Intin aikana mahdollinen rasvaprosentin lasku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mental
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko intin aikana mahdollista pudottaa rasvaprosenttia, kun miettii että siellä kummiskin liikutaan paljon ja saa perussafkaa ja roteiinia ottaa omista jauhoista yms. Itellä aika korkee rasvaprossa 20% ja pitäis nyt intin aikana saada se tonne lähemmäks 12%? oisko kenelläkään mitään käytännön vinkkejä intin ruokailuihin ja reeneihin että sais lihat säilymään ja rasvat häviimää :whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko intin aikana mahdollista pudottaa rasvaprosenttia, kun miettii että siellä kummiskin liikutaan paljon ja saa perussafkaa ja roteiinia ottaa omista jauhoista yms. Itellä aika korkee rasvaprossa 20% ja pitäis nyt intin aikana saada se tonne lähemmäks 12%? oisko kenelläkään mitään käytännön vinkkejä intin ruokailuihin ja reeneihin että sais lihat säilymään ja rasvat häviimää :whip:
On. Ite en mikään läski ollut inttiin mennessänikään (rasvat 12%) ja kuukausi intin jälkeen oli rasvat vajaan kympin, siitäkin huolimatta että olin painoa ottanut sen kuukauden aikana n. 7kg lisää (lihasmuisti + läskiä + hirviät määrät pöhöä).

Salitreeniä aina ku on mahdollisuus ja proteiinipitoisia omia eväitä mukaan (esim. tonnikalaa), ei siihen muuta tarvi. Rasva tuolla palaa melkein itsestään, jutun juju on vaan se lihasten säilyttäminen mikä itsellä ainaki onnistui hyvin.

Zone-sarja -42%
Riippuu ihan lähtötasostasi. Valtaosalla perus tallaajista intissä painon pudotusta helpottaa armeijan pakollinen ateriarytmi.
Kolme pääruokaa ja vapaaehtoinen (mutta silloin tällöin ravintoaineiltaan aika laaduton) illtapala. Lisäproteiinia kannattaa hamstrata sinne mukaan. Pyrit tähtään vielä välipalojen ottamisen (omat protskut, hedelmät, pähkinät yms) esim. ysin aikaan aamusta, kahelta päivällä ja/tai kuuden aikaan illalla. Puolustusvoimien ravintosuosituksen n. 110g-130g proteiinia/päivä kasarmiolosuhteissa ei kauheesti lämmitä ainakaan lihaa hankkivalla. Toki omalla tietosuudella siihen saat jonkin verran lisää (lisää maitoa,raejuustoa,leikkeleitä yms).
Aerobista siellä tulee aivan riittävästi marsseista, taistelukoulutuksista ja liikuntakoulutuksista (ainakin alkuvaiheessa). Ja jos siihen lisäät omat jumpat päälle niin varmasti putoaa paino. Lycka till..

Itsellä alokaskautena paino tippui 75kg-->68kg vaikka tarkoitus ei ollut painoa pudottaa. Lähti kyllä rasvat ja vähäiset lihatkin. Eli tosiaan kannattaa koittaa pitää vaan saliharrastus alusta asti mukana jos vaan energiaa riittää. Kokemuksesta oppineena ehkä koittaisin pitää mukana jotain pientä välipalaa kuten energia/proteiinipatukkaa joita voisi sitten ruokailujen välissä koittaa syödä. Muuten itse olin tyytyväinen armeijan ruokiin ja syödä sai kasarmilla tosiaan niin paljon ku napa vain vetää.

Intin aikana on erittäin helppo tiputtaa läskiä. Itellä lähti ensimmmäisen 9 viikon aikana 9kg. Lähti voimaa ja lihasta, mutta hyvin lähti läskiäkin ja vatsapalat kuoriutui esiin laardin alta. Kulutus on peruskaudella ainakin ihan eri tasolla kuin siviilissä (ellei tee helvetin fyysistä työtä).

Eipä ne sinne aukkiin oo heti laittamassa, jos et oo halukas menemään sinne, etkä ole esittänyt posiitiivisia otteita jatkuvasti.

vähä menee nyt offtopic mut voiko ne pakottaa olee vuotta jos sanoo että en lähe?

Ei kai sinne AUKiin sitten laiteta väkisin, jos on tarpeeksi halukkaita. Ja siitä voi mun tietääkseni tehdä jonkun valituksen, jos nyt väkisin sut sinne laitetaan. Mutta eiköhän intissä ymmärretä, jos esittää järkevästi, ettei halua johtajakoulutusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
olitko ite puol vuot vai lähitkö vapaaehtoisesti aukkii?
Olin 9kk. Meidän joukkueesta ei ketään laitettu aukkiin (spol AUK) ku oli halukkaita niin paljo että kaikki ei ees päässy. Samasta yksiköstä kyllä pakotettiin porukkaa viesti-AUKkiin.

Olin 9kk. Meidän joukkueesta ei ketään laitettu aukkiin (spol AUK) ku oli halukkaita niin paljo että kaikki ei ees päässy. Samasta yksiköstä kyllä pakotettiin porukkaa viesti-AUKkiin.

Tämä on urbaania legendaa. Jos ne kysyy halukkuutta aukkiin ja vastaa "En mä tiedä, mmm" niin todennäköisesti joudut sinne. Sitten itketään kavereille kuinka "joutu" aukkiin. Ilmoittaa vain ettei ole tulossa aukkiin, koska ei ole yhtään motivaatiota ja halukkuutta sinne että turha on mua sinne pistään perseileen niin ei ne sua sinne laita.

Tämä on urbaania legendaa. Jos ne kysyy halukkuutta aukkiin ja vastaa "En mä tiedä, mmm" niin todennäköisesti joudut sinne. Sitten itketään kavereille kuinka "joutu" aukkiin. Ilmoittaa vain ettei ole tulossa aukkiin, koska ei ole yhtään motivaatiota ja halukkuutta sinne että turha on mua sinne pistään perseileen niin ei ne sua sinne laita.

Mitään legendaa ole.... Meillä oli sama juttu, tarpeeksi halukkaita AUKiin niin ne jotka eivät halunneet tai eivät olleen varmoja eivät sinne päässeet/joutuneet. Tietenkin eri asia jos koko yksikössä ei ole yhtään/vain vähän halukkaita, niin pakkohan ne paikat on silti täyttää. Melko varmasti riittää ilmoitus ettei ole halukas.

Siis todellakin on pelkkää legendaa. Niinku jo täs kahesti on todettu, että ei ne sua sinne väkisin pakota jos oot selvästi ilmaissut että et helvetis oo menos. Ketää ei oo ainakaa 2000-luvun tällä puolen jouduttu jaloista rahaamaan aukkiin. Kaikki tuntemani vuoden miehet ovat olleet joko halukkaita tai näitä emmä tiiä/ihan sama- miehiä.

Mulla on tippunut paino intissä 2,5 kg tulopäivän jälkeen, vaikka joka aterialla olen syönyt niin paljon kuin kerkeää ja juonut 2 peltimukillista (olisiko nuo 0,4 dl) maitoa/piimää.

Ei ole mitään urbaanilegendaa 40% yksiköstä laitetaan aukkiin, ensiksi niistä halukkaista sitten juu/jaa:sta ja lopulta niistä ketkä ei sinne halua. Ja jos Aukin vetää lekkeriks, niin siusta tehdään vuoden korppi, joka ei käytännössä tee yhtään mitään.

Tosin kepluttemalla, esim. veksissä käy vinkumassa päätä ja masennusta yms. vuoden nakki on mahdollista saada pois, intti kaveri aikoinaan vetos "nettipokeri peliriippuvuuteensa", ja passitettiin vuoden kuskipestistä 6kk rivimieheks.

Toad, ne on puol litraa! kerra lipastettiin semmonen peltikuppi mukesta ja kokeiltiin onko se tosiaan puol litraa ja olihan se! :D

en tiedä intin nykymenosta mutta kun ite olin niin todellakaan _ei_ tarvinnut mitään lisäroteiiniä, syödä sai 4 kertaa päiväs niin paljo ku jaksoi

Toad, ne on puol litraa! kerra lipastettiin semmonen peltikuppi mukesta ja kokeiltiin onko se tosiaan puol litraa ja olihan se! :D

Tuon arvuuttelemisesta muuten tuli tupakavereitten kanssa järjetön vääntö :D lyötiin jopa vetoa, ja vaikka oikeassa olin että 0,5L muki on - silti en saanu rahoja. Vieläkin korpeaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom