Inttiin, saapumiserä I/07

Tätä mäkin ihmettelen kun kaikki tietää suoraan. Ja ainakin täällä päin kutsuinnoissa ei esitetty toiveita vaan alokaskauden lopulla sitte kyseltiin mihin haluaa ja pisteistä riippuen sitten sijoitettiin.

Kutsunnoissa päätetään jo komppania mihin pistetään, vaikket mitään toivetta esittäiskään. P-kauden loputtua tai sen kuluessa ei ainakaan Kontiorannassa onnistunut varmaan kuin tyyppi tai pari vaihtamaan komppaniaa, jos jäi puolen vuoden jääkäriksi. Aukkiin menijät saa tietty valita koulutushaaransa, ainakin yleensä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hihii. Mäkin oon tulossa vanhalla iällä, kun on aina vaan tullu koulun takia lykättyä tota. Parolaan ollaan menossa vaunumieheksi. :wall:
Itse kävin 22-vuotiaana. 23v täytin siinä J-kauden loppupuolella ("Hyvää syntymäpäivää, komppania!"). Tuskinpa tuo sinunkaan ikä siellä hirveämmin tuntuu. Asenteesta se on kiinni. :rock:

Originally Posted by Powerhousu
Hihii. Mäkin oon tulossa vanhalla iällä, kun on aina vaan tullu koulun takia lykättyä tota. Parolaan ollaan menossa vaunumieheksi.

Vai että vaunumieheks.. eli ihan 1. pannsarivaunukomppaniaan vai eikä mihinkään panssarijääkäreihin? Itellä on tankkimiehen TJ 40 leopardin ajajana.. ;)

Hoho, ihan omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa, että tuolta kannattaa alokaskauden jälkeen koittaa kaikin keinoin suksia vittuun. On meinaan suht' syvältä koko varuskunta.

Niin,ite pääsin isosaareen p-kauden jälkeen 180pv,hyvä paikka,suosittelen:D

Originally Posted by Powerhousu
Juu, nimenomaan 1. panssarivaunukomppaniaan.

kerro sit jos saat kouluttajakses luutnantti valkaman...:curs: se on meinaan komppanian vihatuin (mutta pätevin) skappari ja jos se jatkaa taisteluvaunuosaston koulutusta heti 1/06:n perään nin sul on hyvät mahikset saada se tekemään sun intti-ajastas helvettiä!

Hyvää siin on se et pääset tekemään äijämäisiä hommia tankkien kans enimmäkseen kesällä.. mitä myt mosakausi on talvella ihan perseestä..:D

Hah, hienoa lukea tätä kun juuri tuskaili itse tuossa tilanteessa :rolleyes:

Nauttikaa joulukuusta ja joulusta, ei kannata tuijotella sitä kalenteria vielä !

I/07 ei kotiudu koskaan ! (wanha.. jotain omaperäisempää, anyone ?)

Spolleksi Kajaaniin. Jos se homma kusee, niin sitten jalkaväkeen :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom