Intti vie lihasmassat ja voimatasot ???

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän tuo paino morttikaudella laski ihan kiitettävästi, mutta tuli sitten myöhemmin osittain takaisin nesteenä ja läskinä :nolo: Treenasin aina kun suinkin jaksoin ja punttitulokset ei tippuneet kovin paljoa. Spollena jaksoi kumminkin aika hyvin treenata väijjyvuorojen ohessa. Intin jälkeen treeni kulki hemmetin hyvin muutaman kuukauden ja kehitys ponkaisi heittämällä yli vanhan tason. Voi kun nyt saisi samanlaisen kehityspyrähdyksen aikaan. :)

Mulla alko treenimotivaatio tippua jo pari kk ennen inttiä. Tiesin että kaikki lähtee. Olin samalla duunissa, joten en jaksanu panostaa hommaan enää yhtään. Nyt neljässä kuukaudessa paino on laskenu 15kg, ja rasvat about samassa. (pizzat maistuu sodessa)

Intissä lähtee kaikki lihat ja läski kauheeta kyytiä. Vittu Kajaanissa ollessa ei saanu etes kunnon ruokaa. Leirit ne on vasta pahimpia. Kyllähän kassulla voi mussuttaa sotkun grilliltä kaikkia paskaa naamaan, vaa metässä ku se ruoka tulee jos on tullakseen ja sitte ku se tulee nii se on jo pakkasen puolella. Jatkuva vitutus päällänsä oli ei voi muuta sanoa. Nyt jos menisin inttiin en tekis yhtään mitää siellä, söisin vaan ja haksin vemppaa. 12 kk ja luurankona tulin takaisin. Tämä tarina on tosi...

:zzzz:

Kassulla noi hommat tosiaan on melko helppo pitää viel hanskassa mut kuhan sitä aletaan olla metässä (j-kausi pahimmillaan) niitä pidempiä aikoja putkeen ni alkaa hankaloitua. Metsässä se saattaa jo kostautua jos syöt niin paljon aina ku jaksat sillä, että ravaat paskalla harva se sekunti. Se vasta on poikaa käydä sissipaskalla 2 kertaa päivässä, toinen kerta yöllä kesken 5 tunnin kokonaisunien.

Ite pääsin vuoden alussa pois vekaralta jääkärinä. Alussa lihaskunto oli melko olematon, tuloksena se että ekan kuukauden aikana paino ponnahti ylöspäin, sen jälkeen tasasesti laski intin loppuun saakka. Myös coopperin tulos laski intissä :down:

En nyt muista tarkalleen että missä vaiheessa jätettiin pyörät vajoihin ja ruvettiin liikkumaan mettässä vain paseilla. Siinä vaiheessa tarvii kyllä luonnollisesti olla mukana.

Edit: Niin siis pasit naamioitiin sinne telttojen läheisyyteen ja kuskit nukku meijän kans teltassa. Eli siinä vaiheessa saman verran metässä ku muutkin.

Away sanoi:
Onkos muilla jo taisteluleiri ohi? Meillä oli tämän viikon.. Ilmeisesti p-kauden kovin viikko. Ainakin mitä tulevaa ohjelmaa katoin, niin tämä taisi olla kovin. Ei näyttänyt kolme viimeistä viikkoa niin hirveän pahalta. Minun kunnolle (coopperissa 2150) haastetta oli vähintään tarpeeksi. Saldo oli -2-2,5 kg.
On taistelijaleiri ohi, oli kyllä aika helppo, meillä lahdessa ainakin se eka viikonleiri oli paljon rankempi. Mulla on paino tippunut pari kiloa, penkistä ennen inttiä 6*82,5 nyt 3*80, mutta mave ennen inttiä 6*120 nyt 6*130 :eek:

Vanek sanoi:
On taistelijaleiri ohi, oli kyllä aika helppo, meillä lahdessa ainakin se eka viikonleiri oli paljon rankempi. Mulla on paino tippunut pari kiloa, penkistä ennen inttiä 6*82,5 nyt 3*80, mutta mave ennen inttiä 6*120 nyt 6*130 :eek:
Joo.. Porin prikaatissa ollaan.. Odun kanssa samassa yksikössä. jokohan tunnistat :D nyt pitäis vähitellen alkaa tuomaan safkaa mukana ja jos sen painon sais tas vähitellen nousuun ja tulokset kans :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eikö sinne saa viedä mitään patukoita tai aterian korvike jauhoja ? mietin täsä et mul on kaks eri vaihtoehtoa, 1) vedän joku 20kg pelkkää läskii itteeni ennen ku astun palveluun ni sit on vähä mitä menettää,ku en ole oikeen ton voimailun niinkään iso harrastaja ni se ei haittaa ainaka nyt niin hirveesti, tietty vähä,2) tai sit ajattelin et vedän vaan rastat päähän ja sanon et halun sivariks...

Nepheg sanoi:
Hulkkihan oli selviny intistä menettämättä tuloksia. Siitäkin on jossain threadi.
Jos tarkkoja ollaan, niin onnistuin alokaskaudella nostamaan painoani 1 kilon verran ja tietenkin säilyttämään tulokset. Se vaati aikamoista panostusta, koska pääsin kevyisiin toimistohommiin B-papereiden avulla vasta P-kauden jälkeen. Esikuntahommissahan sain tuloksia nostettua koko intin loppuajan, ja bulkkasinkin muutaman kilon siinä ohessa.

Tuolla on selitetty, miten toimin intissä treenitulosten maksimoimiseksi ja palveluksen aiheuttamien haittojen minimoimiseksi:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=359080&postcount=29

YlenSankiaPriha sanoi:
Intissä olen kerinnyt käymään puntilla tasan yhen kerran (johtuu lähinnä siitä, että meille esiteltiin punttisali vasta viikko sitten, joten sitä ennen siellä ei ole ollut mahdollisuutta edes käydä)

Tässä kohtaa tuli mieleen..
Siis koska punttisali esiteltiin vasta viikkoja intin alkamisen jälkeen, tarkoittaa se että siellä ei sitä ennen ole ollut mahdollisuutta käydä???

Sanokaa nyt hyvät ihmiset (alokkaat) jo ensimmäisinä päivinä esimiehillenne siellä, että salille pitäisi sitten päästä vapaa-ajalla! Kyllähän siellä pääsee käymään mutta kun sen salin esittelyn edelle tietenkin menee varustautumiset, aseiden kuittaus, sotilaallisten tapojen opettelu, sotilaskodin esittely, ym, ym, niin sitä ei automaattisesti esitellä heti ensimmäisinä alokaspäivinä.

neverman sanoi:
Itselläni putosi intissä p-kaudella paino vajaat 10 kiloa. En valmistautunut mitenkään intin alkamiseen, vaan bulkkailin innostuksissani painoa ylöspäin. Kyllähän se sitten kostautui, kun juoksenneltiin maastopuvuissa kesähelteillä. AUK:ssa paino putosi vielä pari kiloa ja kroppa tuntui 10-vuotiaan pikkutytön vastaavalta. Viimeisellä puolivuotisella pääsi kuitenkin enemmän puntille ja painokin alkoi nousemaan.

Mulla lähti painoa (lihaksia ja läskiä) P-kaudella 10 kg ja AUKissa vielä 5 kg lisää kyllä täytyy sanoo etten ollut tunnistaa itteeni sillon, mutta onneksi hommat muuttui ihan toisenlaiseksi kun päästii laivoille siellä sai ruokaa niin paljon kun jaksoi syödä ja kaikki painokin tuli takasin seuraavassa 3kk aikana ja siellä alkoikin sitten treenaus hiukan sujumaan kun sai nukkuu rauhassa sai ruokaa ja treeniä. Mitä sitä enää mies voi muuta tarvita..(ehkä naista...) suosittelen menemään laivastoon siellä on leppoisa meno ja saa varmasti ruokaa tarpeeksi...

T: Gona "pappa" Res Alik II/03 :thumbs:

Samaa mieltä, mitä Hulkkikin. Pienellä panostuksella saa ihan tulostakin intissä aikaan. Tonnikalaa öljyssä naamariin vain. Salilla pystyy käymään todella hyvin jne. Aerobisesta liikunnasta ei tarvitse itse pitää huolta.

P-kaudella ei saa olla niin luuseri, ettei kysyisi mahdollisuutta käydä punttiksella. Jos ei päästetä, niin komppanjan vääpelille valittamaan.

Pecman sanoi:
PS. lisää 10 kilometrin aamulenkkejä alokkaille t: jo armeijan käynyt

joo eli mä 1/04 meillä oli hyvä ku tuossa vähän ennen kotiumista oli merkitty ohjelmaan jotain palauttavia lenkkejä joskus siinä luki että 5km ja joskus 8km..mutta todellisuudessa sit ku mentiin lenkille..ei tarvinnut vissiin koskaan juosta ku meillä oli omat "tasoryhmät" itse en vissiin muistaakseni juossut kertaakaan nuilla lenkeillä..ja yleensä 1-2 krt kierrettiin se sama lenkki joka oli nuin 1-2km pitkä.. :lol2:

Itellä lähti intissä lihat niin täysin ku vaan ikinä voi... puolet koko inttiajasta metsässä, siinähän pidät lihaksia minestronekeitolla ja sykit päivät pitkät. -10kg (eikä todellakaan ollut läskiä, josta tuota painoa olisi voinut lähteä.) terv. I/02.

riippuu pitkälti henkilöstä...

Itsellä putosi intin aikana penkki lähes 30kg...taisin olla ehkä vähän liian nirso niitten sapuskojen suhteen,tosin olipa parolassa ruokakin verrattain pahaa.. :urjo: mutta jos perunat sentin kuorella ja epämääräinen ruskea kastike uppoaa viikko toisensa jälkeen niin mikäs siinä!

Alkaa p-kausi olemaan paketissa. Viikko enää jäljellä, ja sekin pelkkää löysäilyä.. Itse ajauduin kuljettajaksi. Eli ilmeisesti aikaa ja kaloreita treenaamiseen pitäisi löytyä hyvin. P-kaudella on pari kertaa tullut puntteja kolisteltua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom