäkessuks tonne oo muutenkin jäämässä.

Ei missään oo mitää loppuparaateja!!
Jos on niin hoh hoh...
Kaikki kamathan on melkeen palautettu viikkoa ennen.. Lähinnä vaan yritetään pitää porukat aisois... Luultavasti lomanpolttoa.. Pysyy pois kassulta..
Ei pääse mielikuvitus liian vapaalle...:)

Ja taas lomilla, toissapäivänä menin takas 10 päivän lomilta ja nyt sunnuntaina ens kerran takas. sit onkin enää viikko jälellä :love: tj9

Ei missään oo mitää loppuparaateja!!
Jos on niin hoh hoh...
Kaikki kamathan on melkeen palautettu viikkoa ennen.. Lähinnä vaan yritetään pitää porukat aisois... Luultavasti lomanpolttoa.. Pysyy pois kassulta..
Ei pääse mielikuvitus liian vapaalle...:)

Meillä oli pari päivää ennen kotiutumista paraati Mikkelissä. Palautettiin muut kamat aikasemmin, mutta jätettiin lomapuku,ase,maiharit yms. tarpeelliset vain, ja palautettiin ne heti paraatin jälkeen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom