Inhoamasi artisti tai bändi ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
No kyllä moni räppäri ja moni metallibändikin osaa tehdä erilailla, paikallaan seisominen on tyhmän näköistä, minun mielestäni.

On siinä pienoinen vaikeusaste erokin; soittaa teknistä metallia kitaralla vs "laulaa" mikrofoniin tai soittaa brittirokkia. :hyvä:

On siinä pienoinen vaikeusaste erokin; soittaa teknistä metallia kitaralla vs "laulaa" mikrofoniin tai soittaa brittirokkia. :hyvä:

Itekkin kuuntelen nimen omaan "rokkia". Rok-musa on niin laaja käsite, että sanon kuuntelevani rok-musiikka. Siihen kuuluu hevit ja vähemmän hevit musat.

Mutta ei minuun ainakaan tee mitään vaikutusta, jos joku bändi soittaa sinun mainitsemaa "teknistä metallia kitaralla". Siis usein kun kuulee näitä nopeita hevi bändejä(örinät sun muut hömpötykset), niin väkisin tulee mieleen, että yritetään soittaa mahollisimman nopeesti jne., jolla todistellaan sitä omaa ylivoimasuutta. Mutta joihinkin se tietysti uppoo.

Sekin on naurettavaa, että mollataa aina toisia musiikkilajeja. Esim. vannoutuneet hevi-mihet ja naiset kertoo kuinka räppi ei ole musiikkia, vaan täyttä paskaa.

Itekkin tähän "rokkarina" olen totta kai joskus sortunut.

Tää vi**n Lauri Tähkä!!Mä en tiiä mikä piru siinä on että kun ja nykyään aina sitä shaissea tuuttaa joka hiton kajarin reunasta ni saa mulla niin pahanolon kylmät väreet menemään varpaista päähän.Siinä vaan on jotain niin vastenmielistä.Anteeksi vain:D

Olikohan se joku Leona Lewis, joka vetää sitä biisiään sillä tietokone äänellään! "keeeeep breaathiiing, keeeep keeeep breaathiiing" NO MITÄS MUUTAKAAN PITÄIS TEHÄ SEN SIJAAN, VITTU SAATANA!!:curs:

Olikohan se joku Leona Lewis, joka vetää sitä biisiään sillä tietokone äänellään! "keeeeep breaathiiing, keeeep keeeep breaathiiing" NO MITÄS MUUTAKAAN PITÄIS TEHÄ SEN SIJAAN, VITTU SAATANA!!:curs:
Easysti nyt. :D

Ashlee Simpson - ketähän se on nussinu et on päässy laulaan

no kyllä passais ainakin mulle jos hänen tähteytensä olisi siitä kiinni:D

tuli mieleen että kelly osbournen musiikki on saatanasta. sen Shut up biisi, jos joku vielä tällaisen kammotuksen muistaa, soi koko päivän tänään päässä. järkyttävää kakkaa.

Ai niin, Dragonforce. Hienoa, että pojat osaa sweepata 30 nuottia sekunnissa mutta ei se niistä korneista biiseistä vaan tee yhtään sen parempia. Varsinkin kun tuntuu ainakin livepätkien perusteella, että livenä se soitto takertelee aivan helvetisti verrattuna studiotaikuuteen.

Ja tämä siis kitaristilta :david:

Tää vi**n Lauri Tähkä!!Mä en tiiä mikä piru siinä on että kun ja nykyään aina sitä shaissea tuuttaa joka hiton kajarin reunasta ni saa mulla niin pahanolon kylmät väreet menemään varpaista päähän.Siinä vaan on jotain niin vastenmielistä.Anteeksi vain:D

Olin juuri tulossa tänne parjaamaan herra Tähkää, mutta ehditkin ensin. Miksi sen naama on muuten aina vinossa? Ei se toki ihmisestä huononpaa tee, mutta jokaisessa kuvassa se on epätasapainossa, miten lienee ajokorttikuvan laita.

Keep bleeding ...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai niin, Dragonforce. Hienoa, että pojat osaa sweepata 30 nuottia sekunnissa mutta ei se niistä korneista biiseistä vaan tee yhtään sen parempia. Varsinkin kun tuntuu ainakin livepätkien perusteella, että livenä se soitto takertelee aivan helvetisti verrattuna studiotaikuuteen.

Ja tämä siis kitaristilta :david:

Tyypillinen kommentti dragonforcen videoissa:

"why the fuck they write songs, that they cant play on live?"

:lol2:

ja dinholle LOLLOTILOO!!

Perkeleen elastinen, niin turha.... "Ei jaksais riidellä enää, ovet paukkuu joojoojojooo" jotain tommosta, räjähtää pää kun vahingossaki kuulee tommosta.

Perkeleen elastinen, niin turha.... "Ei jaksais riidellä enää, ovet paukkuu joojoojojooo" jotain tommosta, räjähtää pää kun vahingossaki kuulee tommosta.

Samaa mieltä musiikista, mutta aika sexyt vatsalihakset Elastisella siinä videossa...:thumbs:

Chisu, ei helvetti mitä kuraa.
Elastisen soolokura vituttaa.
Valvomo, minun kesä meni aina huonompaan suuntaan kun tuon biisin tolta one hit wonderilta kuuli.

Samaa mieltä musiikista, mutta aika sexyt vatsalihakset Elastisella siinä videossa...:thumbs:

Joo, siistissä studiovalaistuksessa ja öljyissä :lol2:

Elastinen ei mitään vihantunteita mulle aiheuta, ihan menevää settiä (ainakin muutaman olusen jälkeen). Sen sijaan Uniklubi, Negative, Lovex ja muut pandarokkarit.. teidät on niiiiiin nähty.

Ja monen parjaama Chisu on mun mielestä ihan jees :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom