Inspiraatiota ja huumoria

Meinasin postata ylemmän videon, mutta "hiitti" ehti ensin :D
Hyviä videoita nämä DelRayn videot, Brad ja Big Richard hyvää läppää, ja monet naurut saanut kun kuittailevat Jason Genovalla.
Mahtaisiko treenistä tulla mitään, kun olisi noiden herrojen kanssa samalla salilla No ainakin vatsalihakset saisivat treeniä, kun pitäisi nauraa koko ajan kippurassa o_O
Hahaa! Itse tulee tsiikattua näitä aika koukuttuneena. En tiedä mitä se kertoo meikäläisen huumorintajusta mutta naurettua tulee aina.

Olen miettinyt että pitäisi seuraavalla jenkkimatkalla käydä tuolla noiden salilla pyörimässä.

En tiedä kuulusko nää kuvat tänne, mutta jumalauta näillä joillain ratapyöräilijöillä on melkoset jalat!

tumblr_ng6asyY5EY1r3k8ffo1_1280.jpg

track-cyclist-legs.jpg

Kyllä noi pyöräilijät on kovia. Jos haluu tietää jotain näistä hiilaritankkaus systeemeistä yleensäkkin hiilarinkäytöstä kannattaa kysellä näiltä, tuntuu tietävän enemmän kuin itse utti ;D Ja onhan sieltä tullu pieniä vinkkejäkin mitä nyt ei ihan kaikille viitsi kertoa.

Whaaat... voiko pyöräilyl oikeesti saaha yksinään tollaset reidet vai vääristääkö kuva? Näyttää vidu massiivisilta. En kyykkää enää koskaan.

Back
Ylös Bottom