Inttiin, saapumiserä I/08

Ja taas reilu viikon leiri takana. En haluu vähää aikaa nähä kamiinaa, telttaa ja varsinkaan kantaa joka vitun paikassa mukana rynkkyä :curs: Huomenna takasin jo heti iltakasii ja maanantaina uudestaan viikoksi metikköön :dance: Tänään täytyy nollata :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja taas reilu viikon leiri takana. En haluu vähää aikaa nähä kamiinaa, telttaa ja varsinkaan kantaa joka vitun paikassa mukana rynkkyä :curs: Huomenna takasin jo heti iltakasii ja maanantaina uudestaan viikoksi metikköön :dance: Tänään täytyy nollata :kippis1:

Aselaji?

Me tulimme myös viikon spol-leiriltä juuri ja oli aivan vitun hieno leiri. Kevyesti intin parasta aikaa tähän mennessä, alusta loppuun oli mielenkiintoista koulutusta ja kouluttajatkin tekivät koulutuksesta asiallisen rentoa.

Haulikolla ampuminen.. :kuola:

aseet, siistiä!

aseet, siistiä!

Itselle tuo ampuminen oli henk koht aika pettymys ainakin rynkyn osalta. Ennakkoasenne oli, että ampuminen voi olla hieno kokemus ja paskat, mutta korvista tuli parin kerran jälkeen :lol2: Enemmän tykkäsin räjähdeleikeistä ja sitten tavallaan harmittikin kun ei hakenut räjähteisiin keskittyneeseen aselajiin.

Itselläkin alkaa maanantaista-perjantaihin kestävä ampumaleiri, kiinnostaa niinku kilo paskaa.. Perjantaina nohevimmat oppilaat sai linjamerkit ja itse kuului niihin :dance: Oliko kivääri linjalla 53 opp. ja 10-13 sai.. Laskuvarjohyppy-kurssillekin tuli ilmoitettua ittensä ja pari kaveria, saiskohan sitä hypätä puoleen hintaan ilman varjoa :evil: RUKki paikat selviää muistaakseni maanantaina..

Jimmy kuittaa sodankylästä :D

Itselläkin alkaa maanantaista-perjantaihin kestävä ampumaleiri, kiinnostaa niinku kilo paskaa.. Perjantaina nohevimmat oppilaat sai linjamerkit ja itse kuului niihin :dance: Oliko kivääri linjalla 53 opp. ja 10-13 sai.. Laskuvarjohyppy-kurssillekin tuli ilmoitettua ittensä ja pari kaveria, saiskohan sitä hypätä puoleen hintaan ilman varjoa :evil: RUKki paikat selviää muistaakseni maanantaina..

Jimmy kuittaa sodankylästä :D

missä komaniassa olit morttikauden? Oliko töhö alaluusua alikkina? Oli meidän tuvassa p-kaudella 2/07 saapumis erässä.

missä komaniassa olit morttikauden? Oliko töhö alaluusua alikkina? Oli meidän tuvassa p-kaudella 2/07 saapumis erässä.

Samainen alaluusua oli mun tuvassa AUK I:llä. Voi helevetti sanon minä, ei tainnu se tyyppi, joka sen laitto aukkiin, tietää että mikä se alaluusua on miehiään :curs: Onneksi tuli lähtö RUKkiin eikä joutunu sitä kattomaan kauempaa :D on kyllä muut johtajat hajonnu KRH komppaniassa siihen ja sen movettamiseen.. Niin ja Erikoismies, kerroppa missä komaniassa olit p-kauden!

1:Jk:ssa.. Nyt alkoi ihan mietityttään et oliko Alaluusua alikkina, joku alikki oli "lepi-luusua" :D Prkl ku ei muista ketkä prkl johtivat 3. joukkuetta, kun olin itse 4. joukk:ssa.. Rennot ja hyvät kouluttajat mulla ainakin on ollut :worship:

1:Jk:ssa.. Nyt alkoi ihan mietityttään et oliko Alaluusua alikkina, joku alikki oli "lepi-luusua" :D Prkl ku ei muista ketkä prkl johtivat 3. joukkuetta, kun olin itse 4. joukk:ssa.. Rennot ja hyvät kouluttajat mulla ainakin on ollut :worship:

oikia komania, siellä se minäkin olin.

Samainen alaluusua oli mun tuvassa AUK I:llä. Voi helevetti sanon minä, ei tainnu se tyyppi, joka sen laitto aukkiin, tietää että mikä se alaluusua on miehiään :curs: Onneksi tuli lähtö RUKkiin eikä joutunu sitä kattomaan kauempaa :D on kyllä muut johtajat hajonnu KRH komppaniassa siihen ja sen movettamiseen.. Niin ja Erikoismies, kerroppa missä komaniassa olit p-kauden!

heh. :D Oli kyllä töhö parhaimmasta päästä. Aina myöhssä ja paskalla. Mitä alaluusua alkanut movettaan, eise p-kaudella movettanut?

kuka muuten on 1jk yksikkö upseerina nykyään? Entä komppania vänskänä? Matson?

Meitsistä tulee sitte superspade:hyvä: Eipä tartte enää viestiasemia perustella:kippis1:

Oppilaaks julistettiin tänää.. Koskahan sitä korpin natsoista vois alkaa haaveilla? Noi kusirajot o sen verta rumat..

Ja muistakaa sit et intis lasketaan asiat aamuina.. :D Ollaan leirillä tietty määrä aamuja, ei päiviä. Jäljellä on tietty määrä aamuja, ei päiviä. Jne.

on varmasti joku pakkislainen kaijjaaniin ek:sta? kuka on tämä ek:n kapteeni? kun kaveri on spollena siellä ja puhu että tämä kapteeni on joku kovanki luokan voimannostaja. semmonen lyhyt paksu ukko. ite oon siitä naapurista, 1.vk:sta.

Suositut

Back
Ylös Bottom