Inttiin, saapumiserä I/08

Niin no, tiedä sitten ketä se hyödyttää. Kun ei ole pahemmin vedessä viihtynyt, niin ei sitä nyt parissa viikossa opetella:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no, tiedä sitten ketä se hyödyttää. Kun ei ole pahemmin vedessä viihtynyt, niin ei sitä nyt parissa viikossa opetella:)

Minusta tuo on semmonen yleistaito mikä kannattais opetella. Ei oo varmasti paha rasti. Intissä tosiaankin voi joutua uimakouluun tai sitten ei eli siellä siitä ei varsinaisesti haittaa ole jos ei osaa uida. Miten vaan ihminen voi elää niin eristyksissä vedestä? Joskus jos vaikka veneilemään kaveriporukalla lähdet ja paatti uppoaa niin on hyvä osata uida. :)

Oujee huomenna si lähtö. Ite ajattelin ottaa mukaan hammastahnaa, hammasharja, partakone(akullinen), lompakko missä kaikki tarpeellinen, nuuskaa noin tornin verran, palvelukseen astumismääräys(jos löytyy), kännykkä, laturi, mp3 soitin ja muutamat mustat bokserit ja sukat. ainii ja menen sinne omat lenkkarit jalassa.

Tossa kai kaikki perus tarpeelliset mitä nyt aluksi tarvitsee?

Mitäs jos ei osaa uida?:D

Ainakin meillä joutui uimakouluun jos ei jaksanut uida 200 metriä vapaalla tyylillä. Olin aika yllättynyt kun ei mennyt itselläni vaikka nuorempana uitiin monesti pitkiäkin matkoja. En muista mitä tuolla tehtiin mutta kyllähän se 200m meni muutaman kerran jälkeen.

Minusta tuo on semmonen yleistaito mikä kannattais opetella. Ei oo varmasti paha rasti. Intissä tosiaankin voi joutua uimakouluun tai sitten ei eli siellä siitä ei varsinaisesti haittaa ole jos ei osaa uida. Miten vaan ihminen voi elää niin eristyksissä vedestä? Joskus jos vaikka veneilemään kaveriporukalla lähdet ja paatti uppoaa niin on hyvä osata uida. :)

Siis, mä olen osannut uida, tossa ala-asteella. Yläasteella se vitutti, ni lintsasin uimatunnit, ja muutenkin olen ollut vaan rantaleijonana:D Todennäkösesti pinnalla pysyn, mutta mitään metrimatkaa en osaa arvoida kauanko menee. Eipä tätä uintia ole mun elämässä juuri tarvinnut, paitsi nyt:lol2:

Oujee huomenna si lähtö. Ite ajattelin ottaa mukaan hammastahnaa, hammasharja, partakone(akullinen), lompakko missä kaikki tarpeellinen, nuuskaa noin tornin verran, palvelukseen astumismääräys(jos löytyy), kännykkä, laturi, mp3 soitin ja muutamat mustat bokserit ja sukat. ainii ja menen sinne omat lenkkarit jalassa.

Tossa kai kaikki perus tarpeelliset mitä nyt aluksi tarvitsee?
Kuitenkin tuot kaikki ylimääräiset tavarat 2vko päästä takaisin siviiliin, joten ei kannata ihan hirveästi tavaraa hamstrata.

ne pyyhkeet ovat aivan paskoja, pieniä kuin pannulaput, tuntuvat santapaperilta eivätkä ime vettä, joten oma mukaan.

Edit: itse pärjäsin hammasharjalla, pyyhkeellä, siviilirytkyillä joilla saavuin, mp3-soittimella, viidenkympin setelillä, partakoneella, puhelimella+laturilla ja yhdellä kirjalla. Hirveästi romuahan henkilökohtaiseen laatikkoon ei saa sopimaankaan.

En kyllä ottaisi omaa tavaraa liikaa mukaan, koska on se intin kaappi riittävän ahdas, vaikka siellä olisi vaan intin kamat.

ne pyyhkeet ovat aivan paskoja, pieniä kuin pannulaput, tuntuvat santapaperilta eivätkä ime vettä, joten oma mukaan.
Firman pyyhkeet ovat hyviä juuri siksi että ne eivät pahemmin ime vettä. Kuivuvat nopeasti. En nyt äkkiseltään muista ketään joka olisi käyttänyt omaa pyyhettä. Tietty jos välttämättä haluaa imeyttää vettä hehtaarin kokoiseen paksuun puuvillapyyhkeeseen niin eihän sitäkään kukaan estä. :)

Firman pyyhkeet ovat hyviä juuri siksi että ne eivät pahemmin ime vettä. Kuivuvat nopeasti. En nyt äkkiseltään muista ketään joka olisi käyttänyt omaa pyyhettä. Tietty jos välttämättä haluaa imeyttää vettä hehtaarin kokoiseen paksuun puuvillapyyhkeeseen niin eihän sitäkään kukaan estä. :)

En nyt ihan satavarma ole, mutta muistaakseni morttiaikoina oman pyyhkeen käyttäminen oli "kielletty". Noheva sotilas tietenkin osaa käyttää sitä ilman, että ilkeä alikersantti huomaa ;)

juu, ja ne firman pyyhkeet on kyllä kauheita. Sama kun alkaisit talouspaperilla itseäsi kuivaamaan

Siis, mä olen osannut uida, tossa ala-asteella. Yläasteella se vitutti, ni lintsasin uimatunnit, ja muutenkin olen ollut vaan rantaleijonana:D Todennäkösesti pinnalla pysyn, mutta mitään metrimatkaa en osaa arvoida kauanko menee. Eipä tätä uintia ole mun elämässä juuri tarvinnut, paitsi nyt:lol2:
Ei sillä matkalla niin väliä. Itselläkin oli vaan yks kerta uimista koko intin aikana. Oli sellanen uintitesti uimahallissa vaan, eka otettiin tuntumaa uintiin ja sitten oli heti testi. Taisin itse 25m uida, enkä ollu edes huonoin :D
Tota enempää ei uitu.
Paitsi kun tehtiin viimesillä viikoilla risuista lautta, joka sitten upposi, tosin sillon oli liivit päällä. :)

Ajattelin ottaa mukaan monivitaamini purkin ja kalaöljytabletti purkin. Ajattelin ottaa myös mukaan kofeiinipillereitä (onko sallittuja?) jos joskus väsyttää aivan viitusti ja olisi pakko vaan tehdä.

kukaan ei puutu pillereihin niin kauan kun ne eivät ole muuallakaan laittomia. Kofeiinipillerit on ihan näpsäköitä jos osuu apupäivystäjän nakki kohdalle

Jep, tänään siis vika reeni vähään aikaan. Seuraava gympa siis joskus 3 viikon päästä:) Mikäli ei ole mahd. päästä aikasemmin intissä.

Herätys meikällä klo 6:00, lähtö kaverin kanssa klo 7:46, pelipaikalla ennen ryysistä toivottavasti:rock:

Jep, tänään siis vika reeni vähään aikaan. Seuraava gympa siis joskus 3 viikon päästä:) Mikäli ei ole mahd. päästä aikasemmin intissä.

Herätys meikällä klo 6:00, lähtö kaverin kanssa klo 7:46, pelipaikalla ennen ryysistä toivottavasti:rock:
Kuin kauan se teiän matka sinne kestää?

itellä kaks kassia roinaa mukana :D toinen jää autoon ja siel on kaikki futiskamat, toisen otan mukaan, siel on juoksukamat ja hygieniavermeet,uikkarit,laturit,soitin,kirja sun muut. Vituttaa niin vitusti huominen mut päätin jättää aivot kotio lähtiessä ja vetä siellä sillai rennosti. Turha siellä on itteensä ressata, koittaa tehä hommat asiallisesti ja se riittää. Tosin olin just 3kk päiväkodissa töissä ja sielläkin oli asiallisempi meininki kun intissä :hyvä:

Kuin kauan se teiän matka sinne kestää?

Perillä pitäs olla reippaasti ennen klo 12, riippuu miten ne kuljetukset Kouvolasta menee.

Mennää junalla/bussilla, piti mennä eka mun autolla, mutta se lasahti, ja ei uskalleta lähteä kaverin Oldsilla. Kuitenkin jos sattuu jotain tien päällä...:rolleyes: Noi on tollasia noi vanhat jenkit:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom