Inttiin, saapumiserä I/08

Perillä pitäs olla reippaasti ennen klo 12, riippuu miten ne kuljetukset Kouvolasta menee.

Mennää junalla/bussilla, piti mennä eka mun autolla, mutta se lasahti, ja ei uskalleta lähteä kaverin Oldsilla. Kuitenkin jos sattuu jotain tien päällä...:rolleyes: Noi on tollasia noi vanhat jenkit:lol2:

Mä elätän toivoa, et kaikki tulisnoin aikasin, ja sit ku mä tuun myöhään bussilla, nii ei olis enää ruuhkaa! ;)

Tuli tossa mieleen, että ei vissii kannata pistää lenkkareita kassin ja mennä toisilla kengillä sinne? Olis sitte 2 paria kenkiä siellä. Taitaa olla viisainta kävellä niillä lenkkareilla paikanpäälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perillä pitäs olla reippaasti ennen klo 12, riippuu miten ne kuljetukset Kouvolasta menee.

Mennää junalla/bussilla, piti mennä eka mun autolla, mutta se lasahti, ja ei uskalleta lähteä kaverin Oldsilla. Kuitenkin jos sattuu jotain tien päällä...:rolleyes: Noi on tollasia noi vanhat jenkit:lol2:
Jaa. Aattelin jo, että oisitte joskus 8 aikoihin jo palloilemassa siellä :)

Mä elätän toivoa, et kaikki tulisnoin aikasin, jä sit ku mä tuun myöhään bussilla, nii ei olis enää ruuhkaa! ;)

Tuli tossa mieleen, että ei vissii kannata pistää lenkkareita kassin ja mennä toisilla kengillä sinne? Olis sitte 2 paria kenkiä siellä. Taitaa olla viisainta kävellä niillä lenkkareilla paikanpäälle.

Ne riittää, mitkä sulla on päällä. Luulen, että enemmän on vaan haittaa, jos ekalla matkalla vie kamaa paljon/turhaan.

Ja älkää vaan menkö sotilaspoliisiks vaikka ne kuinka sitä hehkuttais. Tosin silloin kun itse kävin niin kaikki jotka oli himpun verran isompia tai treenanneita passitettiin suoraan spolleks. Se on paska arpa:down: tai ainakin me saatiin runtua ja kaikkea paskaa niin perkeleesti. Eikä pitäny olla leirejä oikee yhtää, eihän me muuta tehtykkää ku oltu jollain sissi tai taistelu leirillä jotta skapparit saa leiri bonuksia. Pääsehän siinä kokeilemaan kaikkea mutta pääosin se on ihan paska nakki

Ja älkää vaan menkö sotilaspoliisiks vaikka ne kuinka sitä hehkuttais. Tosin silloin kun itse kävin niin kaikki jotka oli himpun verran isompia tai treenanneita passitettiin suoraan spolleks. Se on paska arpa:down: tai ainakin me saatiin runtua ja kaikkea paskaa niin perkeleesti. Eikä pitäny olla leirejä oikee yhtää, eihän me muuta tehtykkää ku oltu jollain sissi tai taistelu leirillä jotta skapparit saa leiri bonuksia. Pääsehän siinä kokeilemaan kaikkea mutta pääosin se on ihan paska nakki

BTW, missä palvelit? Joissain varuskunnissahan tuo spollen homma on oikeesti helvetin lepiä, kassulla ollaan vartiossa ja kattellaan telkkaria, leireillä nukutaan sisätiloissa jne. Omalla kohdalla samat fiilikset kuin sullaki.

Onko miten pitkä kakku spollella?

BTW, missä palvelit? Joissain varuskunnissahan tuo spollen homma on oikeesti helvetin lepiä, kassulla ollaan vartiossa ja kattellaan telkkaria, leireillä nukutaan sisätiloissa jne. Omalla kohdalla samat fiilikset kuin sullaki.

Olin hyrylässä (helsingin ilmatorjunta rykmentti) mutta sehän taitaa tätänykyä olla lakkautettu. Olihan vartiossa ihan jees vaikka kyllähän sekin rupesi vituttamaan pidemmän päälle. Ainakin omalla kohdalla jäi paska maku kun en sinne edes halunnut. Ja varsinkin kun lopun piti olla rento kun tulee saman saapumis erän alikessut ja kokelaat niin vitut kun ne oli kaikki jotain ihan kaheleita kapiaisten penskoja tai muuten vaan älyttömän innokkaita. Ja leirejä oli senkin takia paljon kun sattui kaksi lohtajan ampuma harjoitusta meidän aikana niin jouduttiin oleen sielläkin vartiossa pari kertaa kaksi viikkoa.

Eikös Kouvolasta ole Vekaralle järjestetty jotain intin omia kyydityksiä pitkin päivää? Jotain tuon suuntaista kuullut.

Mukaan lähteen kaikkien pakollisten juttujen lisäksi 2 pkt rusioita, Elovena kaurapatukoita 10 kpl ja 5 prk tonnaria. Jauhot yms. vitamiinit sitten messiin ensimmäisten lomien jälkeen, kun näkee käytettävän kaappitilan.

Lappeenrantaan tulevat eivät sitten seikkaile siellä hämärässä ilman heijastimia huomisaamuna eikä muulloinkaan etteivät joudu minun yliajamiksi. Ja ne tupakannatsat laitetaan sinne tuhkikseen tai loppuu hiekotus siltä tontilta!!

I/08 ei kotiudu koskaan! :D Pari kaveria viettää viimestä iltaa siviilissä ja ai että on kiva vittuilla.. :)

Mukaan lähtee mun lisäksi:
- Vihamiini pönttö + roheiinia
- Yks pari sukkia, bokserit, lällärit, villasukat..
- Ehostus välineet(hamppiharja+tahna,p-vaahto ja höylä+muuta)

Ja jätän aivot narikkaa ku sinne pääsee koheltaa.. :evil:
Huomenna se alkaa..

Mukaan lähtee mun lisäksi:
- Vihamiini pönttö + roheiinia
- Yks pari sukkia, bokserit, lällärit, villasukat..
- Ehostus välineet(hamppiharja+tahna,p-vaahto ja höylä+muuta)

Ja jätän aivot narikkaa ku sinne pääsee koheltaa.. :evil:
Huomenna se alkaa..

Ois mullaki 6kgn pönttö G-Massaa, mut en ota mukaa ainakaa ekalla matkalla:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom