Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
280 aamua tosiaan takana. Hajottaa niin paljon. Ainoa hyvä asia on, että viimeiset kuukaudet on päässyt treenaamaan paremmin ja oon aika hyvässä kunnossa/voimissani. Onneksi nuo lämihommat on kultaa verrattuna siihen, mitä nuo muut joutuu tekemään.

Vuosi intissä= Huge mistake!!

280 aamua tosiaan takana. Hajottaa niin paljon. Ainoa hyvä asia on, että viimeiset kuukaudet on päässyt treenaamaan paremmin ja oon aika hyvässä kunnossa/voimissani. Onneksi nuo lämihommat on kultaa verrattuna siihen, mitä nuo muut joutuu tekemään.

Vuosi intissä= Huge mistake!!

tietäisit mitä meikä tekee intissä nii ryyppäisit lihasi poiees:lol2: intin jäätävin nakki kone ainaki sen maineen oon saanu:D

Santtiksessa kävi muuten noin kuukausi sitten kädenväännön sm-mestari. Piti päästä asianmukaiseen yhteispotreettiin miehen kanssa. :D

K%e4denv%e4%e4nt%f6.jpg

Yksi J-kauden reppua kasvatteleva 1/08 taistelija kuittaa. Huono sali kasarmilla lisää kynnystä aloittaa jälleen kunnon treenaaminen. Noh, 82 päivän päästä sitten taas!

Miten on painon käynyt armeijan aikana, entä mitä peli kertoo nykyään?

Meikällä paino inttiin mennessä 89-90 kiloa aamulla, nyt on siinä 75kg:jahas: Lihat lähteny aika kiitettävästi, treenaus tosin nyt alotettu, oman laiskuuden takia tuli pidettyä taukoa 8kk intissä:dance:

Penkki 6x100kg > 3x3x85kg...

Oma paino on hyvästi heitelly:
Ennen inttiä 83kg, ensimmäinen terveystarkastus 86kg, kivääri aukin jälkeen 78kg, nyt sitten 87kg ku puntarille hyppäs :D Kapiaisetki tietää kuka on kova syömää: "Tästä lähtie ku on malo nii syöt viimesenä, kysyttävää?"..
Tällä hetkellä komp. vääpeli, huoltojoukkueejohtaja,kirjuri,alikersantti, muuten vaa turhamies sekä tietenki huippu erikoismies :eek: Nyt ku mortit o tullu nii on saanu reenata taas iha mukavasti vaa oli siinä se 6kk tauko oman p-kaude ja aukin aikana.. Onko kukaan jäämässä töihin? Meikä kävi kyselee rauhanturvaaja-lippulappuja jos ne ottas sinne nii komppa päällikkö löi samalla ne laput millä haetaa inttiinki töihi..

TJ 67, joista Tulenkäyttöharjoituksessa 4 pv, Rovajärvellä 12 pv ja loppusodassa 8 pv. EI PAHA :)
Onhan tämä melkein jo taputeltu homma.

jes mulla on vihdoinki ohi tää, juuri sain passin OHI ON tulipa käytyä kertakaikkiaan jäätäväl tyylil tää mut ohi on kumminki! voi vittu oon varmaan ainoo kuka kotiutu tänään no ihan sama näi se menee!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom