Inhoamasi artisti tai bändi ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Yksi Amy Winehouse -niminen naapuri on tehnyt biisin nimeltään Rehab. Maailman rasittavin biisi ikinä, soundi on vittumainen ja kaiken kruunaa yksi ärsyttävimmistä äänistä mitä ihminen voi pitää, kun se ämmä hokee "noo no no"

Cheek

Mikä tahansa natsibändi. Kusipäistä porukkaa. Paras natsi = kuollut natsi. Tai neliraajahalvaantunut on oikeastaan parempi , se kärsii enemmän.

Mikä tahansa natsibändi. Kusipäistä porukkaa. Paras natsi = kuollut natsi. Tai neliraajahalvaantunut on oikeastaan parempi , se kärsii enemmän.
Kuollut on parempi, säästyy yhteiskunta vuodepotilaaseen meneviltä hoitokuluilta.

Kesällä menen todennäköisesti Big Band festivaaleille Imatralle ja toivon, etten missään olosuhteissa törmäisi siellä esiintyvään Lauri Tähkä & Elonkerjuu-yhtyeeseen.

Kaikki hiphopit ja räppi aivan perseestä. Jotkut suomalaiset ilmaiset räppibiisit(jotain räppiä ne kai on) ovat poikkeuksia, kuten jotkut Laveerren biisit ja vastaavat. Mutta niissä täytyy olla todella hyvät ja onnistuneet sanoitukset.
Muuten taitaakin kaikki muu musiikki mennä.

Meillä oli eksän kanssa Lauri Tähkästä vähän eriävä mielipide. Hänen mielestään Lauri oli ihana. Minun mielestäni Lauri pitäisi kuohia ruosteisella lusikalla. Luonnollisesti minä olen/olin oikeassa.

Bätmän ja Ryydmän, pitkästä aikaa kaveri soitti autossa ja pää meinas räjähtää näin "hauskalle" ja saatanan kamalalle kuralle.

Elastinen ja Cheek. Molemmat sais kasvattaa hiukset ja etsiä oikeet työpaikat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lauri Tähkä & Elonkerjuu. Se sama stanan "rääkytä rääkytä renkutus renkutus" aina kun avaa radion Novalta...

Lauri Tähkä alkaa vituttaa joo..
Vaikka kuinka onki Pohojanmaalta mutta liika on liikaa...

Duffy - Mercy, ei saatana mitä moskaa. laulaa ihan helvetin korkeelta ja rääkyy karseesti. tää on siis jotain aivan kamalaa. + kuitenkin laulajan ulkonäöstä. voicelta kun tulee niin äänet vaan veks ja:kuola:

On se hyvä kun Ari arvostelee Abreun musaa, vaikka itse on pop-idoli skabasta selviytynyt b-luokan wannebe-hevari, jonka biisit on keskinkertaista määkimistä.

Silloin vielä tykkäsin kaverista, kun se veti Kirkaa Idolsissa...Se voiskin ryhtyä iskelmälaulajaksi, ehkä koko kansa alkaisi rakastaa häntä jälleen.

Tai sitten ei.

Duffy on just hyvä, kunhan sitä ei soiteta täysin puhki.

In Flames ylivoimaisesti. Voi vittu on ruvennu ottamaan päähän, kun kaverit ei enää mistään muusta tiedäkkään ja sitä sontaa joutuu kuunnella aina paria parasta kaveria tavatessa:jahas:

"Hevi-Ari" ja Lauri Tähkä.

Kummatkin on vielä yhtä ärsyttävän näköisiä miltä kuulostavatkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom