Internetin hyvän maun raja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä olen aina miettinyt että miltä lapsia pitää suojella netissä (ei nyt puhuta muista ihmisistä vaan pelkistä nettisivuista)? jos lasta pelottaa tai ahdistaa tuollainen sivu niin ei kai se sinne mene? vai meneekö?

itsellä ainakin kaikki kauhuleffat toimi paljon paremmin kun olin 10v lapsi, kun ne oikeesti pelotti, mitä pelottavampi sen parempi..

Ihan loistavia sarjiksia, sai ihan ääneen nauraa :D
Ei kaikkea kannata niin vakavasti ottaa, eiköhän noikin ole pilke silmäkulmassa tehty ;)

Sitä paitsi tämä kyseinen sarjakuva näyttää siltä, että sen on tehnyt 14-vuotias poika, jolla on vilkas mielikuvitus ja hyvä yleistuntemus kuuluisimmista kauhuelokuvista. Häntä emme enää voi pelastaa. :jahas:

Ehkä enemmänkin 10-12-vuotias kuin neljätoista. Mielikuvitus nyt on vilkas kaikilla tuon ikäisillä, noiden kuvien perustella pentu vaikuttaa enemmänkin häiriintyneeltä kuin pelkästään vilkkaalta.

Ja vaikka aikuisiakin sattuisi jotkin asiat kiinnostamaan ja naurattamaan, ei se tarkoita että he olisivat pahoja ja sairaita ihmisiä itse. Mutta se ei myöskään tarkoita että aikuisen tarvitsisi hihitellä kaikille lapsellisille jutuille. Vähän sama kuin että murhaamisen ajattelu ei ole laissa kiellettyä mutta tekeminen on.

Minusta tuntuu, että netistä löytyy hyvin paljon vielä sairaampaa tavaraa kuin tuo sarjakuva. Toiset tykkää tollasesta kipeestä huumorista ja toiset ei, mutta piirroshan toi kuitenkin vaan on. Varmasti on kaikkee sairasta kamaa, joka tapahtuu ihan oikeille eläville ihmisille... (eipä että niistä mitään tietäisin). Tosta sarjiksesta tulee mieleen se City-lehden nykyinen sarjis" saako tälle edes nauraa "tjsp.

No suojelkaa ihmeessä omia lapsianne, mutta ei internettiä sitä varten tarvitse yleisellä tasolla sensuroida. Kuka päättää missä se hyvän maun raja menee? Miten voidaan valvoa että moinen elin ei sensuroi mitä huvittaa.

Lueskelin noita muutaman ja onhan nuo ihan sairaita, mutta kaikkein sairaimmalta tuntui ajatus, että useimmat noissa kuvatuista tilanteista voisivat olla tottakin. On tässä maailmassa vain niin sairaita tyyppejä. Ihan ahdistaa ajatellakin. :eek:

ahhaha :D ihan loistavia sarjiksia :D

Täytyy myöntää että mä nauroin noille aika kovastikin.

Mielestäni David Firthin teoksissa on jotain samaa hämmentynyttä kaoottisuutta, esim. Milkman on kaikessa yllättävyydessään lähellä silkkaa nerokkuutta. Ei pääse visuaalisessa järkyttävyydessään ehkä yhtä pitkälle kuin Electric Retard, mutta tuo tunnelma.. ajatus.. tunne. Voin tuntea tuon luomisen tuskan tässä videossa!

Milkman
http://www.youtube.com/watch?v=UFDVgGyTPDo

Eihän nämä ole tarkoitettu lapsille, vaikka niin kirjoitetaankin. Kuuluu "taustaan" ja osa koko jutun idea että olisi muka tarkoitettu lapsille. Näin lisätään shokeeraus arvoa.

Kyllä netissä on vielä kamalampiakin asioita kuin nämä kuitenkin harmittomat paint piirustukset...

Ihan siinä hyvän maun rajalla heiluu tämäkin.

sipulineekeri.jpg

Ja tämä

vauva.png

tulipa revettyä joillekkin noista. varsinkin toi penis naamio. :D

mahtaa olla YLIJUMALA:lla ankeeta selata nettiä.

IMO hauska juttu on kaukana tosta. Tekijä on yrittänyt tehdä hauskaa juttua piirtämällä tommosia melko groteskeja kuvia, mutta mun mielestä se että se on yrittänyt tehdä "hauskaa juttua" pilaa koko homman.

Jos noi olis jonkun ääliön puolitosissaan piirtämiä niin vois jopa olla hieman hauskoja.
loppuyhteenveto: noi ei oo tarpeeks paskoja ollaakseen hauskoja vaan noi on pelkästään paskoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom