Inttiin 11.7.05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feather
  • Aloitettu Aloitettu
Grim Reaper sanoi:
Ainakin Kajaanissa kuljetaan lenkkareissa kunnes lääkärintarkastus on pidetty. Sen jälkeen maiharit jalkaan. On muuten ihan saatanan tyhmän näköistä, kun porukka kulkee yhdistelmässä M/91 ja lenkkarit :D

Riippuu varmaan missä komppaniassa palvelee. Ainakin 3.Jk:ssa vedettiin MUSTAT MAIHINNOUSUKENGÄT (kuten valmistautumisissa aina sanottiin. mitähän muita värivaihtoehtoja niitä on btw:)) jo heti ensimmäisenä päivänä jalkaan. Ihmettelin suuresti kun näin sotkussa kavereita jotka talsivat lenkkareissa.

Ja uudet mortit huomio. Kannataa laittaa sandaalit, pikkupyyhe ja saippuarasia hollille kaappiin ihan vain ohjattuja aamutoimia varten. Ja bokserit jalkaan. Elkääkä erehtykö paskaa vääntämään kun ohjatuissa aamutoimissa menette vessaan. Hyvä kun kusella ehtii käymään.

TJ -1 :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
number_one sanoi:
Tietääkö kukaan minkälaiset reeni mahollisuudet tuolla santiksessa on? :)

Soden yhteydessä on sali, josta löytyy tärkeimmät laitteet. Turhan vähän käsipainoja, ja aika pieni valikoima laitteita muutenkin, mutta ajaa asiansa.

Ps. Ohi on 362

Voi mortonki. Vituttaa ja muutkin asiat tässä masentanu, niin tunnelmat aika kohillaan. 36 tunnin päästä ollaan parolannummella.

juh aamulla melkein vitutti (muttei ihan) että kohta pitää sinne parolaan mennä... moneltas poijaat ootte sinne änkeemässä itteenne?

wasted sanoi:
juh aamulla melkein vitutti (muttei ihan) että kohta pitää sinne parolaan mennä... moneltas poijaat ootte sinne änkeemässä itteenne?
Lähden Lahdesta joskus 10-11 bussilla.

EDIT: Ihan vaan että jos siellä ei ole kamalasti väkeä, pystyn käydä vaihtamassa vielä sopivampia varusteita.

mä oon varmaan joskus klo 15 perillä. noin suurinpiirtein... joo ei oo kiva vetää jossain s-koon paidassa kun ei taida ekoina päivinä olla mahdollisuutta oikein vaihtaan kamoi.

Freebard sanoi:
Lapin Lennostoon. Tähtäimessä SPOL, 9kk. Enää 44 aamua rötväilyä :itku:
Korjaan: enää 1 aamu! :hyper:
Huomenna varmaan nähdään. Tuskin tunnetaan, mutta nähdään kuitenkin. :)
Joko jännittää?

Milläs tuonne Parolaan mennään Hämeenlinnan keskustasta?

Bussi kulkee tämän linjan:

Hämeenlinna rautatieasema
Hämeenlinna linja-autoasema

EDIT: Vissiinkin rautsikalta kyyti Parolaan

NatuSan sanoi:
Ainakin 3.Jk:ssa vedettiin MUSTAT MAIHINNOUSUKENGÄT (kuten valmistautumisissa aina sanottiin. mitähän muita värivaihtoehtoja niitä on btw:)) jo heti ensimmäisenä päivänä jalkaan.

En tiedä pelleilitkö, mutta olettaisin tuon MUSTAN tarkoittavan sitä, että painotettiin kenkien lankkaamista. Omat siviilimaiharini olivat kaikkea muuta kuin mustat kuukauden käytön jälkeen ilman lankkausmahdollisuutta (tyylikäs vihreän, vaaleanharmaan ja ruskean sekoitus).

Jees, 24 tunnin päästä sitä ollaan eri maisemissa jo. Outoa kyllä, ei edes vituta vielä paljon ollenkaan. Kait se sitten alkaa kun portista sisään astuu. Onnea vaan kaikille muillekin inttiin lähtijöille! Nyt ulos, pitää nauttia viimeisestä lomapäivästä mahdollisimman paljon.

Kajaani kutsuu huomenna. Pieni yleisvitutus jo päällä. Eiköhän minut sieltä salilta sitten löydä kuhan vaan aikaa löytyy.

Kohta kainuun raja kutsuu :hyper: Kamat on kunnossa ja juna kohti Kajaania lähtee huomenna 12.30. Viimeiset tunnit siviilielämän ihanuuksista ovat alkaneet :D

Ohhoijaa, katoin just että viime posti on tullu kirjoteltua Inttiin 10.1 2005 threadiin vielä siviilissä ollessa :D ja vielä ois 88 aamua jälellä, eiköhän tuon siellä saa kulumaan :)

wasted sanoi:
mä oon varmaan joskus klo 15 perillä. noin suurinpiirtein... joo ei oo kiva vetää jossain s-koon paidassa kun ei taida ekoina päivinä olla mahdollisuutta oikein vaihtaan kamoi.

Huomaat nopeasti, että vaatteiden huono koko ei ole se vittumaisin asia. :)

terveisin TJ -1

;)

Crowley sanoi:
Kohta kainuun raja kutsuu :hyper: Kamat on kunnossa ja juna kohti Kajaania lähtee huomenna 12.30. Viimeiset tunnit siviilielämän ihanuuksista ovat alkaneet :D

Monelta sulla on tuo juna perillä Kajaanissa? Mä tuun linkkurilla ja se on 14.50 perillä, joten kolmen aikaan olen itse siellä. Laitahan pakkotoiston t-paita päälle jos sulla on niin voi käydä morjestamassa. Ei oo kyllä kovin "pelottavaa" lähteä ku yli 10 kaveria/tuttua lähtee täältä samalta kylältä nyt tonne. Ja yks kaveri siellä meitä odottelee alikessuna :kippis1:

edit: mitä tavaraa pakkasit mukaan?

andor sanoi:
Monelta sulla on tuo juna perillä Kajaanissa? Mä tuun linkkurilla ja se on 14.50 perillä, joten kolmen aikaan olen itse siellä.

14.50 on juna perillä, että aikalailla samaan aikaan kassulla. Pakkispaitaa en omista, mut eiköhän pakkislaiset löydy jossain välissä...

edit: mitä tavaraa pakkasit mukaan?

-Hygieniavermeet
-musiikkia
-pari kirjaa
-parit boxerit,jotkut sukat ja lenkkarit
-Nuuskaa
-sit kaikki mitä pitää olla, tilinumero etc...

Edit. pientä lisäilyä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom