Niin no, tiedä sitten ketä se hyödyttää. Kun ei ole pahemmin vedessä viihtynyt, niin ei sitä nyt parissa viikossa opetella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, tiedä sitten ketä se hyödyttää. Kun ei ole pahemmin vedessä viihtynyt, niin ei sitä nyt parissa viikossa opetella
Mitäs jos ei osaa uida?:D
Minusta tuo on semmonen yleistaito mikä kannattais opetella. Ei oo varmasti paha rasti. Intissä tosiaankin voi joutua uimakouluun tai sitten ei eli siellä siitä ei varsinaisesti haittaa ole jos ei osaa uida. Miten vaan ihminen voi elää niin eristyksissä vedestä? Joskus jos vaikka veneilemään kaveriporukalla lähdet ja paatti uppoaa niin on hyvä osata uida.
Kuitenkin tuot kaikki ylimääräiset tavarat 2vko päästä takaisin siviiliin, joten ei kannata ihan hirveästi tavaraa hamstrata.Oujee huomenna si lähtö. Ite ajattelin ottaa mukaan hammastahnaa, hammasharja, partakone(akullinen), lompakko missä kaikki tarpeellinen, nuuskaa noin tornin verran, palvelukseen astumismääräys(jos löytyy), kännykkä, laturi, mp3 soitin ja muutamat mustat bokserit ja sukat. ainii ja menen sinne omat lenkkarit jalassa.
Tossa kai kaikki perus tarpeelliset mitä nyt aluksi tarvitsee?
Firman pyyhkeet ovat hyviä juuri siksi että ne eivät pahemmin ime vettä. Kuivuvat nopeasti. En nyt äkkiseltään muista ketään joka olisi käyttänyt omaa pyyhettä. Tietty jos välttämättä haluaa imeyttää vettä hehtaarin kokoiseen paksuun puuvillapyyhkeeseen niin eihän sitäkään kukaan estä.ne pyyhkeet ovat aivan paskoja, pieniä kuin pannulaput, tuntuvat santapaperilta eivätkä ime vettä, joten oma mukaan.
Firman pyyhkeet ovat hyviä juuri siksi että ne eivät pahemmin ime vettä. Kuivuvat nopeasti. En nyt äkkiseltään muista ketään joka olisi käyttänyt omaa pyyhettä. Tietty jos välttämättä haluaa imeyttää vettä hehtaarin kokoiseen paksuun puuvillapyyhkeeseen niin eihän sitäkään kukaan estä.
Ei sillä matkalla niin väliä. Itselläkin oli vaan yks kerta uimista koko intin aikana. Oli sellanen uintitesti uimahallissa vaan, eka otettiin tuntumaa uintiin ja sitten oli heti testi. Taisin itse 25m uida, enkä ollu edes huonoin :DSiis, mä olen osannut uida, tossa ala-asteella. Yläasteella se vitutti, ni lintsasin uimatunnit, ja muutenkin olen ollut vaan rantaleijonana:D Todennäkösesti pinnalla pysyn, mutta mitään metrimatkaa en osaa arvoida kauanko menee. Eipä tätä uintia ole mun elämässä juuri tarvinnut, paitsi nyt:lol2:
Kuin kauan se teiän matka sinne kestää?Jep, tänään siis vika reeni vähään aikaan. Seuraava gympa siis joskus 3 viikon päästä Mikäli ei ole mahd. päästä aikasemmin intissä.
Herätys meikällä klo 6:00, lähtö kaverin kanssa klo 7:46, pelipaikalla ennen ryysistä toivottavasti
Kuin kauan se teiän matka sinne kestää?