Indica

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Indica
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mut mä oonkin nähny Hollannin kuningattaren, ja pyytäny nimmarin Alexander Karelinilta..:) Ei vissiin pakkislaisiin Indica, eikä sen kitaristi iske oikein..;)
noh:) kyl mä sitä silti fanitan sanoo muut mitä tahansa:)

ja meiti on nähny boris beckerin lenkkeilemässä!

muttaniin joo aiheeseen. ihan mielenkiintonen oli ekaa kertaa kuunnellessa bändi. nyt tuntuu että kaikki uus tulee suoraan samoilta kiskoilta ja tuntuu olevan valmiiks vanhaa.

ja telkusta katoin vilaukselta niiden jonkun livepätkän... ei ainakaan parantanut mun mielikuvaa ko bändistä

Tiedättekste sen extreme duudsonien toisen Jarnon? Se niist se jolt puuttuu se peukalo? Niin mä tunnen sen tyypin kaiman ihan henkilökohtasesti!

ja meiti on nähny boris beckerin lenkkeilemässä!

muttaniin joo aiheeseen. ihan mielenkiintonen oli ekaa kertaa kuunnellessa bändi. nyt tuntuu että kaikki uus tulee suoraan samoilta kiskoilta ja tuntuu olevan valmiiks vanhaa.

ja telkusta katoin vilaukselta niiden jonkun livepätkän... ei ainakaan parantanut mun mielikuvaa ko bändistä

ja mä olen ollut Dannyn kanssa samassa hississä.

olen mä nääkin kerran nähnyt livenä.ihan kiva.mutta onhan se laulaja nyt bändin hotein jäsen,muista ei ole edes vastusta

ja mä olen ollut Dannyn kanssa samassa hississä.

olen mä nääkin kerran nähnyt livenä.ihan kiva.mutta onhan se laulaja nyt bändin hotein jäsen,muista ei ole edes vastusta

Ei että miten voi ihmiset olla eri mieltä asioista. Nimenomaan oon täysin toista mieltä. Indica on kyl h0t, mut 90% ihan kitaran takaa löytyy kuumuus niistä.:)

Ei että miten voi ihmiset olla eri mieltä asioista. Nimenomaan oon täysin toista mieltä. Indica on kyl h0t, mut 90% ihan kitaran takaa löytyy kuumuus niistä.:)

Mitä nyt joitakin kuvia olen nähnyt, niin oma mielipide on että se kuumuus löytyy BASSOkitaran takaa. ;)

Niiden musiikki ei innosta kyllä pätkääkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ton kaverin jutut on aika sekavia, se asuu Hollannissa ja nimimerkki on Indica. Mun mielestä toi viittaa vain yhteen asiaan...

No todellakin. Itseasiassa tähän asti olen ollut vakuuttunut, että Indicalla ja mulla on samat harrastukset. :D Bändistä en ole edes kuullut, laatumusiikkia kun pruukkaan kuunnella. No offence Indica.

:d

:d :d

juu.. :) vai silmäkirurgia:) huoh.. just sain käsiini uusimman levyn, ja musta se on tosi terävää tuotantoa.. iha oikeesti siis hyvää musiikkia.

nyt oon kyl kateelliin.. eiks vaa Jenny oo ihana! maailman kaunein nainen.. ei tollasia voi olla kuin yksi. aivan täydellise ihana, ja viel osaa soittaa skittaa..:)

sulonen. ihana. kaunis. maailman ihanin tyttö. aivan täydellisen herkän kaunis supersulotar.. Just niin mun makuun täydellisyys

nyt oon kyl kateelliin.. eiks vaa Jenny oo ihana! maailman kaunein nainen.. ei tollasia voi olla kuin yksi. aivan täydellise ihana, ja viel osaa soittaa skittaa..:)

sulonen. ihana. kaunis. maailman ihanin tyttö. aivan täydellisen herkän kaunis supersulotar.. Just niin mun makuun täydellisyys

Dude, you gots to chill:D ...Indican laulaja on muuten aika håt..:nolo: :haart:

Indica älä masennu noitten lyttäämisestä, älä kuuntele niitä niillä on vaan huono elämä :) ! Ne on haters!

Heini ja Jenny on ihquimmat, pieni miinus ettei syö punaista lihaa mutta muuten aivan ihania! :haart: :haart: :haart:

E: lol silmäkirurgi, ei tosiaan tarvi!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom