Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Säkylä. Fiilikset on ihan hyvät, ainakin vielä. Loppujen lopuksi ihan mielelläni sinne menen. Toivottavasti tulee vaan hyvä tupa

Juu, samat täällä. Ei vituta eikä ole paskat fiilikset. Katotaan mihin kyrvänpätkä riittää, kaikki teen niin hyvin kun pystyn:thumbs:

Nyt rupee pikkuhiljaa jänskättää jo.. Peruskamat mukana: hygieniavälineet, parit bokserit ja sukat. Kyllä niillä saa luvan pärjätä. Proteiinit otetaan ekojen lomien jälkeen mukaan jos on tilaa pistää johonkin ne. Mutta huomenna mennään! TJ: 362, kunnes toisin ilmoitetaan.

Jees, pikku reppu messissä ja siellä pääasiassa kalsareita, sukkia, lenkkarit ja tarvittavat paperit+hygienia välineet. Proteiniit sitten vasta mukaan kun on vähän nähny millanen paikka on ja miten säilytystilaa löytyy. Vähän jännittää mutta avoimin mielin kattoon huomenna! Ei oo paha :whip:

Enpä tuu ilkkumaa että vituttaaks, ette kotiudu koskaan jne. Tulin sanomaa että helvetin hyvää inttivuotta, jälkeenpäin ootte tyytyväisii että ootte saanu olla armeijassa, mä voisin koska tahansa, siis ihan vaikka nyt vaihtaa osia kenen tahansa kanssa teistä ja lähteä inttiin uusiksi, ei se joka hetki herkkua ole, ei elämä koskaan, mutta vitun siistei juttui saa tehä nii paljo. Oon oikeest huomeen lähteville helvetin kateellinen, ite en pääse enää koskaan :(

Menisin nii paljo mieluummin Vekaranjärvelle vaikkapas ja Pahkalle viikon ampumaleirille ku kouluun. Oikeesti siel on nii hauskoiki juttui. Joskus vähän välillä hajottaa, mutta useimmiten on ihan vitun siistii, muistan yhenki taisteluammuntareissun, missä käytii ihan tosi uskomattoman mainio kissanpolkuammunta ampumassa e-kaudella, ni sen puolustusammunnan jälkee istuttii Pahkajärvellä jossain, kauniina lokakuisena iltapäivänä jätkien kanssa hernekeitolla harjanteen päällä, missä vesi virtasi toisesta järvestä tavallaan niinku toiseen, sellanen kapeikko kahen leveämmän vesialueen välissä, ihan vitun siisti, ja sitte käytii ampumassa siellä metsässä hyökkäysammunta.. Ihan usko-maton fiilis. Sitte seuraavaan päivään käsikranaatti, ja lomille vetää kauheet kännit ja iskemää naista baarissa.

Sitte a-radallemenot ol aina iha ykkösii, ja aseen purku ja kasaaminen kanssa. Kaikki tällänen on tosi siistii, vesisateella leirillä montapäivää kaatosateessa ilman että pääsee ampumaa kovia on sitte aika perseestä, mut eihä aina voi olla ees hauskaa..;)

Eihä missää oo. Ja vekaran motivaatiomonttuukaa ei tarttenu kertaakaa tutustumassa käydä, hyvä intti siispä! Oli siel tosi tylsääki välillä, mutta oli siellä tosi hienoakin.. Kertausharjotuksia odotellessa..

Kerta elämässä juttuja, eikä ne koskaan unohu, joskus tuutte vielä tulevat mosat huomaamaa että inttiaika on elämän parhaita aikoja!

e: nykyää on vielä ne isommat peltikaapit vissii jo aika joka paikassa, meil ei ollu, ne puiset ol vielä paljo pienemmät, ja punkatki 65senttii leveet:) m62setki oli ahkerassa käytössä, melkein joka päivä varustuksena normaali päiväohjelmassa kassullakin ollessa, ei pelkästää leireillä, melkein aina ku piti tehdä jotain, milloin mitäkin harjoteltii lähialueil. ysiykköset tuntu aina iltapäivällä luksukselta laittaa päälle syömää mentäes!

nii: että pointtina jätkille jotka nyt lähtee huomenna: tsemppiä, avointa mieltä ja malttia, kaikki selvii nopeesti, ja ekoilt lomilt pääsee santsaamaa tarpeellista roipetta, ei kannata jääkiekkokassillista ottaa mitää omii juttui mukaa turhaan, ja talvellaolossa on se hyvä puoli ettei oo metässä ötököitä.

Luin jotain aamukamman inttiimenohehkutuksii, mitä kaikkea nykyjannut aikoo tarvita :jahas:.. huoh, avoin asenne, ja se ettei heti luovuta ku vituttaa riittää ihan hyvin, että intissä pärjää, tekee mitä sanotaa, that's it. Hauskaa aikaa, millon ei tartte ottaa vastuuta mistään siviiliasioista, eikä oo stressiä, niinku normielämänpuolella aina vähän on.

Itse palvelin vuoden 1/06 ja voin sanoa että niistä "paskimmista" reissuista jäi parhaat muistot. Paras vuosi ainakin ittellä mitä on ollu, pääsispä jo kertaamaan :)

nopsa kysymys, mitä tehdä korvikselle, saako olla sisätilois käytössä ja sit vaikka leireille pois , vaiko jättää suosiolla himaa jos sielt tulee vittuilua heti alussa?

m62setki oli ahkerassa käytössä, melkein joka päivä varustuksena normaali päiväohjelmassa kassullakin ollessa, ei pelkästää leireillä, melkein aina ku piti tehdä jotain, milloin mitäkin harjoteltii lähialueil. ysiykköset tuntu aina iltapäivällä luksukselta laittaa päälle syömää mentäes!
Näille nyt inttiin meneville ei todennäköisesti jaeta kuuskakkosia. Itse kotiuduin juuri parolasta vuoden hajoiltuani siellä, ja olin viimeistä saapumiserää joka sai tutustua ihaniin kuuskekkosiin. Sitten vähän ennen kun uudet mosat tuli, saatiin m05:et ja ysiykköset muuttui ryynäysvaatteiksi. Meillä oli siis lopulta kahdet ysiykköset, kun vanha lomapuku jäi kaappiin. Nollavitoset toimi pelkkänä lomapukuna. Oli se m62 myös loppuun asti kaapissa, mutta sitä kammotusta en viimeiseen puoleen vuoteen päälleni vetänyt, mitä nyt mosille näytin mistä ne on jäänyt paitsi.

Tosta sun tekstistä täytyy kyllä sanoa, että mies on sekaisin. Täysin. Tai sitten aika ei ole kullannut mun muistoja. Tässä vaiheessa ainakin olen äärimmäisen onnellinen, että pääsin pois sieltä. Intti oli ehdottomasti elämäni paskinta aikaa. Älytöntä kidutusta johon valehtelematta meinas hajota ihan totaalisesti. Saattaa tietty johtua tästä iästäkin. Ei pysty ymmärtään sitä kaikkea leikkimistä.

Ja muistan tasan kaksi kertaa kun oikeesti sytyin siihen hommaan. Meni onneksi nopeasti ohi. Kaikki muu aika tasaista paskaa. Toivottavasti te uudet osaatte löytää siitä paremmin ne hyvät puolet kuin minä. Muuten sitä ei jaksa.

Sä kotiuduit perjantain Powerhousu, lauantai ja sunnuntai vielä ei oo aikaa, mutta mä olin intissä ite 04..;)

ja jep, paskimmista reissuistaki jää tosi hyvii muistoi, talvirova hrr:jahas: ;)

Oli aika äijä fiilis päästä kassulle sielt, ja lomille vetää iha elämääsuuremmin viinaa. Ja uusii morttei täs yritin tsempata, intistä tulee ihan viissataakuuskytäneljäpilkkukaheksan-kertaa parempaa ja hauskempaa aikaa, jos on avoimella ja maltillisella asenteella, eikä että tää on kokoajan ihan perseestä. Tulee kuitenkin tehtyy nii monii sellasii juttui mitä koskaa ei sen jälkee pääse tekemää ihan tosi siisteis paikois mis ei koskaa enää pääse käymää ja tavattua todella paljon todella hienoja ihmisiä, ketä ei koskaan enää tuu näkemään. Muistan ku yhen tupakaverin taannoin näin ravitsemusliikkeessä, se vittu halas mua, en oo kuunaan sitä ennen miehen halaamaks tullu. Muistan että oltii kyllä parempia kavereita monen muun jannun kanssa vielä, muutamaa oon nähny ja tosi hyvää läppää on heitetty sillo. Ihan tosi unohtumaton reissu, mieletön yhteishenki, mielettömän paljo juttui mitä tulee porukas. Iha parhautta herätä mettäs sotilaanleirin viimesee päivää, pistää nortti huulee (vaik en nyt todellakaa koskaa kovin paljoo oo poltellu, intissä eniten) ja alottaa aamu, ja tietää että tänää radalle jee! tänää saunaa jee! tänää iskemää naisii jne..

Todellakin ikävä tulee armeijaan aina sillontällöin, menisin uuestaa ja todella hyvää inttiaikaa, tärkein mitä tarttette mortit matkaa on retkihuumori, sitä ku on ni kaikki luonnistuu. Eikä muute alushanskat intin hanskojen alle oo paskempi hankinta ollenkaan, ellei ne oo vaihtunu, on ne intin hanskat aika kylmät käsille, ja jos inttityyliin yhtään tupakkia tauoilla polttelee, niin vielä enemmän palelee aina kädet.

Edit: ei saa olla korviksia.

Kannattaa toki ottaa joku tappimallinen tai hakaneula mukaan, jolla voi vessassa käydä sillontällön korvareikää aukomassa, jos tuppaa kasvamaa umpee, itsellä jossain välissä oli vähän kipeen tuntusta lomilletullessa laittaa korvista korvaan, tosin tossa korvassa se inttiävaille aina onkin ollu. Jos inttii jotaa kannattaa mukaa ottaa reissufiiliksen ja avoimen asenteen lisäksi on desifiointipyyhkeet tai jotain geeliä, vastaavaa, millä voi mettäämennessä putsata ennen syömistä tai sipan jälkee käsiä, ei oo kivaa sairastuu mahatautii keskellä mettää keskellä yötä paikassa missä ei oo paskahuussia, ja varsinkaan jos ei lämäreit oo mukana ja pääse pyytää mitää imodiumityyppistä, mitä rovalla sain ite. Ei meil ainakaa ollu useinkaa mitää käsienpesumahollisuutta mettässä, 30yötä pidettävät piilolinssit saattais olla aika kova sana, ja jos on likinäkönen ni palveluslasit hankintaan, siinä se. Kännykkä et voi muijaosastoo pitää yhteyttä, et on sitte sota-ajan jälkeeki tyttöystävä;)

nopsa kysymys, mitä tehdä korvikselle, saako olla sisätilois käytössä ja sit vaikka leireille pois , vaiko jättää suosiolla himaa jos sielt tulee vittuilua heti alussa?

Ei saa käyttää milloinkaan, joten jätä suosiolla himaan se.

no eipä oo järkee ottaa, mut jos ei näy, ni taitaa saada olla, ainaki muistan että joillain oli, tuntolevyn kanssa jaetaan kyllä yksi ketju, mikä päivän vinkkinä on hyvä kiinnittää kiinni viehelukolla, se intin jakama metallirengas, pieni sellainen, putoo helposti, ja ketju samalla.

En mä nyt mitää YlPalvOa omista tai ulkoa muista:D

E: ei kande heti ottaa mitää ylimäärästä, ekoilta lomilta ehtii kyllä tuomaan mitä haluaa:D ei ne siellä ikusesti gineksissä piä.

Se kun ekaa kertaa pääsee lomille kahen viikon jälkeen on sekin jo niin mahtava fiilis että melkein sen takia jo kannattaa lähteä sinne. :D Ja miettikää vuoden kuluttua kun kotiudutte sitä fiilistä, se on ihan käsittämättömän hieno tunne. Siinä meinas itku tulla kun käveli vikaa kertaa portista pihalle. Vaikka siellä vituttaisikin niin kannattaa aina ajatella että se on sitten jälkikäteen ajateltuna helvetin siistiä. Ainakin nytten kun muistelee kaikkein hajottavimpia leirikokemuksia niin ai että tuntuu hyvältä elämä. :D

Ja kyllä, siellä todelakin voi pitää hauskaa. Eihän siellä kassulla muuta tehtykään. Armotonta perseilyä "äijien kanssa" vaan koko ajan ja ainakin leffoja tuli kateltua ihan riittävästi. Hehee. Oikeesti on ikävä p-kautta jo.

Kun on vaan toi risti kaulassa riparin jäljiltä eikä huvittais ottaa sitä pois.
Saat pitää mitä koruja vaan, kunhan ne eivät näy. Tai näin meillä ainakin oli... Koskee myös vaatetusta, eli esim. omia alusvaatteita voi käyttää.

Itseäkin hieman harmittaa nyt, kun porukka pääsee inttiin. Voi kyllä johtua siitäkin, että olen työtön, eikä ole muutakaan tekemistä. :) Hyviä muistoja kuitenkin tuli...

Vitsi millasetkohan fiilikset on kun lopuks kävelee viimeisen kerran portista ulos. En tarkottanu kertausta.:dance:
http://www.youtube.com/watch?v=En7I9mtK_y0
Kysymys, että tuleeko jengin läheisimmät kattoon kun teidät valetaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom