Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oli tuossa keskiviikkona "pikku" hiihtomarssi, vedettiin suksien kanssa reilu 30km lenkki, josta lähes puolet umpihangessa.
Juuri sama oli Vekaralla tänä keskiviikkona (tai ehkä oletkin siellä palveluksessa)
oli tuossa keskiviikkona "pikku" hiihtomarssi, vedettiin suksien kanssa reilu 30km lenkki, josta lähes puolet umpihangessa.
aika lepiä, II/08 loppusovassa hiihettiin tuommonen 30km, rinkkavarustus+tk, loppu se hyvän olon - tunne....
ONKO monella jäänyt suo salilla käynti millaseen jamaan? Itte oon ehkä 2kk aikana joku 5 krt käynyt :(
Juuri sama oli Vekaralla tänä keskiviikkona (tai ehkä oletkin siellä palveluksessa)
ONKO monella jäänyt suo salilla käynti millaseen jamaan? Itte oon ehkä 2kk aikana joku 5 krt käynyt :(
Nykyään tuo tetsari ei ees paina mitään, kun siihen on jo tottunut. Ekalla kerralla kun sen heitti niskaan, niin jessus sitä tunnetta.
Vittu mitä paskaa.. koko intin ajan oon ollu joko pienessä tai isossa flunssassa :( just ennen kuin tammikuussa tuli lähtö niin olin parantunu 2kk pituisesta flunssajaksosta mut sitten jo ekoina aamuina kassulla alko tuntuu et nyt se iskee takasi ja niinhän se tuliki. Aamuisin saa räkiä sellaista keltaista paksua limaa joka rööristä ulos vaikken edes tupakkaa polta. Osastolla olin viikon korkean kuumeen takia ja luulin et sen jälkeen helpottaisi. Niinhän se helpottikin kahdeksi päiväksi. Nyt on taas lämpö noussu ja vitutus on niin järkyttävä :( kiroon koko saatanan armeijan syvimpään helvettiin