Säkylään ollaan kohta matkalla.
Jep, säkylä kutsuu. Tosin nyt olen jo viikon ollut siellä töissä ja olen varmaan jouluun asti .Noh, tuleepahan paikat tutuiksi:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säkylään ollaan kohta matkalla.
Jep, säkylä kutsuu. Tosin nyt olen jo viikon ollut siellä töissä ja olen varmaan jouluun asti .Noh, tuleepahan paikat tutuiksi:D
Hihii. Mäkin oon tulossa vanhalla iällä, kun on aina vaan tullu koulun takia lykättyä tota. Parolaan ollaan menossa vaunumieheksi. :wall:
kerro sit jos saat kouluttajakses luutnantti valkaman...:curs: se on meinaan komppanian vihatuin (mutta pätevin) skappari ja jos se jatkaa taisteluvaunuosaston koulutusta heti 1/06:n perään nin sul on hyvät mahikset saada se tekemään sun intti-ajastas helvettiä!
Hyvää siin on se et pääset tekemään äijämäisiä hommia tankkien kans enimmäkseen kesällä.. mitä myt mosakausi on talvella ihan perseestä..:D
TKetkä menee Keuruulle hajotkaa varusvaihdon loppuvastukseen.
Parola kutsuu. Eihän sinne ole helvetti kuin puolisentoistakuukautta enää.
Todella negatiivisella asenteella tulee kyllä lähdettyä. Ei vois vähempää kiinnostaa. Juuri kun olisi ollut mukava aika aloittaa käymään duunissa sekä muuttaa omilleen jne. Alitajunnassa kolkuttaa myös, että miten tyttöystävä jaksaa tämän ajan odottaa. Siinähän tosin suhde juuri punnitaan.
Tavallaan on sääli, että tiedän pärjääväni siellä hyvin. Luonne ei anna periksi alkaa pelleilemäänkään. Varmasti tulee vuoden nakki. Kaipa siitä sitten jotain iloakin voi olla tulevaisuudessa. Tässä vaiheessa asiaa ei kuitenkaan osaa katsoa siltä kantilta.
Hennalaan, ehkä spolleksi, mutta toisaalta kuormurikortin omistan joten oon puolivakavissanki kuljetuspuoltakin ajatellut.