Inttiin, saapumiserä I/07

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally Posted by MikuJ
Noh, ylil Vuorenvirta alias Avaruusapina Anselmi tulee 1/07 saapumiserän johtajaksi, joten aika perseestä se on joka tapauksessa. :)
Niin no, eipä Veeveliä voi ihan Tankki-Jariin (:worship: ) verrata..
ps. toivottavasti impa ei mene ihan vit*iks jos porukka meinaa movettaa..

Keuruulle pioneeriks ja kaikki tehdään päin pyllyä, niin enköhän pääse sieltä 6kk pois :D

Originally Posted by Deiw
Kyllä mä luotan siihen että 6kk riittää. Kunhan teen kaikki hommat päin persettä niin eiköhän se riitä näytöksi....

Ku ei oo siitä kiinni :D Aluks mennään rivissä ilmoittautumaan, ja siinä käy arpa, kun ne sanoo sulle siinä että 2jk, se on 9 tai 12kk, piste :( Mäkin luulen että se menee erilailla, mutta ei ..

Kyllä mä luotan siihen että 6kk riittää. Kunhan teen kaikki hommat päin persettä niin eiköhän se riitä näytöksi....

Pelimies voisi hoitaa homman niin, että olisi alokaskauden melko särmä muttei liian hyvä...
Perseilyllä pääsee helposti 9-12 kk nakkeihin, jos päällikö vaan sattuu olemaan sitä mieltä, että 9-12 kk tekisi asenteelle hyvää :)

Spolleksi Kajaaniin. Jos se homma kusee, niin sitten jalkaväkeen :(

Kerro EK:ssa terveisiä kapiasille. Hajoo väijjyyn. ja takaporttiin... oli muuten kylmä. itse olin 2/05

Naurampa vaan niille jotka parolaan spolkiin tulee. Ei kyl paskempaa paikkaa löydy. Vartiostolla on ollu melkeempä jokatoinen viikonloppu kiinni ja koulutuksena lähinnä kessirasteja. Porukkaa on tippunut ihan vitusti pois ja ne joita täälä vielä on joutuvat nököttään väijys melkeimpä aina. Intti on suomensuurin lastentarha ja parolan spolk sen suurin vitsi. Muutenkin jos joku sanoo et intissä miehistyy niin se on paskapuhetta.
Ps. Päivystys päälänsä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom