Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 07.01.2008 on enää 1 aamua.

Siit se lähtee kohtapuoliin rullailemahan:wtf:

Ei juma , alkaa tosiaa pikkuhiljaa tajuamaan, että tässä nyt oikeesti lähetään huomenna eikä vasta sitte tammikuussa 2008 :S.... Vähä alko jännittämään.

huomenna alkaa onnen päivät:) no seuraavaks jännitetään sitä kui pitkä seikkailu tulee harmaissa..

Mites tuota kannattaako ottaa koko lompakko mukaan, vaiko vain noi henkilöllisyystodistukset+tilinro+visa? Aattelin ottaa koko lompakon, ettei tarvi kanneskella irtokortteja missään...:)

Nyt kyllä alko vähän vituttaan lähtö. :jahas:

e: mihin tarvii neulaa ja lankaa, ku täs lapussa lukee et kannattais ottaa niitäki?

Jos vaikka housuista irtoaa nappi niin sen voi kätevästi itse ommella takaisin jos varusteidenvaihtoon ei ihan heti pääsekään.

onkos tuolla muuten (keuruulla) lukollisia säilytyslokeroita? jossa pidettäs lompakkoo ja sitä rataa...

Mites tuota kannattaako ottaa koko lompakko mukaan, vaiko vain noi henkilöllisyystodistukset+tilinro+visa? Aattelin ottaa koko lompakon mukaan ettei tarvi kanneskella irtokortteja missään...:)

Nyt kyllä alko vähän vituttaan lähtö. :jahas:

e: mihin tarvii neulaa ja lankaa, ku täs lapussa lukee et kannattais ottaa niitäki?

Vissiin jäänne jostain aataminajoilta, kun rikki menneet varusteet piti parsia itse.
Ei hätää. Varustevaihdossa ne vaihtuu, kunhan ensin pääsette sinne.

Edit: Enää ei taida niitä kuuskakkosiakaan olla missään?
Nehän oli siitä metkoja, kun kyykistyi vähän rivakammin niin repesi housut perseestä polveen asti.

Jepjep, niinmä vähän aattelinki. :)

e: Vitutuksen seassa huomaa jo jännitystäkin! Ja stressiäkin jo pukkaa, vaikka kaikki pitäs olla valmiina jo. Lähinnä se tuosta unirytmistä tulee, ku yritin vaihtaaa sen intin mukaiseksi, mutta heräsin tänään taas 11.00, löin herätyskellon kiinni 6.00.

e2. Toivotaan toisiaan ettei se tuosta 20 asteesta paljon enää menisi kylmemmäksi! Oon muutenki melko vilukissa, tuntuu jo nyt että miten sitä voi edes kaupungille mennä 10 asteen pakkasessa ku on niin kylmä. Tosin eilen kyllä oli ihan vitun kylmä tuuli oulus. :)

Hajokkaa mosat aamuihinne! :whip:

Toivotaan että iskee 20 asteen pakkaset :dance:

20 asteen? Eihän sillo vielä ees palella vaikka oisit munasiltas ulkona :jahas:

Samantien se 30 pakkasta ja helevetin kova tuuli! :evil:

Jepjep, niinmä vähän aattelinki. :)

e: Vitutuksen seassa huomaa jo jännitystäkin! Ja stressiäkin jo pukkaa, vaikka kaikki pitäs olla valmiina jo. Lähinnä se tuosta unirytmistä tulee, ku yritin vaihtaaa sen intin mukaiseksi, mutta heräsin tänään taas 11.00, löin herätyskellon kiinni 6.00.

e2. Toivotaan toisiaan ettei se tuosta 20 asteesta paljon enää menisi kylmemmäksi! Oon muutenki melko vilukissa, tuntuu jo nyt että miten sitä voi edes kaupungille mennä 10 asteen pakkasessa ku on niin kylmä. Tosin eilen kyllä oli ihan vitun kylmä tuuli oulus. :)

Sama homma se oli itelläki että kello oli jopa 9 soimassa vaan ylös päästiin puoli 12 :D Täällä oulun seutuvilla on aina kylmä ku tuulee joka prkl päivä.. Onha kaikki ostanu hamppitahnat ja höylät.. Hajotkaa huomen aamulla, viimestään tiistaina :) Nyt viimeselle puntille ennen armeijaa..

Kyl nyt on lähellä! Maanantaina SIPAATTE niin saatanasti :D

Vissiin jäänne jostain aataminajoilta, kun rikki menneet varusteet piti parsia itse.
Ei hätää. Varustevaihdossa ne vaihtuu, kunhan ensin pääsette sinne.
Kyllä mun piti ommella ihan hemmetisti. Eli takkiin parit Laguksen-nuolet. Siinä vaiheessa omasta neulasta ja langasta oli hyötyä. Ja kerran hätäkorjasin sadepuvun housuista sormenpään kokoisen reiän polvesta.

Noniin, onnea kaikille huomenna lähtijöille. Pitäkäähän hauskaa. Tuli taas ihan nostalgiset fiilikset kun katteli juutuubista noita intti-videoita. :D Sairasta kyllä mulla on välillä ikävä tota paikkaa.

Noniin, onnea kaikille huomenna lähtijöille. Pitäkäähän hauskaa. Tuli taas ihan nostalgiset fiilikset kun katteli juutuubista noita intti-videoita. :D Sairasta kyllä mulla on välillä ikävä tota paikkaa.

Voiko siellä muka pitää hauskaakin?:wtf: Mä ite hajoon sinne täysin:lol2:, voiko sinne muuten ottaa heti kännykän mukaan:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom