Inttiin, saapumiserä I/07

Mussa on vissii jotaa vikaa pahemminkin, mutta mun käy kateeks teitä jotka saatte mennä palvelukseen, mulla on viimisen vuoden aikana tullu kauhea fiilist että inttii pitäis päästä takas.. kun oma on jo käyty.. ni oispa ees samannäkönen pikkuveli jonka puolest vois ottaa uuen intin..

kertauskutsuu odotellessa.. KarPr 2/04

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yks keino kans AUKin välttämiseksi on kieltäytyminen huumetestistä, se on vapaaehtoinen testi josta saa kieltäytyä. Itse kieltäydyin ja samoin yks tupakaveri. Oltiin ainoat meidän patterissa jotka niin teki, ei mitään vaikutusta mihinkään mutta kautta rantain koksut vihjaili ettei asiaa johtajakoulutukseen jos niin tekee.
Ei jouduttu kumpikaan vaikka tämä tupakaveri oli kyllä ihan AUK tavaraa noin muuten, mutta ei jätkää kiinnostanut.
Ja jos pelkää että se vaikuttaa jotenkin armeijan jälkeiseen elämään, niin turha pelko. Tuskin siitä mihinkään mitään merkintää jää, itse kävin sitten nykyistä työpaikkaa hakiessani kaikki mahdolliset terveystestit myös huumetestit.

Ja olisin mä voinut ne intissäkin käydä ihan puhtaalla omallatunnolla, mutta ajattelin että jos se AUKilta säästää niin kieltäydytään.

Mussa on vissii jotaa vikaa pahemminkin, mutta mun käy kateeks teitä jotka saatte mennä palvelukseen, mulla on viimisen vuoden aikana tullu kauhea fiilist että inttii pitäis päästä takas.. kun oma on jo käyty.. ni oispa ees samannäkönen pikkuveli jonka puolest vois ottaa uuen intin..

kertauskutsuu odotellessa.. KarPr 2/04

Samat on tunnelmat... et oo yksin. :(

tj0.jpg

Haistakaa v*ttu ;) Itse tulin kipeeksi juuri ku pitäisi lähteä Niinisaloon...

Meette 2jk:hon, eli "katutaistelijoiksi" joilla on myös sotilaspoliisi koulutus :)

Heinäkuussa koulutetaan sotilaspoliiseja joilla on myös katutaistelija koulutus :D

Helppoa ja hienoa

Ilmoitan täten että se on ohi nyt. Ammuja on nolla, armeijaan en enää palaa (pl. kertaamaan)
362 aamua on koettu ja nähty, ikävä ei ole
Hahahaa.. hajotkaa maanantaihin :hyper:

Musta aika lapsellista ja tyhmää muistuttaa uusia mortteja aamujen paljoudesta ja itse fiilistellä omien aamujen vähyyttä :(

Tj 0
Teil on paljon aamuja, joten hajo ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei muuten hajota yhtään. Oikeastaan odotan, että pääsen sinne, niin saa senkin pois alta. Kai mussakin jotain vikaa on.

Se vika kyllä katoaa susta parin viikon jälkeen... Sit alat hajoamaan. Paitsi jos kyseessä on Santahaminan 1.jk. Silloin riittää pari päivää... :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Kis kis. TJ0. LOLSOLSOLSOSLSOLSOSLSOSLSOSLOL:

Marchi lähtee, paska jää ja siitä paskasta nousee Powerhousun neitimäiset pohkeet.

Se vika kyllä katoaa susta parin viikon jälkeen... Sit alat hajoamaan. Paitsi jos kyseessä on Santahaminan 1.jk. Silloin riittää pari päivää... :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Kyllä mä luulen, että hajottaa heti ekan tunnin jälkeen. Olen nimittäin ihan varma, että hajoan siihen vitun pokkurointiin, lippaan vetämiseen ja kaikenmaailman ylimääräiseen turhanpäiväiseen kurinpitoon. Enkä tarkoita sitten, että kurinpito on turhaa, mutta turhaa kurinpitoakin on.

Edit:
Marchi lähtee, paska jää ja siitä paskasta nousee Powerhousun neitimäiset pohkeet.
Ei nouse. Mulla ei ole nykyään enää pohkeita. Niiden kutsuminen neitimäseksi saa mut vaan ylpeäksi.

Kyllä mä luulen, että hajottaa heti ekan tunnin jälkeen. Olen nimittäin ihan varma, että hajoan siihen vitun pokkurointiin, lippaan vetämiseen ja kaikenmaailman ylimääräiseen turhanpäiväiseen kurinpitoon. Enkä tarkoita sitten, että kurinpito on turhaa, mutta turhaa kurinpitoakin on.

Opit kylni että siel mitää kurii oo, rento meininki ku oot jonkuu aikaa ollu eikä enää jaksa kiinnostaa :P

Tsemppiä inttiin, ja ette sitte tuu takasi vielä heinäkuus prkl!

kateeks käy.. menisin jos sais 2. varvin ottaa..

Tsemppii vaan kaikille inttiin lähtijöille! Kaverin setä sanoi ennen kun lähdettiin inttiin II/05, "muistakaa pojat että intissä tulette tapamaan niin yksinkertaisia ihmisiä että ette usko semmoisia olevan olemassakaan" Kaikenlaista porukkaa siis mahtuu sekaa....

Huumoria intissä täytyy olla ja kyllä siellä saa välillä nauraa niin että vatsaan sattuu. Alikessuja on monenlaisia ja heistäkin voi saada ihan hyviä kavereita vaikka alussa ei ehkä ihan siltä tunnu :D Itse palvelin Kontiorannassa ja voisi oikeastaan tulla vierailemaan siellä taas seuraavan saapumiserän kotiväkipäivänä.

Suositut

Back
Ylös Bottom