Inhoamasi artisti tai bändi ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
VALVOMO

Mikään ei voi olla yhtä paska.
Komppaan. Toinen ärsyttävä on Lauri Tähkä & Elonkerjuu. Voishan noita luetella mutta menis koko ilta. Paskaa musiikkia tehdään nykyään niin paljon vaikka olenkin aika kaikkiruokainen musiikin suhteen. Ai niin, pakko mainita vielä Simo Silmu ja Yölintu.

In Flames ylivoimaisesti. Voi vittu on ruvennu ottamaan päähän, kun kaverit ei enää mistään muusta tiedäkkään ja sitä sontaa joutuu kuunnella aina paria parasta kaveria tavatessa:jahas:

Hyvä että edes kaverisi ymmärtävät musiikin päälle.

Lauri Tähkä.

Täysin käsittämätöntä sen menestys Suomessa
kautta koko kuuntelijoiden skaalan.
Riipii erittäin pahasti

Lauri Tähkä.

Täysin käsittämätöntä sen menestys Suomessa
kautta koko kuuntelijoiden skaalan.
Riipii erittäin pahasti

En ole kyllä kuullut kenenkään kyseisestä paskasta pitävän mutta silti levyjä menee.. :confused:
Tai sitten kukaan ei ilkeä tunnustaa pitävänsä..

Tähkä

En ole kyllä kuullut kenenkään kyseisestä paskasta pitävän mutta silti levyjä menee.. :confused:

Totta.
Kaveripiirissä (joka on kirjava), kukaan ei myönnä
tykkäävänsä Tähkästä vaikka levyjä on ostettu!
On ilmeisesti häpeä jos ei osta ja tue tällaista
siistiä ja 'alkuperäistä' ideaa. Todella erikoinen ilmiö.
Menestys perustuu yleiseen massojen typeryyteen.
Mennään sen mukaan minkä kerrotaan olevan hyvää.
GRRRRR!

Lauri Tähkä, Cheek, Leona Lewis, Tokion Hotelli ja muut tähdenlennot.
Kerrassaan raivostuttavaa kuunnella Tähkääkin, kun ratio pauhaa niin aina joltain kanavalta sitä tulee.
Cheek on tuolla huikealla 'Liekeissä' biisillään saanut meikäläisen repeämään useasti.
Leona Lewis on tasapaksua schaissea, jossa ei mikään erotu. Tokio Hotelin laulaja on söpö.

http://www.youtube.com/watch?v=Y7lxanOzQCY
Tämmöinen ylimenevä räminä, jota joku saattais kutsua hevimusaksi, hylkii minua liian negatiivisen varauksen vuoksi. En tunne bändien nimiä, mutta ylhäällä hyvä esimerkki. Tarkoitan siis tuollaista hevimusaa, jossa rumpu lyö 1000 kertaa minuutissa ja joku rääkyy siihen päälle. Tapetaan kaikki ihmiset, imetään niiden ohutsuolet tyhjiksi ja syödään vuohen paskaa... :D

kiitti Snoopie:D
Ari Koivunen koska se haukkuu muita ja sitten se Haloo Helsinki(ei sit parempaa nimeä keksineet) Perjantai

Kaikki tuntemani ihmiset, jotka ovat muuttaneet Pohjanmaalta Helsinkiin, pitävät Tähkästä. Taitaa olla niin mukavaa vissiin kuulla murretta ja tuntea että on vielä joku linkki synnyinseudulle.

Edit. Ja Pohjanmaalla varmaankin kova juttu. Kyllähän siinä jo muutama levy on myyty kun myydään ensin koko Pohjanmaalle ja sen jälkeen kaikille jotka ovat sieltä lähtöisin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen musiikin suhteen aika suvaitsevainen, mutta ei oikein täälläkään iske Lauri Tähkä.

Oma musiikkimaku on oikeastaan rock/metalli tyyppistä ja radiokanavia on tasan kaksi, joita
voi kuunnella, eli Rock ja Radio JKL. Mutta, mutta... melkein kaikilta artisteilta (joita tässä tulee
mieleen ja joista pidän) löytyy paskoja kipaleita ja niitä ei kuuntele, ei sitten millään! :D

Yksi ainoa artisti saa minussa aikaan sellaisen verenpaineen ja ohimosuonen tykytyksen, että
perkele! VESA-MATTI LOIRI kun ryhtyy laulamaan (lue: lausumalla raiskaamaan) ja tulkitsemaan
toisten veisuja niin voi juku, kun alkaa vi***taan! Tätä joutuu joskus kokeilemaan töissä, kun
vanhemmat patut kuuntelee jotain aaltoja tai mitä näitä läpäläpä lässynlää kanavia onkaan.

Huh, ku helpotti! Anteeks kiitos. :rolleyes:

Kaikki hiphopit ja räppi aivan perseestä. Jotkut suomalaiset ilmaiset räppibiisit(jotain räppiä ne kai on) ovat poikkeuksia, kuten jotkut Laveerren biisit ja vastaavat. Mutta niissä täytyy olla todella hyvät ja onnistuneet sanoitukset.
Muuten taitaakin kaikki muu musiikki mennä.

Kaikki?!? Jos oot kuullu tyyliin viittä eri kaupallista rap-artistia telkussa tai radiossa ni miten vitussa voit koko genren haukkua paskaks..ainii oot niitä normi hevisuomipoikia joilla on omat ennakkoluulosa.

Ihteeni sylettää esim Lauri Tähkä, Cannibal Corpse ja nykyset kaupalliset räppärit tyyliin fifty, lil wayne, jibbs, ynnä muut jotka tekee tätä r'n'b/pop roskaa jota kutsutaan hiphopiks.:curs:

Soad on kyllä ihan kauheeta kuraa ja se solistin soolo yritykset vielä kauheempia.

Soad on kyllä ihan kauheeta kuraa ja se solistin soolo yritykset vielä kauheempia.

Tämä ja Disturbed ovat kyllä sellaista kuraa että oksat pois, meinaa salilla lähteä järki koska radiorock tuppaa soittamaan tätä sontaa todella usein. Biiseistä johtuvaa vihaa ei saa edes purettua treeniin vaan joutuu odottamaan että kyseinen sonta häipyy taustalta pois.

Muutama artisti tulee näin äkkiseltään mieleen. Coldplay, Travis ja 69 Eyes. Nämä eivät herätä inhotusta sinänsä siksi, että tekisivät paskaa musaa, vaan ne syyllistyvät musiikissa siihen kaikista pahimpaan syntiin eli ovat tylsiä. Coldplay varsinkin on herättänyt suurta ihmetystä, kun porukka sitä niin hehkuttaa ja levyt myy kuin halpa kalja ja itse musa on niin mitäänsanomatonta, että ainoa asia mitä mulle on jäänyt edes jotenkin mieleen on Chris Martinin uliseva ääni.

Muutama artisti tulee näin äkkiseltään mieleen. Coldplay, Travis ja 69 Eyes. Nämä eivät herätä inhotusta sinänsä siksi, että tekisivät paskaa musaa, vaan ne syyllistyvät musiikissa siihen kaikista pahimpaan syntiin eli ovat tylsiä. Coldplay varsinkin on herättänyt suurta ihmetystä, kun porukka sitä niin hehkuttaa ja levyt myy kuin halpa kalja ja itse musa on niin mitäänsanomatonta, että ainoa asia mitä mulle on jäänyt edes jotenkin mieleen on Chris Martinin uliseva ääni.

Komppaan kympillä Coldplaytä myös. Miten ihmeessä Chris on saanut kellistettyä Gwynethin itselleen? Ei ainakaan laulutaidoilla.

Inhokkilistalle menee myös täs on oikea käteni-Lauri Tähkä, Yö ja Zen Cafe - olen vissiin liian tyhmä ymmärtämään Putron syvällisiä vertauskuvia. Listan kärkipaikan kuitenkin nappaa oikeutetusti itselleen CMX.
En kykene ymmärtämään miten tästä keskivertoa huonommasta punk-orkesterista on tullut "suosittu". Jokainen teologi-dropout pystyisi absinttihöyryissä kirjoittamaan samanlaista materiaalia liukuhihnasyötöllä.

Backstreet Boys :urjo:

Lauri tähkä
Katie Melua

Muutamat mies-laulajat joiden nimeä en muista mutta aina kun olen ystäväni luona niin juuri silloin hän haluaa fiilistellä näillä biiseillä (rakkaus-potaskaa)
:curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom