Inttiin 11.7.05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feather
  • Aloitettu Aloitettu
wasted sanoi:
mä oon varmaan joskus klo 15 perillä. noin suurinpiirtein... joo ei oo kiva vetää jossain s-koon paidassa kun ei taida ekoina päivinä olla mahdollisuutta oikein vaihtaan kamoi.
No kyllä ne varusvaraston kyborgit kysyy siinä joka jannun kohdalla kokoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voi pojat kuinka teitää tulee vielä hajottamaan...

uskon sen, jos olin jo niin "huolissani" sopivasta paidasta!! :hyper:

Opossumi sanoi:
En tiedä pelleilitkö, mutta olettaisin tuon MUSTAN tarkoittavan sitä, että painotettiin kenkien lankkaamista. Omat siviilimaiharini olivat kaikkea muuta kuin mustat kuukauden käytön jälkeen ilman lankkausmahdollisuutta (tyylikäs vihreän, vaaleanharmaan ja ruskean sekoitus).

Voihan olla noinkin, mutta valmistautumis ilmoituksissa sanottiin myös mm. MUSTAT NAHKASORMIKKAAT, INTIN VIHREÄ T-PAITA, INTIN VIHREÄT SUKAT...

"Andor: Kait se sitten alkaa kun portista sisään astuu".
Se ensimmäinen vitutusaalto iski itselläni kylttiin: KAJAANI - PIAN OLET PERILLÄ

Ei niin paha paikka ole kuin siitä kaikki aina puhuu..... aika kultaa muistot :D :rolleyes:

:offtopic:

Pistäköhän muuten käydä Kajaanissa sotkussa kahvilla vaikka perjantaina kun olen ensimmäisen kerran vuoden -94 kotiuttamisen jälkeen siitä ohitse menossa. Tai jos kävis vaikka sunnuntaina kun menen toisen kerran siitä ohitse.

NatuSan sanoi:
"Andor: Kait se sitten alkaa kun portista sisään astuu".
Se ensimmäinen vitutusaalto iski itselläni kylttiin: KAJAANI - PIAN OLET PERILLÄ

Mikään ei vedä vertoja sille vitutukselle kun näkee KaiPr:n tykit, kyllä tuli monta kirosanaa sille näkymälle lausuttua:D
Ja voi voi sitä ensimmäistä aamua, eihän sitä koskaan unohda: ensin kaik yhes koos vessaan hampaita pesemään ja sit intin komiat kuteet niskaan, peti kuntoon, oli se kivaa.

Voiko ihanammin aamu enää alkaa?

Noniin, huomenna on sitten meille pikkupojille loppuelämämme ensimmäinen päivä. Eli ei muuta kuin älkää hajoilko ja poterossa tavataan! :kippis1:

Hyi vittu, Kajaanissa hajosin aivan kaikkeen; nakittaviin ryhmänjohtajiin, pitkiin taisteluleireihin ja lopussa pahinta on, vaikkei uskoisi, punkassa rötvääminen eli makaaminen ja kotiutumisen odottelu... viimeiset päivät tuntuivat kuluvan todella hitaasti mutta lopulta tuli se 180 vrk odotettu "Reserviin, mars".

hah mä muistan kun meillä muutama jätkä ekana aamuna yritti ohjatuilla aamutoimilla käydä suihkussa :D ei ihan onnistunu...

Noniin saatana tänään klo 10.04 starttaa juna Helsingistä kohti kokemäkeä. :D Onko ketään muita tulossa samaan junaan porin prikaatiin?

Klo 10:00 alkaa minun matkani kohti armeijaa ja vielä on ainakin miljoona asiaa jotka pitäisi tehdä. :)

Tullut nukuttua viime aikoina liian vähän, luulisi ens yönä unen tulevan.

Joops, pakkasin illalla kamat valmiiksi. Nyt ei muuta kuin safkat naamariin ja bussilla Hämeenlinnaan. Onnea kaikille muillekin saman vahingon omaaville! :D

EDIT: Ei vituta. :)

Vielä pitäisi valita meneekö nyt aamusta vai jättääkö saapumisen lähemmäs kuutta. Aamulla ei tarvitsisi marssia linja-autoasemalle.

Hajoilemisiin.

Hajotkaa aamuihin. Jos sitä menisi illalla vaikka biitsille töiden jälkeen ja joisi olutta ja polttelisi tupakkaa. Ihan rauhassa. Ja katselisi kesäkissoja. :thumbs:

18.00 pitää viimeistään ilmottautua jääkäriprikaatiin :)

Tulipa nukuttua yö huonosti. Myönnän, oli vähän perhosia vatsassa, vaikka en todellakaan ole henkilö, joka menettää yöunet jonkun asian tähden. Nyt vaan kävi näin :) Kohta ostamaan patterit mp3-soittimeen ja sitten lenkille. Tsemppiä kaikille palvelukseen astuville!

vuosi sitten oltiin tähän aikaan melkosen kuset housuissa...vaan...eipä olla nyt :D
eikö täältä tod. ole kukaan menossa immolaan?
fiksu valinta :thumbs:

EDIT typo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom