- Ikä
- 39
Sissi = säkki
Kaikki intissä on säkkejä
Kovimpia säkkejä oli ne jotka otti asiat tosissaan
Kaikki intissä on säkkejä
Kovimpia säkkejä oli ne jotka otti asiat tosissaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...Pääsääntönä oli ainakin Upinniemessä että p-kauden pisteissä parhaat 10% pääsi sinne minne halusivat....
olen menossa immolan sissikoulutukseen.. mitkä olivatkaan siellä ne "vaatimukset" cooperissa, uinnissa ja salilla? olisin kuullut että pelkässä sissikoulutuksessa riittäisi muka 2500m juoksu cooperissa? onko tosiaan näin.. ja entäs uinnissa, onko siinä aikarajaa jne..? sukellustestejä? kysyn siis ihan tästä tavallisesta puolen vuoden sissikoulutuksesta.. thank you very much jo etukäteen!
mä en nyt ihan ymmärrä mitä sä tarkotat...
vaatimuksia,mitä vitun vaatimuksia,itse kipitin cooperissa 2600 ja osia ja sissi tossa passissa lukee.uintitestistä olin kuumeen takia poissa,enkä sitä koskaan joutunut suorittamaan.ei oo sukellustestejä.
tai näin ainakin oli asiat 2004,nimimerkki Tanu:lla (tai jotain sinne päin...) lienee tuoreempaa tietoa
tervemenoa vaan sirkus Immolaan :D
Jep jep, maanantaina pitäis Santikseen mennä. Pelkkä ajatuskin jo hajottaa!
Viitsisikö joku kertoa mitä tavaraa on pakko/syytä ottaa mukaan, ja mitä ei? Onko esim. röökin hamstraamisessa järkeä?
Gonamiehet herätys! :thumbs:
mä en nyt ihan ymmärrä mitä sä tarkotat...
vaatimuksia,mitä vitun vaatimuksia,itse kipitin cooperissa 2600 ja osia ja sissi tossa passissa lukee.uintitestistä olin kuumeen takia poissa,enkä sitä koskaan joutunut suorittamaan.ei oo sukellustestejä.
tai näin ainakin oli asiat 2004,nimimerkki Tanu:lla (tai jotain sinne päin...) lienee tuoreempaa tietoa
tervemenoa vaan sirkus Immolaan :D
Viitsisikö joku kertoa mitä tavaraa on pakko/syytä ottaa mukaan, ja mitä ei? Onko esim. röökin hamstraamisessa järkeä?
Gonamiehet herätys! :thumbs:
kerro sit jos saat kouluttajakses luutnantti valkaman...:curs: se on meinaan komppanian vihatuin (mutta pätevin) skappari ja jos se jatkaa taisteluvaunuosaston koulutusta heti 1/06:n perään nin sul on hyvät mahikset saada se tekemään sun intti-ajastas helvettiä!
Hyvää siin on se et pääset tekemään äijämäisiä hommia tankkien kans enimmäkseen kesällä.. mitä myt mosakausi on talvella ihan perseestä..:D
joo sinnehän sitä.. jep, noitahan minä juuri tarkoitin.. mut olikos siinä uimatestissä mitä aikarajaa? pitikös uida paljon tms? entäs oliko jotain punttisalitestejä..leuanvetoa jne? tuskinpa se on vielä muuttunut, viimoinen sissikoulutus(6kk) immolassa kuitenkin.. tietäisikö joku muu?:whip:
voi saatana muutama päivä jäljellä ja sit pitäs lähtä. Haminaan ja luultavasti tai ainaki halua spolleksi. Kunhan sais nää tulehdukset poies, toista kuukautta jo ollu tulehduksia. poskiontelot, korvat ja rauhaset kaulassa nyt antibiotin jälkeen enää poskiontelo ja siihen nyt uusi kuuri. salitreeniä kunnolla viimeeks ehk' noin kk sitte.
Ei kannata perseillä liikaa, koska muutan saatetaan hakea motivaatiota aukista. Meiltä kysyttiin ekana tai tokana päivänä että kiinnostaako aukki. Sanoin että lähen totaalikieltätyjäks siinä vaiheessa jos mut sinne laitetaan. Eipä kysytty toiste (kaikilta muilta kysyttiin), eikä laitettu.
Jos perseilette kunnolla, kattokaa että toimintatapanne on sellanen ettei muille tuu hirveesti ekstranakkii.