Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luojan kiitos ei ole kuin juuri tuo samainen 97, mutta onhan siinäkin nyt aivan helvetisti liikaa :(

Nojaa puolet takana jo, ja kevät lämmittää jo kovasti. Itsellänikin juuri tuo 279, mikäli palvelus ei syystä tai toisesta jää kesken ;)

Tuli sit e:n paperit, koko ajan oon ollu kipeenä. Syksyllä takas, luultavasti homeallergiaa kun on aika lailla joka päivä ollu lämpöö. Vituttaa vaan kun jää ihan vitusti hyviä tupakavereita, joita ei nää välttämättä enää ollenka. Syksyllä takas aukkia jatkaan.

Tuli sit e:n paperit, koko ajan oon ollu kipeenä. Syksyllä takas, luultavasti homeallergiaa kun on aika lailla joka päivä ollu lämpöö. Vituttaa vaan kun jää ihan vitusti hyviä tupakavereita, joita ei nää välttämättä enää ollenka. Syksyllä takas aukkia jatkaan.

syksyl takas? tost tuli itel mielee et voiko sitä muka mennä inttiin takas mahollisimman nopsaan sillonku on saanu tietää et on palveluskelponen.. mietin vaa ku itelläniki on noie.n paprut ja vuoden lykkäys siin ja jos ny täs tulee vaik parin kuukauden sisään tietoo et vaik kelpaan sinne nii voinko mennä sinne heti? ja sit viel et ku mul oli toi 270vrk palvelus aika ja jos mut pistetään sinne bemariks huoltoon.. nii väheneekö mun pavleuspäiväluokka tohon 180. Nyt oon suorittanu sen 80 vrk nii jäljel ois siis 100 jos bemarina tuun takas.. tää oli sit ihan vitun sekavaa tekstiä..Mut voi olla et tän sydämmen takii saan kyl c: paprut. mutta joo kummiski.

Ton pitää jo hajottaa

Tuskin vähenee palvelusaika muuta kuin ihan todella poikkeustapauksissa vaikka olisi e-papereilla poissa. En kyllä tiedä mikä on tilanne jos palvelusluokka muuttuu b:ksi. Voihan se olla mahdollista olla 270 kirjuri.

Tuskin vähenee palvelusaika muuta kuin ihan todella poikkeustapauksissa vaikka olisi e-papereilla poissa. En kyllä tiedä mikä on tilanne jos palvelusluokka muuttuu b:ksi. Voihan se olla mahdollista olla 270 kirjuri.

no mul on viel tämmöne juttu et olin kuskina ja enkä ehtiny saada puolustusvoimien korttia mutta inssit kyl ajoin:lol2: mutta joo vituttaa ja tänää uppoo mäyrää:D mut sit se kysymys et pääseeks sinne takas sillon ku ite hala aa.. kelle sillo soitetaa. pitäis päästä vaa mahollisimman nopeeta suorittaa.. tää paska pois alta mut sit kuinka todennäköstä tää on että saan c.n paperit tält siviili lääkärilt ku tosiaa mun sydän hakkaa koko ajna täysii ja intis oli pari kohtausta ja nyt viimeks eilen otti iha kivasti..? vittu et elämä on täl hetkel:curs::D

no mul on viel tämmöne juttu et olin kuskina ja enkä ehtiny saada puolustusvoimien korttia mutta inssit kyl ajoin:lol2: mutta joo vituttaa ja tänää uppoo mäyrää:D mut sit se kysymys et pääseeks sinne takas sillon ku ite hala aa.. kelle sillo soitetaa. pitäis päästä vaa mahollisimman nopeeta suorittaa.. tää paska pois alta mut sit kuinka todennäköstä tää on että saan c.n paperit tält siviili lääkärilt ku tosiaa mun sydän hakkaa koko ajna täysii ja intis oli pari kohtausta ja nyt viimeks eilen otti iha kivasti..? vittu et elämä on täl hetkel:curs::D
Ymmärtääkseni menet takaisin sen vaiheen alkuun mikä sinulla jäi kesken, eli esim mulla jää aukki1 kesken, ja meen takasisin syksyllä auk1:sen alkuun. Saan kuitenkin hyvityksenä nämä tähän mennessä aukkia käydyt päivät siten eli kotiudun ennen kuin muu 2/08 erää käyvät vuoden miehet. Ennen inttiin takaisin menoa on vielä lääkärin tarkastus jossa katsotaan oletko vieläkään palveluskelpoinen.

Veikkaan et jos on sydämmessä ongelmaa niin pystyt viimeistään jo itse vaatimaan c:n papereita ellei ne muuten anna. Tuskinpa ne ottaa sinne vastuulle jotain sydänvaivaista, eli luulisin jos vaan pelaat korttis oikein ni c tulee.

Luojan kiitos ei ole kuin juuri tuo samainen 97, mutta onhan siinäkin nyt aivan helvetisti liikaa :(

Nohnoh, tuo aika menee yhtä nopeasti kuin tähänkin asti on mennyt. Ja kesä kun tulee, niin palvelus muuttuu kyllä jokaisella vähän mukavemmaksi.

kohta viel laitokseen ja huomen takas sielt ja sit kaiken maailman lääkäreitten tarkastuksiin ja kattoo mikä tulloo palveluusluokaks. on tää hienoa ja vitut on.

kohta viel laitokseen ja huomen takas sielt ja sit kaiken maailman lääkäreitten tarkastuksiin ja kattoo mikä tulloo palveluusluokaks. on tää hienoa ja vitut on.

Sori mutta :lol2::lol2::lol2:

Tää poika lähtee kohta kassulle ja tulee torstaina pois. Eikä muuten enää ikinä mene takasin :rock:

On muuten jo valmiiks aika helkkarin hyvä fiilis :dance:

sama juttu :hyvä::dance:

sama juttu itelläki:D:lol2: enkä ees tiiä millo mulle on varattu noi terkkari ajat no kaipa se ite pitää mennä terveyskeskukseen ja selittelemään. ohan täs aikkoo:rock: taitaapi olla et ei musta sotilasta enää tuu..

Kysymys: kuinka moni _oikeasti_ ois jättäny menemättä jos mahdollisuus olis annettu? Kaikkihan sitä valittaa että vituttaa kun pitää armeijassa olla, mutta eikö valitus kuulu vaan asiaan, vai onko se todella niin hirveetä :rolleyes:

Tuumin vaan kun itellä tilanne sellanen että saan vapautuksen jos pyydän, järki sanoo että tottakai mutta kuitenki tuntuu että jää jostain paitsi :(

Kysymys: kuinka moni _oikeasti_ ois jättäny menemättä jos mahdollisuus olis annettu? Kaikkihan sitä valittaa että vituttaa kun pitää armeijassa olla, mutta eikö valitus kuulu vaan asiaan, vai onko se todella niin hirveetä :rolleyes:

Tuumin vaan kun itellä tilanne sellanen että saan vapautuksen jos pyydän, järki sanoo että tottakai mutta kuitenki tuntuu että jää jostain paitsi :(

kyllä se on kokemisen arvoinen.

Ei se niin hirveä paikka ole kuin kaikki valittavat, se valitus vaan kuuluu siihen kokemukseen :lol2: Itse olisin kyllä jättänyt menemättä jos olisin pystynyt. Olisin opiskellut mieluummin sen ajan minkä intissä vietin, mutta takanahan tuo nyt on. Tuo koko reissu meni muutenkin vähän hämmentävästi, koska paikat menivät totaalisen paskaksi ja silti pitivät minut siellä loppuun asti.

Se on ihan vaan siitä kiinni miten on priorisoinut asiat elämässä. Kannattaa miettiä onko juurikin esim. opiskeluissa/työssä semmoinen vaihe käynnissä, että haluaisit oikeasti olla sen parissa. Ja jos oikeasti tuntuu siltä, että jäät pahasti jostakin paitsi niin sitten rohkeasti vaan sinne palvelemaan.

Vuosi tuli intissä oltua ja päivääkään en antaisi pois, tosin en kyllä uudestaankaan menisi. Mahtavia kokemuksia ja hyviä kavereita runsain mitoin. :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom