Indica

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Indica
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kerranki joku on mun kanssa samaa mieltä.. paremminkin Jenny tulee kirkkaana superykkösenä. sitte kaukana, mutta silti suloisuustasolla tosi v¤¤¤n korkealla tulee sirkku ja heini aika tasoissa. on ne tosi ihanii, vaikkei Indican Jennyn tm. tasolle ylläkkää, mutta eipä tällä planeetalla yksikään toinenkaan nainen, ettei sen puoleen:)

silti :5: :haart: :kippis1: :haart: :haart: :haart: :haart: :haart: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: tyttöjähän ne on.. Jenny on sitte omaa kastiaan:haart: x:kuola: x:5: ^älyttömän paljon:)

Jokatapauksessa, mä tiesin! että täällä täytyy löytyä muitakin, jotka kys. ihkuneitokaisista tykkää

Kerranki joku on mun kanssa samaa mieltä.. paremminkin Jenny tulee kirkkaana superykkösenä. sitte kaukana, mutta silti suloisuustasolla tosi v¤¤¤n korkealla tulee sirkku ja heini aika tasoissa. on ne tosi ihanii, vaikkei Indican Jennyn tm. tasolle ylläkkää, mutta eipä tällä planeetalla yksikään toinenkaan nainen, ettei sen puoleen:)

silti :5: :haart: :kippis1: :haart: :haart: :haart: :haart: :haart: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: tyttöjähän ne on.. Jenny on sitte omaa kastiaan:haart: x:kuola: x:5: ^älyttömän paljon:)

Jokatapauksessa, mä tiesin! että täällä täytyy löytyä muitakin, jotka kys. ihkuneitokaisista tykkää

Ei se niin ihanalle maistunut eilis-yönä.
naughty.gif

/me TylerDurdenoi

Tuli sitten lupauduttua, että menen katsomaan Indicaa tänään. Mennään avovaimon kanssa mun pikkusiskon seuraksi (pikkusisko on onneksi täysi-ikäinen, eli saa sieltä keikkapaikalta ainakin kaljaa) :D
Ko. bändi ei ihan valtavasti kiinnosta, mutta tuleepa nyt sitten sekin nähtyä ;)

tai Jennyyn<3

Aika turha keikka... jengiä niin paljon, että mitään ei nähnyt (eikä oikein kehdannut runnoa itseään eturiviin :D), joten homma jäi kuulemisen varaan ja ei tuo nyt ihan meikäläisen musiikkimakua edusta...

ja uskalsit vielä täällä myöntää:) oot rohkea

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos.. sitkun viel saisin sen toimiin.. no täs on monta päivää viel aikaa yrittää. Kyl sen siel saan.. nyt se ei pelitä

No huh. Kaverihan on ihan oikeasti rakastunut. Toi on jo lähes pelottavaa, vaan eipä siinä mitään. En ala pilkkaamaan. :) Jos tykkää niin tykätköön. Eikä noissa Indican tytöissä mitään hirveää vikaa ole, mitä nyt jotain kuvia olen nähnyt.

Eikös toi ole aika pitkälle menevä johtopäätös, varsinkaan kun mä en edes luonnossa tunne ihmisinä indican tyttöjä..:) sitten jos tuntisin, niin ehkä saattaisinki olla, mutta en mä henk.koht. tunne.. eihän ketään jota ei ole kuin 5metrin päästä nähnyt, parhaimmillaan.. voi rakastaa:)

en mä ainakaa usko rakkauteen ilman tuntemista sen lähemmin.
niin.. ja sääli etten mä saa ladattua sitä videota.. prkl!

niin.. ja sääli etten mä saa ladattua sitä videota.. prkl!
Älähän hätäile. Mä tallensin ton Musiikki-TV:n tikiboxille, koska oletin siinä olevan juttua Ensiferumista. Eipä ollut, mutta laitoin just sen Jenny/Jonsu-haastiksen sinätuubiin, niin pääset säkin siellä tuulimyllyjen maassa runk...fanittamaan Jennyä. Tuun huomenna laittamaan sen linkin, jahka se on latautunut.

Kyllä tuo Musiikki-TV:n pätkä minulla ainakin toimi ja näkyi, mutta paviaani pelastaa sinut pinteestä / (puuttesta ) uppaamalla pätkän.

Jenny ja Jonsu edustavia ja fiksunoloisia tyttöjä, hyvä haastattelu. Indicasta minun suosikki ulkonäöllisesti aina ollut basisti Heini, jos sellaista saa tunnustaa. Aiemmat levyt Tuuliset tienoot ja Ikuinen virta löytyvät koneelta, mutta harvoin tulee kuunneltua.

Uusi biisi Linnansa vanki: kaunis video ja hyvänkuuloinen kappale nain muutaman kuunetelukerran jälkeen. Livenä on porukkaa ole harmikseni nähnyt, vielä...

Onnea kaukorakkaudellesi Indica :thumbs:

:kippis1: Kiitos aivan Älyttömästi, eipä voisi ystävällisemmin tehdä! todella,todella,todella paljon kiitoksia!:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom