Inspiraatiota ja huumoria

Minkä ikänen stallone muuten on? Joko yli 70?

Kuinkakohan monta kertaa sulle pitää NaturalMale sanoa ja vääntää rautalangasta että noille delrayn jutuille on oma ketju?

Muut määrää mitä laitan tähän threadiin, vaikka minä alunperin loin tämän threadin?. Hodgetwinsille sallitaan oma ketju Kilpailijat ja bodyjuorut osiossa, mutta The Delray Misfits on niin kovaa huumori sekoilu kamaa, että sen pitää olla Yleisen keskustelun Netistä poimittua osiossa jotta The Delray Misfits sekoilu läppä porukka ei tahri body lajien mainetta :LOL:

Muut määrää mitä laitan tähän threadiin, vaikka minä alunperin loin tämän threadin?. Hodgetwinsille sallitaan oma ketju Kilpailijat ja bodyjuorut osiossa, mutta The Delray Misfits on niin kovaa huumori sekoilu kamaa, että sen pitää olla Yleisen keskustelun Netistä poimittua osiossa jotta The Delray Misfits sekoilu läppä porukka ei tahri body lajien mainetta :LOL:

Molemmilla on oma ketju. Videot niihin, kiitos.

Muut määrää mitä laitan tähän threadiin, vaikka minä alunperin loin tämän threadin?

No ei kai se nyt niinkaan mene etta se joka luo ketjun saa laittaa sinne ihan mita huvittaa? Kiva etta loit ketjun mutta taalla on kuitenkin se toivomus esitetty jo niin monta kertaa niin monen henkilon toimesta etta nuo Delray patkat laitettaisiin niille nimenomaan tarkoitettuun ketjuun etta tanne niitten jatkuva postaaminen tuntuu tahalliselta harnaykselta. Minua inspiroi Shawn Rhodenin Mr. Olympia voitto muutaman paivan takaa, mutta en hehkuta sita silti taalla. Miksi? Koska hanella on ihka oma ketju.

Back
Ylös Bottom