Intissä treenaus+safkaus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysytään nyt täällä vielä ennen iltavahvaria. Eli siviilissä ennen inttiä painoa oli 78kg ja risat ja nyt tähän mennessä p-kaudella parissa viikossa on about 9kg pudonnut paino, kuski olen ja liikuntakoulutusta ei ole ollut kuin kaksi kertaa, että tuskin pelkkää rasvaa lähtenyt kun vyötärön ympäryskin oli 78cm ja pituus 174cm. Puntilla treeni kulkee ehkä yhtä hyvin kuin silloin kun alkoi käymään puntilla, miten voi paino romahtaa noin nopeasti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Liikunta= lisääntynyt kulutus + intti ruuat → pahat miinukset. Varsinki jos on tottunu paljon syömää niin armeija on varmasti katabolista jollei mee hulkin vinkkien avulla.

Intissä 6kk, 9 kg painoa pois. Ei kertaakaan salille intin aikana. Parissa kuukaudessa intin jälkeen kaikki sarjapainot entisellään ja lihakset normaalikukoistuksessa. Turha sinne on mitään hcbb elämää lähteä viettämään.

Samaa mieltä voidin kans! Ei sinne alunperinkään ole tarkotus mennä viettämää bodilaiffia ja kun leirit ja muut paskat alkaa nii pääsekkää ees reenaa ja ruoka on mitä on. Ite olin radistina ja olin metässä PALJON. palveluksen jälkeen 4-5kk olin jo samassa kunnossa ku ennen inttiä ellei paremmassa intistä saadun henkisen kantin takia. Ottakaa oikea asenne sinne sen 6-12kk ajaksi älkääkä ressatko salista! trust me pääsette paljon helpommalla.

Joo itselläkin jäi koko puntti intin ajaks (6kk). Eiköhän ne sarjapainot ja lihat ole aika helppo pitää ainakin kohtuu hyvin jos sen kerran kaks käy punttia vääntään viikkoon, turhaa stressata tollasesta. Kehitystä siellä tuskin kukaan pahemmin saa jos sattuu hommiin missä tulee teltta öitä tarpeeks...

Mites on intissä tällä hetkellä olevien pakkislaisten treenaaminen sujunut?. Itsellä menee ylläpitona ettei nää pienet ja vähäsekki lihat katois [emoji28]. Mitäs mieltä ootte ruuasta?

Zone-sarja -42%
Treenin jälkeen palkkariks kunnon hiilariprotskusheikki ja sen jälkeen sotkuun pizzalle. Yöllä jos herää kuselle niin prode sheikki illalla valmiiks sitä varten. Näillä opeilla keräsin 5 kiloa viimesen neljän kuukauden aikana painoa takasin. Aluksi sitä lähtikin 10 kiloa.

Back
Ylös Bottom