Ei paljo naurata...TJ 97 :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei paljo naurata...TJ 97 :kippis1:
Ei paljo naurata...
Luojan kiitos ei ole kuin juuri tuo samainen 97, mutta onhan siinäkin nyt aivan helvetisti liikaa :(Ja sulla 279? :D
Luojan kiitos ei ole kuin juuri tuo samainen 97, mutta onhan siinäkin nyt aivan helvetisti liikaa :(
Tuli sit e:n paperit, koko ajan oon ollu kipeenä. Syksyllä takas, luultavasti homeallergiaa kun on aika lailla joka päivä ollu lämpöö. Vituttaa vaan kun jää ihan vitusti hyviä tupakavereita, joita ei nää välttämättä enää ollenka. Syksyllä takas aukkia jatkaan.
Tuli sit e:n paperit, koko ajan oon ollu kipeenä. Syksyllä takas, luultavasti homeallergiaa kun on aika lailla joka päivä ollu lämpöö. Vituttaa vaan kun jää ihan vitusti hyviä tupakavereita, joita ei nää välttämättä enää ollenka. Syksyllä takas aukkia jatkaan.
Totta, siittäpä syystä lähti tänään mukaan mäyrä marketista tuossa matkalla lomille.Ton pitää jo hajottaa
Tuskin vähenee palvelusaika muuta kuin ihan todella poikkeustapauksissa vaikka olisi e-papereilla poissa. En kyllä tiedä mikä on tilanne jos palvelusluokka muuttuu b:ksi. Voihan se olla mahdollista olla 270 kirjuri.
Ymmärtääkseni menet takaisin sen vaiheen alkuun mikä sinulla jäi kesken, eli esim mulla jää aukki1 kesken, ja meen takasisin syksyllä auk1:sen alkuun. Saan kuitenkin hyvityksenä nämä tähän mennessä aukkia käydyt päivät siten eli kotiudun ennen kuin muu 2/08 erää käyvät vuoden miehet. Ennen inttiin takaisin menoa on vielä lääkärin tarkastus jossa katsotaan oletko vieläkään palveluskelpoinen.no mul on viel tämmöne juttu et olin kuskina ja enkä ehtiny saada puolustusvoimien korttia mutta inssit kyl ajoin:lol2: mutta joo vituttaa ja tänää uppoo mäyrää:D mut sit se kysymys et pääseeks sinne takas sillon ku ite hala aa.. kelle sillo soitetaa. pitäis päästä vaa mahollisimman nopeeta suorittaa.. tää paska pois alta mut sit kuinka todennäköstä tää on että saan c.n paperit tält siviili lääkärilt ku tosiaa mun sydän hakkaa koko ajna täysii ja intis oli pari kohtausta ja nyt viimeks eilen otti iha kivasti..? vittu et elämä on täl hetkel:curs::D
Luojan kiitos ei ole kuin juuri tuo samainen 97, mutta onhan siinäkin nyt aivan helvetisti liikaa :(
kohta viel laitokseen ja huomen takas sielt ja sit kaiken maailman lääkäreitten tarkastuksiin ja kattoo mikä tulloo palveluusluokaks. on tää hienoa ja vitut on.
Tää poika lähtee kohta kassulle ja tulee torstaina pois. Eikä muuten enää ikinä mene takasin
On muuten jo valmiiks aika helkkarin hyvä fiilis :dance:
sama juttu :hyvä::dance:
Kysymys: kuinka moni _oikeasti_ ois jättäny menemättä jos mahdollisuus olis annettu? Kaikkihan sitä valittaa että vituttaa kun pitää armeijassa olla, mutta eikö valitus kuulu vaan asiaan, vai onko se todella niin hirveetä
Tuumin vaan kun itellä tilanne sellanen että saan vapautuksen jos pyydän, järki sanoo että tottakai mutta kuitenki tuntuu että jää jostain paitsi :(
Kysymys: kuinka moni _oikeasti_ ois jättäny menemättä jos mahdollisuus olis annettu? Kaikkihan sitä valittaa että vituttaa kun pitää armeijassa olla, mutta eikö valitus kuulu vaan asiaan, vai onko se todella niin hirveetä
Tuumin vaan kun itellä tilanne sellanen että saan vapautuksen jos pyydän, järki sanoo että tottakai mutta kuitenki tuntuu että jää jostain paitsi :(