Inttiin, saapumiserä 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
Haha, ei voi kyllä kun huvittua näistä lihanlähtö fobioista. Ehkä sitten jos ootte ammatti bodareita, mut sillo varmaa saisitte treenivapaata iha riittämiin. Kyllä siellä ruokaa saa ja mikä estää ottamasta vaikka perus roteiiniä kaapin täytee jos siltä tuntuu. Oon jotenki sitä mieltä, että jos ei oo paljoa aerobista taustaa takana, niin ottaa intti sen nostamisen avuks.

Eli harrastusmielessä lihasta kasvattava ei saisi huolestua lihaskadosta, mikä on intissä hyvinkin realistista? Ovathan nämä ammattilaisetkin joskus olleet intissä ennen varsinaista kilpailu-uraansa. Jokainen ihminen päättää itse mikä on elämässään tärkeää ja mihin panostaa. Ja päivittäinen aerobinen ei oman käsitykseni mukaan voi koskaan olla ''kehonrakennuksen apuna'', ei edes dieetillä, vaan päinvastoin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha, ei voi kyllä kun huvittua näistä lihanlähtö fobioista. Ehkä sitten jos ootte ammatti bodareita, mut sillo varmaa saisitte treenivapaata iha riittämiin. Kyllä siellä ruokaa saa ja mikä estää ottamasta vaikka perus roteiiniä kaapin täytee jos siltä tuntuu. Oon jotenki sitä mieltä, että jos ei oo paljoa aerobista taustaa takana, niin ottaa intti sen nostamisen avuks.
Kassulla ollessa ei varmasti lihaa lähde, jos vedät lisäksi jotain omaa tonnikalaa, raejuustoa ja proteiinijuomia, mutta metsäleireillä mulla on ainakin lähes 24/7 nälkä. Aamupalalla saat yhden (1) kauhallisen (2,5dl) puuroa ja yhden leivän, jolla pitäis pärjätä lounaaseen asti, niin varmasti jokaisella on kova nälkä ennen lounasta. Joskus ruokaa saattaa riittää lipastamistakin varten, mutta monesti on niin kova kiire, ettei ehdi santsaamaan mitään. Nyt olin 12 päivää leireillä ja paino laski sinäkin aikana 1,5kg vaikka kuinka yritin syödä. Joku saattaa saada intissä lihaa lisää, mutta ainakin allekirjoittaneelta sitä on lähtenyt melkoisesti.

Inttiin mennessä painoin 82kg ja olin olevinani jossain hyvässä kunnossakin. Läskiä ei juurikaan ollut näkyvillä. Nyt painan 75,5kg, sarjapainot on laskenut n. 10kg, mutta aerobinen kunto kuitenkin noussut jonkin verran ja päkki näkyy.:D

Kassulla ollessa ei varmasti lihaa lähde, jos vedät lisäksi jotain omaa tonnikalaa, raejuustoa ja proteiinijuomia, mutta metsäleireillä mulla on ainakin lähes 24/7 nälkä. Aamupalalla saat yhden (1) kauhallisen (2,5dl) puuroa ja yhden leivän, jolla pitäis pärjätä lounaaseen asti, niin varmasti jokaisella on kova nälkä ennen lounasta. Joskus ruokaa saattaa riittää lipastamistakin varten, mutta monesti on niin kova kiire, ettei ehdi santsaamaan mitään. Nyt olin 12 päivää leireillä ja paino laski sinäkin aikana 1,5kg vaikka kuinka yritin syödä. Joku saattaa saada intissä lihaa lisää, mutta ainakin allekirjoittaneelta sitä on lähtenyt melkoisesti.

Inttiin mennessä painoin 82kg ja olin olevinani jossain hyvässä kunnossakin. Läskiä ei juurikaan ollut näkyvillä. Nyt painan 75,5kg, sarjapainot on laskenut n. 10kg, mutta aerobinen kunto kuitenkin noussut jonkin verran ja päkki näkyy.:D

tähän väliin voisi mainita sen verta että sissihommissa leirillä parhaillaan lähti ~3kg painosta ja kun ei mitenkään tukevassa kunnossa valmiiksikkaan ollu, eli leireillä varmasti lähtee lihasta ja läskiä...

200m menee ehkä kuuteen minuuttiin:D Mutta puhti ei siihen kyllä lopu, hitaasti mutta varmasti vai miten se oli:david: Mutta siis uimataitonen olen kyllä, mutta helvetin onneton tekniikka ja hidas räpeltäjä. Ja menossa merivoimiin:hyvä:

Mites jengillä hallussa tuo uiminen? Meitsi menossa santahaminaan ja voin sanoa olevani uimataidoton. Siellä vissiin ekalla viikolla heti jonkinmoinen uintitesti.

Uimataitotesti on kyllä, mutta ei siellä ketään hukuteta. Mun aikana uimataidottomille pidettiin joku parin tunnin perehdytys, ja sen jälkeen joka jätkä räpiköi jollain lailla. :whip:

Mites jengillä hallussa tuo uiminen? Meitsi menossa santahaminaan ja voin sanoa olevani uimataidoton. Siellä vissiin ekalla viikolla heti jonkinmoinen uintitesti.

Itse uin intissä altaan päästä päähän (25m?) ja sain sillä suoritettu merkinnän. Ja ihan uimataitoinen olen :D

Huhhuh, hyvä että on muitakin "uimataidottomia". Kyllä mä nyt jonkun muutaman kymmenen metrii uin mutta vauhti on mitä on ja tyyli. Mut ei sit sen enempää. Muuten muu kunto on hyvä ja juoksen esim. cooperista sen 3000, mut uintikunto on ihan toista luokkaa. Joo alkaa koko intti pikkuhiljaa vähän jännittämää mut kyl mä odotankin jonkin verran. Joo ja santahaminaan oon menos.:rock:

Itehän lähdin inttiin 88kilosena jössikkänä, yhteistulos 500kg jne.. Nyt puolen vuoden jälkeen lähes 10kg kevyempänä voi todeta että tulokset on laskenut aivan saatanasti. P-kaudella vaikka välillä olisi vapaa-aikaa ollutkin, niin ei yksinkertaisesti jaksanut treenata. Kaiken lisäksi salit ovat iltasella aivan täynnä. Sama homma jatkus sitten jääkäriaukissa(AUK1). Siinä vaiheessa aloin sitten vihdoin hahmottamaan etten tätä halua intiltä ja lähdin Huolto-Au:ksi Lahteen ja en oo kyllä katunut.. Homma ei oo ehkä arvostettua, mut vapaa-aikaa on ihan tylsyyteen asti ja vihdoinkin päässyt jo reenaamaankin, kun homma ei fyysisesti raskasta ole.
Tervetuloa vaan Tammikuussa uudet mortit! :D

Kyllä te sitä ruokaa saatte ja kyllä te kerkeätte nukkua leireilläkin ihan mukavasti. Oli sitten tst tai ampumaleiri :)

Ei hätää. Kyllä uimataidottomille on ruukattu järjestää uimakoulua. Se on valitettavasti vain pois vapaa-ajasta, jota P-kaudella on muutenkin niukasti.
Terveisin Gona-Bece 1/09 TJ 20. Lomilla 13, kassulla 7 aamua. :)

Onkos kellään tietoa vekaran kamppailutiloista? Eli löytyykö painimattoa/tatamia?
Kai ton BJJpuvun saa sinne kaapin perukoille mahdutettua ;)

Kyllä te sitä ruokaa saatte ja kyllä te kerkeätte nukkua leireilläkin ihan mukavasti. Oli sitten tst tai ampumaleiri :)
Naurettava väite. Itsehän sain nukuttua esimerkiksi Rovalla sen surkeat kaksi tuntia per yö ja ruokakin oli tuolloin ihan perseestä eikä sitä todellakaan saanut riittävästi. Ja on aivan turha kuvitella nukkuvansa tahi syövänsä mukavasti muillakaan leireillä...

Columbua kompatakseni voin vain todeta - hajotkaa aamuihinne!

P.S. Reservin aurinko häämöttää kahdenkymmenen aamun päässä.. ;) :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom