Indica

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Indica
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt ole tullut narsistiksi, ja avannut threadia itsestäni, vaan tästä toisesta Indicasta. 21.3 tulee uusi levy heiltä, Suomen ehdottomasti kauneimmalta bändiltä.. Levyn nimi on "Kadonnut puutarha". tuolta löytyy lisäinfoa..
ei sitte kuvatägi toimi..

on ne vaa ihania:) onks pakkiksel muita Indica-faneja? mua saa fanittaa ihan vapaast:) noei.. vakaval aiheel ei saa liikaa vitsailla..:) Nii ja tosiaan joo, ainakin toi mitä oon kuullu Linnansa vanki on kyl aika terävää tuotantoa.. Pitää kyllä jossaa vaiheessa lähtä uuestaa kattoo livenä ne, ei oo suomessa toista samantasosta bändiä. Ihan mahtava..

indican sivut

voi ku asuiski suomes ni menisimpä itekki

Virginissä tuli pari kuukautta sitten käytyä kattomassa ja :kuolalammikko: keikkahan se oli. Uutta levyä odotellessa...

Ne oli viime viikolla Joonaksen talk-showssa esittämässä uutta materiaalia, joka oli, jos mahdollista, vielä huonompaa kuin vanha matsku. Mutta ei siinä mitään, to each his own.

Jos saan Indica kysyä ihan mielenkiinnosta, miksi päädyit tyttöbändin nimeen valitessasi nickiäsi? :)

oon mä joskus ennenki kai tätä valottanu, mutta syynä on Indican suunnattoman lutuisen ihanaakin ihanaisempi kitaristi, ja kyl mä niitten tuotantoaki kuuntelen aika paljon, mul on kännykäs soittariinki Ikuisen virran kertosäe mp3sena, ja taustakuvana em. Indican Jenny:):) on ne vaa melkosia tsiguja jossen sanois, Indican kitaristi, niinku tohon alotusviestii laitoin kuvanki, on kyl musta vähintään Euroopan kaunein tyttö:)

Kuulostaa ehkä vähä hauskalt,:) mut näin mä sen vaa näen, Luonnossa livenä se on vielä satamiljoonaatuhatta kertaa ihanaisemmannäköinen tyttönen..:)

Just hauskaa lukee, miten jengi fanittaa indicaa tai jennyy ku se on tuttu. (poikaystävän sisko)

Ihan kivoja biisejä, mut aika samankuulosia kaikki. Radiost kiva kuunnella (:

täh? aivan usko-ma-tonta! melkein sukua julkkikselle:) aika siistii varmast! oonpa kade, ku tunnet sen..:) sama ku joku sanois et tuntee Michael Schumacherin tai Mika Häkkisen, tai Mario Lemieuxin.. Huhhuh.. varmasti siistiä tuntea se:) oho.. nyt kyl oon kateelliin, et sä Tunnet sen.. Ja kyl sil varmasti muitaki faneja, samoinku koko Indicalla on..:) huhhuh..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melkein huolestuttava threadi tämä... :jahas:

mutta mun tyttöystävän tätin poika seukkaa sen laulajan kaa!

Kyseinen bändi esiintyi Levillä pari-kolme viikkoa sitten, ja täytyy kyllä sanoa että olipas melkoista kuraa. Bändistä jäi lähinnä mieleen laulajan korvia vihlova ääni ja rehusäkkiä muistuttava mekko. :)

Jos saan Indica kysyä ihan mielenkiinnosta, miksi päädyit tyttöbändin nimeen valitessasi nickiäsi? :)

Indica on sinisen ja...en muista mikä muu väri,niin niiden sekoitus ta i siis sen sekoituksen nimi.

ja voihan toi olla vaikka Indica Sativa...:jahas:

mutta mun tyttöystävän tätin poika seukkaa sen laulajan kaa!

Jahas, mutta mun kaverin äitin siskon mies on Kenneth Eriksson.
Kennethillä on 6 kpl mm-sarjan voittoa, joka on sama luku minkä ikäisenä Jonsu aloitti säveltämisen. Jonsu on myös syntynyt -84 ja samana vuonna Kenneth oli ruotsin rallin 7, eli kummatkin maagisia vuosilukuja!

Joten kuka tällä nyt tuntee kenet ja mitä kautta!!!

Mut mä oonkin nähny Hollannin kuningattaren, ja pyytäny nimmarin Alexander Karelinilta..:) Ei vissiin pakkislaisiin Indica, eikä sen kitaristi iske oikein..;)
noh:) kyl mä sitä silti fanitan sanoo muut mitä tahansa:)

Tarkoitit varmaan indigo?
Miksi Ford Indigo on sitten punainen? :eek:

Nojoo. Mun täytyy sanoa että tässä vaiheessa mä en ihan ymmärrä tota fanittamista. Indica ei mielestäni ole mikään erityisen hyvä bändi, musiikillisesti tai muutenkaan. Ja olkoonkin kauneus katsojan silmissä, mutta tuo tyttö Euroopan kaunein..? Njet. Pahoittelen.

Onkohan Indicalle annettu vähän isommalla etäisyydellä varustettu lähestymiskielto jonka takia hän on joutunut muuttamaan ulkomaille? Tjaa, olinpas taas :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom