Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pertti 123 sanoi:GTJ 34... hajotkaa mosat
Kasa...Pertti 123 sanoi:GTJ 34... hajotkaa mosat
andor sanoi:Miten on intissä aika kulunut? Itse olen nyt valalomalla, toinen loma vasta meille. Nyt alkaa sitten lomat rullaamaan, muistaakseni 2 ginestä seuraavan 11 viikon aikana. Nopeasti on kyllä tähän asti tultu, jospa loppuaikakin kuluisi yhtä vauhdilla. TJ 139, ei paha. ;)
hyperflood sanoi:näin se on, mistä joukkue/ryhmästä ite oot? rjääk 2J/3r
andor sanoi:TJ 126 ja p-kausi loppu. Alkuviikolla varmistui ettei tarvitse aukkiin/lämäriksi mennä, joten ihan kiva nyt kun tietää että kotiutuu varmasti sitten 6.1. Miten muilla, onko aukkiin menossa paljon väkee ja mitkä on fiilikset tässä vaiheessa?
F.F.O.S. sanoi:Tj 216, jos ei aukkiin tarvii lähteä. Parin viikon päästä tulee tietoa. Spollena siis olen. Ihan hyvät fiilikset muuten, mutta ens viikon leiri nakertaa jo vähän etukäteen.
Kang sanoi:tj125 ja spade kurssit alkaa ens viikolla ketään vanhaa sotilaskeittäjää joka vois vähän kertoa millasta on? vissiin aika lepiä :D ja porin prikaatissa palvellaan..
Tromm sanoi:Onko muuten niin että niitä oikeasti pidetään vässyköinä ja laiskoina jotka ovat intissä "vain" 180vrk eivätkä edes haluaisi olla pidempään?