Indica

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Indica
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pahaa kuittii tulee taas..:) mut on se siis ihan jäätävän söpö nainen vaikka kaljuna:D

Edit: palvonnan.. lol:)

Sinätuubista näin linnansa vangin videon, ja sehän on ihan pudottavan hyvä.. varmaan paras video mitä mä oon nähny koskaan.. kandee katsoa!

Sirenian uusin laulaja näyttää muuten ihan Indican Jennyltä. Vaan kymmenen vuotta vanhempi, kymmenen kiloa painavampi ja omistaa isommat kannut. Sitä sun kannattaa Indica alkaa fanittamaan ennemmin, kun musiikkikin on astetta laadukkaampaa.

ylisfestarit04.sized.jpg
MySpacePic.jpg

<a href="http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2013802128">Sirenia - The Other Side</a><br><object enableJSURL="false" enableHREF="false" saveEmbedTags="true" allowScriptAccess="never" allownetworking="internal" type="application/x-shockwave-flash" data="http://lads.myspace.com/videos/vplayer.swf" height="346" width="430">
<param name="movie" value="http://lads.myspace.com/videos/vplayer.swf" />
<param name="allowScriptAccess" value="never" />
<param name="allowNetworking" value="all" />
<param name="flashvars" value="m=2013802128&type=video" />
</object>

No on toiki kyl iha hel**tin hyvännäkönen muija!:)

Sirenia on muuten tosi hyvää tälleen kun kuuntelen.. Ja laulaja on kyllä ihan mieletön sulotar. tosi ihq

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas joku on voinut aiemmin epäillä mun pettämätöntä makua..:) noh.. Hyvä ku tulit järkiis:)

Indica nightwishin lämppäriksi scandinaviankiertueelle. uutinen aiheesta

Aikamoista nostetta niille:) Aika jännä että näinkin erityylinen musiikki kun mitä nightwish on tulee lämppäriksi niille. Hieno homma!

Indican valinta nightwishin lämppäriksi taitaa johtua siitä että tuomas holopainen pitää kyseisestä bändistä ja sanonut sen olevan maailman paras tyttöbändi. No tulee nähtyä indica sitte toisen kerran livenä joulukuussa, kun ekan kerran näin kotiutumiskonsertissa. :D

No sitähän se onkin;)
Tulisvat meillepäin, viimeeks näin ne kesällä. Aivan käsittämättömän upea luonnossa. lavli!
Kuviaki tul otettua jotain;)

Oikeest Indica nyt on aika läppää muziikkia.. Kitaristi on valtavan tasokas nainen, kyl sitä kuuntelee ja huumorimieles soittaa autos jos on rinksaa heittääs. Sanotukset nyt on vähän nii ja näin. ja suomalain musiikki nyt on yleisest ottaenki nii paskaa, et jo joku irina on tosi hyvä suomalaiseks artistiks..

Muuhun kotimaiseen tuotantoon verrattuna piristävä poikkeus, miettikää nyt jotaa paula koivuniemeä tai popedaa. aika väsynyttä on.

khyl sitte taas jos oikeesti hyvästä musiikista puhutaan, ni pitää puhua rammsteinista, Dimmusta, Sireniasta, Nightwishin tuotannosta osa on ihan hyvää. Metallican vanhemmat biisit kans. Kotimainen musiikki nyt on palttiarallaa yhtä kovatasosta kansainvälisesti ku suomalainen pitkänmatkanjuoksu.

Hyvää siis suomalaiseksi mut jos itä nyt verrataan oikeeseen musiikkiin, niin eipä siin jää paljoo mahkuja. Sitäpaitsi, mä en ois ottanu kyl jotaa indicaa naitvissin lämppäriksi, nehän ulkomailla nauraa ne ulos, ei toi voi aueta ollenkaa jossaa norjassakaa!

edit. kuulostaa levy-yhtiön epätoivoselta yritykseltä lisätä ton suosioo ja antaa ees jotaa nostetta. Ei kai noit kovin moni oikeesti jaksa fanittaa. en kyl tiiä miten niitten levyt on myyny, en oo koskaa yhtää ostanu, enkä tunne ketää joka ois.

Hei Indica, sovitaanko että olet 12h pössyttelemättä ennen pakkiksen avaamista? Toi teksti on melkolailla eri linjassa sun aikasempien juttujen kanssa :D

Mutta jees, melko yllättävä veto Nightwishiltä ottaa Indica lämmittelemään. Vahvasti tuntuu ettei täysin oikea bändi hommaan, mutta eipä sen nyt kuitenkaan niin väliä. Tai jos Nightwish pelaa itselleen hyvät arvostelut keikoista: "Ilta oli jo menossa täysin pieleen nevahööd-bändin soitellessa iloista(?) poppia, kunnes lavalle nousivat nuo yönsynkät suomalaiset soittajat, rinnallaan kaunis ruotsalainen laulajatar...."

En nyt tiiä onko loppupeleissä indica ja nightwish niin erilaiset bändit.
Kyllä musiikillisia eroja on, sitä en kiellä. Molemmat bändit "elää" kuiteski omissa pikku mielikuvitusmaailmoissaan. Sanoituksista, bändin ulkoasusta ja esim. videoista näkyy mun mielestä bändien kiinnostus samanlaisiin fantasiamaailmoihin yms.

Niin ja vielä: Luulenpa et ite Nightwishilläki on ollu jotain sanottavaa kuka tulee lämppäriks. Tuskinpa ois ottanu Indicaa, ellei uskois et se vois toimia. Luottaisin kyl sen verran Holopaisen ja kumppaneitten musiikilliseen arvostelukykyyn.

Repesin huutonauruun :D

Punttimimmit, antakaa nyt pliis joku tolle Indicalle et se lopettaa ton vauhkoomisen!
piti ihan mennä taaksepäin kattomaan mihin mä olin ton heittäny :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom