Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän se kvist EK:n kapteeni on vieläkin ja tosi hyvä kapteeni onkin! Itse oon kajaanissa spollena. spollejen hommat on parantunut huomattavasti kvistin tultua kapteeniksi.

Kyllähän se kvist EK:n kapteeni on vieläkin ja tosi hyvä kapteeni onkin! Itse oon kajaanissa spollena. spollejen hommat on parantunut huomattavasti kvistin tultua kapteeniksi.

Jaa. Taas 1/07 spolleja kustiin silmään. Itse jouduimme kestämään todella epäasiallista kapteenia, jonka nimikirjaimet olivat K.S. Hän todellakin vihasi spolleja, ja esimerkiksi lomia ei meille herunut samoilla perusteilla kuin viestimiehille. Yksi joukkuekaverini oli käynyt anomassa lomaa poliisikoulun pääsykoetta varten, niin K.S. oli vain tuumannut: "minua ei kiinnosta teidän lomanne, minä lähden viikonloppuna katsomaan Metallican keikkaa" :jahas:

Veikkaisin, että kyseinen K.S. on jonkun esitutkinnan perusteella saatu kammettua pois asemastaan, johon hänellä ei todellakaan ollut mitään asiaa. Vihattu mies, niin varusmiesten kuin muidenkin upseerien joukossa.

Kvist on todellakin huippu kapteeni. Samaan aikaan pitää jämäkän kurin mutta rennon ilmapiirin. Heittää hyvää läppää oppitunneilla ja on mukavan oloinen ukkeli muutenkin. Saattaa kiireettömällä hetkellä käytävällä kohdattaessa normi tervehtimisen ja joskus myös nohevan oven avauksen jälkeen jopa sanoa huomenta ja kysyä mitenkäs viestimies C0BRAlla menee.

Ainiin, pakollinen kuittailu aamukasa spollelle, TJ 83 *läpyläpyläpy* :rock:

Jaa. Taas 1/07 spolleja kustiin silmään. Itse jouduimme kestämään todella epäasiallista kapteenia, jonka nimikirjaimet olivat K.S. Hän todellakin vihasi spolleja, ja esimerkiksi lomia ei meille herunut samoilla perusteilla kuin viestimiehille. Yksi joukkuekaverini oli käynyt anomassa lomaa poliisikoulun pääsykoetta varten, niin K.S. oli vain tuumannut: "minua ei kiinnosta teidän lomanne, minä lähden viikonloppuna katsomaan Metallican keikkaa" :jahas:

Veikkaisin, että kyseinen K.S. on jonkun esitutkinnan perusteella saatu kammettua pois asemastaan, johon hänellä ei todellakaan ollut mitään asiaa. Vihattu mies, niin varusmiesten kuin muidenkin upseerien joukossa.

Tais olla vielä tuo K.S 2/07 spolleilla kapteenina, haukkuivat myös kyseisen kapteenin pystyyn.:D

2/07 spolleille oltiin lupailtu kaikenlaista rakennuksen suojaamista ja laskeutumiskoulutusta yms. spolle hommia, mutta olivatkin sitten jähineet jossain poterossa leireillä kokoajan.:)

Kvist on itsekkin ollut alunperin sotilaspoliisi joten yrittää saada meille mahdollissimman hyvän koulutuksen, hommasi meille 10 päivän loman pääsiäsenäkin:hyper:

Taitaa 2.VK:n aliupseerioppilaat olla ainoat joille teikäläisillä on vara läpytellä :hyvä: Toisaalta oon kyllä kateellinen kun te spollet saatte heilua pumppuhaulikoiden, tarkkuuskiväärien, konekiväärien ja 9mm mutkien kanssa ja me ammutaan vaan pelkällä perus ärkookuuskakkosella :jahas: Anna ees pieni vinkki kuka oot kun kerta saman komppanian ukkoja ollaan :wtf:

Taitaa 2.VK:n aliupseerioppilaat olla ainoat joille teikäläisillä on vara läpytellä :hyvä: Toisaalta oon kyllä kateellinen kun te spollet saatte heilua pumppuhaulikoiden, tarkkuuskiväärien, konekiväärien ja 9mm mutkien kanssa ja me ammutaan vaan pelkällä perus ärkookuuskakkosella :jahas: Anna ees pieni vinkki kuka oot kun kerta saman komppanian ukkoja ollaan :wtf:

1/08-spolleja tuskin kannattaa ottaa tosissaan, sen verran säälittävää porukkaa on "karsiutunut" aikanaan olleesta valintakokeesta tähän kuninkaalliseen joukkoon ;)
Kaikista pahin/parhain esimerkki on ennen valaa kuultu lausahdus erään alokkaan suusta, kun tämä poloinen ihmetteli silmät pyöreinä miten viestialikessut voivat heitä komentaa kun spollejen vastaaviakin löytyy :hyper: Viestimies tuli sitten hänestäkin, kun ei enää 1/08-erän spolleista tehty jääkäreitä.

Kaikista pahin/parhain esimerkki on ennen valaa kuultu lausahdus erään alokkaan suusta, kun tämä poloinen ihmetteli silmät pyöreinä miten viestialikessut voivat heitä komentaa kun spollejen vastaaviakin löytyy :hyper:

Pahin mitä olen itse kuullut oli kerran ampumaradalla, ensimmäisiä kertoja kun siellä oltiin. Eräs välkky mietti ennen ampumista ääneen että kun kapteeni oli oppitunnilla selittänyt luodin lentoradan olevan kaareva eikä täysin suora, että pitääkö hänen tähdätä taulun yläpuolelle ja kuinka korkealti yli :david::hyper:

Komiaa ku nyt on vähän pitempi loma. Eilen alkoi klo 14.00 ja loppuu sunnuntaina klo 24.00. Sitten seuraava viikonloppu onkin gines...

Voi vittu vekos kortti jäi kasarmille ku lähin kiirees. Toivotaa et on joku tuttu spolle portilla :wtf:

ite ainakaa jaksa ikinä ees tarkistaa vekoseja. joku tulee näyttää niit siihe portille ni pyöräytän sen ympäri ja annan takas. typerää puuhaa istua siinä sen 4h ja tarkastella jotai lappuja ja sit viel kaupan päälle yökierrot ni huhhuh ja päivällä ulkojäppi ei saatana ku on turhauttavaa touhua fiksu ku olis ollu ni puolen vuoden varastomies ja kotia vielä 150 päivää liikaa jälel

ite ainakaa jaksa ikinä ees tarkistaa vekoseja. joku tulee näyttää niit siihe portille ni pyöräytän sen ympäri ja annan takas. typerää puuhaa istua siinä sen 4h ja tarkastella jotai lappuja ja sit viel kaupan päälle yökierrot ni huhhuh ja päivällä ulkojäppi ei saatana ku on turhauttavaa touhua fiksu ku olis ollu ni puolen vuoden varastomies ja kotia vielä 150 päivää liikaa jälel
Aivan. Kyl ne meillä päin hennalassa ainakin joka kerta tunnollisesti tarkastaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom