Intti I/09

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lomilla taas. Nyt selvisi kohtalo mihin joudun, no heitinmieshän minusta tuli. Tarkennettuna kevytkranaatinheitinkomppania. TJ 126

Ens torstaina jo 2kk mennyt, ja viime viikolla napsahti puolen vuoden nakki, eli enää 4kk jäljellä. Fiilikset aika katossa; TJ 126. Vähä viel ni takas duuniin ja salirutiiniin.

tjaha solis sit maanantain paluu inttii.:itku: Saa nähä kui paljo täs o vajaas puoles vuodes kerinny unohtuu. Maanantaina Tj 108

oli tuossa keskiviikkona "pikku" hiihtomarssi, vedettiin suksien kanssa reilu 30km lenkki, josta lähes puolet umpihangessa.

Nyt sitten kuulutaan santiksen suurimpaan vemppamuotoon. Kunniakas kuljetuskomppania on uusi kotini seuraavat kuukaudet, eli tj 308 ... Ja nyt :kippis1:

aika lepiä, II/08 loppusovassa hiihettiin tuommonen 30km, rinkkavarustus+tk, loppu se hyvän olon - tunne....

Oli meilläkin reppu mukana joka oli täynnä vaihtovaatetta ja sitten vielä rynkky roikku kaulan ympärillä. Mutta jos tetsari ois ollu niin henki ois lähteny.

Nykyään tuo tetsari ei ees paina mitään, kun siihen on jo tottunut. Ekalla kerralla kun sen heitti niskaan, niin jessus sitä tunnetta.

Onneks aukki alko torstaina ja virallisesti nyt maanantaina. "Pääsee" istuun tunneille. Meille jaettiin 13 kirjaa ja paikka on siis IlmaVTK. (maan pienin keskeytys prosentti ;)

ONKO monella jäänyt suo salilla käynti millaseen jamaan? Itte oon ehkä 2kk aikana joku 5 krt käynyt :(

Juuri sama oli Vekaralla tänä keskiviikkona (tai ehkä oletkin siellä palveluksessa)

Jees.. kyllä nakers niillä intin laudoilla se saatanan rynkky seläs lykkiä menemää :D .. mikä yksikkö?

ONKO monella jäänyt suo salilla käynti millaseen jamaan? Itte oon ehkä 2kk aikana joku 5 krt käynyt :(

Joo salilla käynti on aika pahasti jäänyt unholaan, lomilla olen yrittänyt aina sen 2krt käydä. Paino on tippunut 6-7kiloa ja tuloksetkin on tippunut aivan saatanasti. Penkistä sarjapainot tippunut n.15kiloa.

Nykyään tuo tetsari ei ees paina mitään, kun siihen on jo tottunut. Ekalla kerralla kun sen heitti niskaan, niin jessus sitä tunnetta.

Ei se tetsari paina mitään ja siihen tosiaan tottuu suht nopeesti kun sitä vähä aikaa pitää. Se siinä kyllä vitutti läpi intin aivan saatanasti että sen täyssuden M85-tetsarin olkahihnat lähtee juostessa valumaan ja sitten niitä piti koko ajan nostella ylös että koko paska ei tipu niskasta juostessa ja rymytessä pitkin metsiä. Varsinainen suunnittelun helmi. :david: Eikös uudet saa kohta käyttöön sen paremman sirpaleliivi+tetsari -yhdistelmän? Sellanen voi olla aika hyvä kun se paino jakautuu tasaisesti ja sirpaleliiviä on pikkusen vaikea saada tippumaan päältä tetsatessa.

Täh? Tua M85 tetsarihan on ihan jees... Alhaalta kiinnitys kiinni, keskeltä miehistövyö läpi ja kiristys, sekä olkahihnoista ne koukut tosta about olkapäiden korkeudesta toisiinsa kiinni niin voin 100% varmuudella kertoo ettei valu yhtään mihinkään.. Itsekin käytän vaan tota alinta kiinnitystä ja erittäin hyvin on pysyny niskassa

ehtanature sulla on vissiin niin leveet hartiat ettei se valu niiden yli kovassakaan tetsauksessa. :rolleyes: Juostessa ja tetsatessa se tärinä ja puolta toiselle heittelehtiminen aiheuttaa sen valumisen vähä kerrallaan ja piti korjata aina niitä olkahihnoja ettei koko paska tipu jonnekkii teltan ja tuliaseman väliin. :hyper:

Vittu mitä paskaa.. koko intin ajan oon ollu joko pienessä tai isossa flunssassa :( just ennen kuin tammikuussa tuli lähtö niin olin parantunu 2kk pituisesta flunssajaksosta mut sitten jo ekoina aamuina kassulla alko tuntuu et nyt se iskee takasi ja niinhän se tuliki. Aamuisin saa räkiä sellaista keltaista paksua limaa joka rööristä ulos vaikken edes tupakkaa polta. Osastolla olin viikon korkean kuumeen takia ja luulin et sen jälkeen helpottaisi. Niinhän se helpottikin kahdeksi päiväksi. Nyt on taas lämpö noussu ja vitutus on niin järkyttävä :( kiroon koko saatanan armeijan syvimpään helvettiin

Vittu mitä paskaa.. koko intin ajan oon ollu joko pienessä tai isossa flunssassa :( just ennen kuin tammikuussa tuli lähtö niin olin parantunu 2kk pituisesta flunssajaksosta mut sitten jo ekoina aamuina kassulla alko tuntuu et nyt se iskee takasi ja niinhän se tuliki. Aamuisin saa räkiä sellaista keltaista paksua limaa joka rööristä ulos vaikken edes tupakkaa polta. Osastolla olin viikon korkean kuumeen takia ja luulin et sen jälkeen helpottaisi. Niinhän se helpottikin kahdeksi päiväksi. Nyt on taas lämpö noussu ja vitutus on niin järkyttävä :( kiroon koko saatanan armeijan syvimpään helvettiin

Armeijassa ei kyllä tosiaan tervettä päivää näe. Itekki oon ollut tämän 8 viikon aikana kokoajan flunssassa ja vähän väliä kuumeessa. Kysyin lääkäriltä että onkohan tuolla homeella mitään vaikutusta tuohon flunssaan, niin se vaan tokaisi tylysti ettei kukaan ole homeelle allerginen.

Perusmeininkiä veksissä. Home ei ole haitallista terveydelle, kellään ei oo mitään muuta ku motivaation puutetta ja kyllä Suomen armeijan jalot sotilaat marssii vaikka jalaka katki ja pää kainalossa. :D

Onko muuten Kajjaanin uudet mokut päässeet tutustumaan veksin pääjehuun, legendaariseen Esa "Keppi-Anttoni" Anttoseen? :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom