Inkiväärijuuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Ano Turtiainen on jossain kirjoituksessaan maininnut syövänsä inkiväärijuurta pitääkseen lihaksensa ja jänteensä oliko se nyt elastisina tai jotain sinnepäin kun en muista tarkkaa termiä. Mitä luulette onko siitä mitään hyötyä, onko kukaan kokeillut ja mikähän olisi sopiva määrä ja mikä tämä inkiväärijuuri oikein tarkalleen ottaen on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimii

Toimii minulla mutta eihän sillä mitään lääketieteellisesti todistettua tehoa ole.

Inkimax 60 on troppi joita olen syönyt... siksi aloitin kun ihan lekuri sanoi että niillä on uutta rustoa kasvattavaa vaikutusta. Huonopolvinen kun olen.

Kuten useimmat rohdoskasvit, inkiväärikin sisältää lukemattomia
kemiallisia yhdisteitä. Tämän takia on erittäin vaikeaa
selvittää, mikä/mitkä yhdisteet aiheuttavat mahdolliset positiiviset
vaikutukset. Muutama prosentti inkiväärin painosta on
haihtuvaa öljyä, jonka pääkomponentit ovat melko eksoottisen
nimisiä (beta-bisaboleeni, zingibereeni, seskvifellandreeni)
Kitkerän polttava maku johtuu lähinnä 5-hydroksi-1-(4-hydroksi-3-metoksifenyyli)-3-dekanonista.

Mä olen syönyt Zinaxin-nimistä inkiväärivalmistetta viime syksystä asti, jolloin sairastin pahan niveltulehduksen toisen jalan pottuvarpaan nivelessä (vieläkin heikottaa kun muistelee sitä kipua...). "Oikean" lääkityksen jälkeen tämä valmiste auttoi pitämään nivelen kunnossa.
Mulla on nimittäin lievä "vaivasen luu" molemmissa koivissa ja niitä alkaa yleensä joskus särkeä (kengät painanu, paljon lenkkeilyä tms.), mutta tänä talvena kivut on ollu kokonaan pois. Myös äitini jolla on lievä nivelrikko sormissa (alkanu jo sormet hiukka vääntyileen ja niitä on yleensä särkeny aika ajoin), on saanu helpotuksen Zinaxinista.

No tulipas lähes mainospuhe :D, mutta meinaan vaan että kyllä ne kiinalaiset taitaa tietää mikä on ihmiselle hyväksi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom