IMMUN FIGHT CLUB IFC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: Mr.

Meta description: 20

Sellanen näkökulma magan keissiin viel, koska naisen taposta tuomittu ja niklas hyvärinen ei ole soveliasta ottaa magan mukaan kortille, niin miks otteli sitten samalla kortilla? Tuliko se heidän otteleminen ja heidän tausta jotenkin yllätyksenä magalle? Tai oliko immun menneisyyys ylläri magalle...

NOusseesta paskamyrskyn JÄLKEEN niillä onkin jotenkin merkitystä..
En viitsi tuhlata lainkaan energiaa tän nylkytyskeissin pohtimiseen sen enempää, mutta tän suhteen oon täysin samaa mieltä, ja olin yllättynyt, kun sun esille tuomaa näkökulmaa ei oltu langassa mainittu. Tää oli nimittäin se heti ensimmäinen ajatus joka tosta Magan IG-videosta mulle heräsi.

Helvetin tekopyhää ruveta jälkikäteen huutelemaan yhtään mitään kenenkään kortilla otelleiden taustoista ja näihin liittyvistä moraalisista ulottuvuuksista tapahtuman järjestämisen kannalta, kun on jo omalta osaltaan antanut hyväksyntänsä toiminnalle olemalla itse siinä mukana.

Kaiken lisäksi hyväksyi ottelun nimenomaan Hyväristä vastaan, ja suorasti mahdollisti tämän mukana olemisen ylipäätään.

Ymmärsin mitä tarkoitit mutta varmaan etnisyyteen viittasit koska ihan valkoinen venäläinen Maga syntyperäisesti on eikä mikään afrikkalainen 😅
Niin tuossa mainitsin etnisyyden koska edellinen kirjoittaja otti puheeksi rasismikortin.
En siis usko, että Magan vihaajien ensisijainen syy on rasismi vaan se, että jannu laukoo nuoruuden innossaan typeriä kommentteja.

Immu on kyllä hahmo. Ihan tosissaanko ukko on sitä mieltä että kukaan ei kritisoi häntä promoottorina tai ottelijana? Immun on myös hyvä muistaa että kyllä rikokset on annettu anteeksi lain silmissä, mutta hyvä vaan ettei niitä tehtyjä rikoksia unohdeta. Ihan itsestään hän voi aloittaa sen pohtimisen, miksi seksuaalirikollinen on pienempi paha kun murhaaja. Eikö muilla ihmisillä ole oikeutta muistutella väkivaltarikollista tekemistään asioista, vaan ainoa oikea ketä saa syyllistää läpi elämän on seksuaalirikolliset?

Immu on kyllä hahmo. Ihan tosissaanko ukko on sitä mieltä että kukaan ei kritisoi häntä promoottorina tai ottelijana? Immun on myös hyvä muistaa että kyllä rikokset on annettu anteeksi lain silmissä, mutta hyvä vaan ettei niitä tehtyjä rikoksia unohdeta. Ihan itsestään hän voi aloittaa sen pohtimisen, miksi seksuaalirikollinen on pienempi paha kun murhaaja. Eikö muilla ihmisillä ole oikeutta muistutella väkivaltarikollista tekemistään asioista, vaan ainoa oikea ketä saa syyllistää läpi elämän on seksuaalirikolliset?
Onhan- ja hyvä niin että immu saanu paljon anteeks. Hesarikin tehny pitkän jutun immusta aikoinaan. Makselee isoja määriä veroja sekä;

Immuhan käy kiertämässä paljon kouluissa ja puhumassa nuorille et miettikääs vielä lähettekö rikolliselle polulle + haukkunu rikollisia ja vielä ehkä isompi juttu on, et tekee kahden poliisin kaa töitä.

Tässä Aleksi Valavuoren kommentti videoon;

valavuori

2 t
Hyvä puhe. Tami sen sanoi jo 2009, on oikeat ja väärät. Eikä silloin edes puhuttu rikoksista. Ite ku menetin elämänhallinnan, epäonnistuin yrittäjänä ja alkoholisoiduin, meni kaikki (ihan oma syy), tuli ansaitut tuomiot, kaikki duunit lähti ja velkatuomio on 20 vuotta. Se on pidempi kuin elinkautinen. Perkeleen vaikeeta lapioida velkaa takas ilman lapiota kun on vielä liiketoimintakielto. Ei auta, grindaus jatkuu 🥊

Immu kuitenkin käyttänyt enemmän verovaroja kun niitä maksanut. Ja nyt on kyllä duo löytynyt Immu + Valavuori. Kaksi täysin todellisuudesta irtaantunutta henkilöä.
Et kai kumminkaan sitä mieltä ole, et immun pitäs palata rikolliselle polulle? Joten immuhan kai toimii oikein, eikö vain? Samaten kuten valavuori. Yrittävät maksella pois mitä on joskus ryssitty.

Vai pitäisikö immun olla vähän rikollinen kumminki mut ei liikaa, koska on ollut rikollinen aikasemmin.

Välillä vaan tulee fiilis et mitenpäin vaan niin väärinpäin.

edit. koska mulle tulee vähän fiilis vaan et valavuori on täysin oikeessa tossa. On oikeat ja on väärät.

Viimeksi muokattu:
Immu nyt kuitenkin on viettänyt jo kymmenen vuotta (tiettävästi) rikoksetonta elämää vankilatuomion jälkeen. Tässä alkaa olla jo näyttöä siitä, että parannus on oikeasti tehty.

Hakala taas on parhaillaan epäiltynä pahoinpitelystä ja keissi on kesken. Hyvärinen taas oli ottelun aikana valvotussa koevapaudessa tai ainakin ehdonalaisessa törkeistä väkivaltarikoksistaan.

Lisäksi Immu aivan erikseen ilmoitti, että mitään keskeneräisiä juttuja ei saa olla jos haluaa otella IFC:ssä ja tuomiot pitää olla lusittuna. Näin ei kuitenkaan selvästikään ole. Jos kerran keskeneräiset oikeusprosessit ja tuomion oleminen kesken ei ole syy jättää kortilta pois, niin mikä oikein on?

No johan oli taas pohdintaa Immulta. En tiedä onko mies oikeasti noin tampio, vai onko kyse strategisesti tahallisesta narratiivin väärinymmärtämisestä, kun tossa ihmettelee Hyvärisen ja Hakalan taustoihin kohdistuvaa kritiikkiä ja sitä, miksei itse saa vastaavalla tavalla lokaa niskaansa - onhan hänkin 'konna'.

Ensinnäkin nää Hyvärisen ja Hakalan taustat ovat, ainakin minun nähdäkseni, puhututtaneet ihmisiä pääasiallisesti siitä syystä, että Immu itse markkinoi tapahtumaansa puhtaan urheiluvetoisena projektina johon ei rikollisilla ole mitään asiaa, "toisin kuin kilpailevilla organisaatioilla", viitaten selkeästi Ice Cageen.

Lopputulos olikin sitten niin räikeästi päinvastainen, että voisi kuvitella kyseen olevan satiirista: ensin yritetään kerätä irtopisteitä erottautumalla kilpailevasta organisaatiosta jonkinlaisena moraalinvartijana, ja heti seuraavaksi otetaan kortille naisystävänsä murhasta 10 vuotta lusinut Hakala ja pahoinpitelyiden saralla kunnostautunut Hyvärinen, ja sitten ihmetellään, että miksi asia ihmisiä näin paljon puhututtaa.

Toiseksi, ei ole lainkaan vaikeaa ymmärtää, miksei Immuun ole kohdistunut samanlaista kritiikkiä. Mieshän on julkisuudessa juuri siksi, että on jo vuosien ajan profiloitunut kunnostautuneena ex-rikollisena joka avoimesti tuomitsee aiemmankaltaisen elämäntyylinsä, ja tuottaa nykyään sisältöä, jolla pyrkii estämään etenkin nuorten päätymistä vastaaville raiteille kuin hän itse aikoinaan ajautui.

Onko siis mikään ihme, että tällainen 'redemption' kaaren jo läpikäynyt kultapoika saa rötöstelyistään vähemmän paskaa niskaansa, kuin tälläkin hetkellä pahoinpitelystä epäiltynä oleva Hakala tai koevapaudessa tapahtuman aikaan ollut Hyvärinen?

Immu on kyllä hahmo. Ihan tosissaanko ukko on sitä mieltä että kukaan ei kritisoi häntä promoottorina tai ottelijana? Immun on myös hyvä muistaa että kyllä rikokset on annettu anteeksi lain silmissä, mutta hyvä vaan ettei niitä tehtyjä rikoksia unohdeta.
Tähän muuten sellanen kulma viel minkä ihmiset unohtaa, et uhrit ei ainakaan unohda. Eikä heidän läheiset. (y)

Immuhan ei ole lusinut kaikista tekemistään rikoksista vain niistä joista on jäänyt kiinni. Jos oikeasti olisi parannuksen tehnyt niin varmaan tunnustaisi kaikki tekemänsä rikokset ja kävis istumassa ne pois. Nyt kaveri tienaa tekemillään rikoksilla kun tekee kirjoja yms.

Et kai kumminkaan sitä mieltä ole, et immun pitäs palata rikolliselle polulle? Joten immuhan kai toimii oikein, eikö vain? Samaten kuten valavuori. Yrittävät maksella pois mitä on joskus ryssitty.

Vai pitäisikö immun olla vähän rikollinen kumminki mut ei liikaa, koska on ollut rikollinen aikasemmin.

Välillä vaan tulee fiilis et mitenpäin vaan niin väärinpäin.

edit. koska mulle tulee vähän fiilis vaan et valavuori on täysin oikeessa tossa. On oikeat ja on väärät.
Olkiukkoilua parhaimmillaan. No, en missään vaiheessa sanonut että Immun pitäisi palata rikolliseen toimintaan. On kuitenkin syytä ihmisten tietää ja muistaa minkälaisesta ihmisestä on kyse. Pelkästään se että suoritat vankeustuomion ei tee sinusta synnitöntä.

Valavuoresta voi olla montaa mieltä, mutta harvemmin mitään hyvää. Aleksi lähti veropetosta pakoon ulkomaille, luuletko että on maksamassa verovelkoja? Siinä Valavuori on oikeassa kerran, että on oikeat ja väärät. Hyväriset, Hakalat, Immut ja itse tässä tapauksessa lauseen allekirjoittanut Valavuori kuuluu näihin vääriin ihmisiin.

Tähän muuten sellanen kulma viel minkä ihmiset unohtaa, et uhrit ei ainakaan unohda. Eikä heidän läheiset. (y)
En usko että kukaan unohtaa tätä kulmaa. Ja näin on huomattavasti parempi, voisi yhteiskunta olla tässäkin asiassa hieman kriittisempi. Kilppis tuossa ylempänä hyvin sanoikin, että Immu (sekä myös Hakala) entisenä rikollisena tekee rikoksillaan ja muilla rötöksillä rahaa. Tämähän ei varsinaisesti ole Immun syytä että lampaat ja typerät ihmiset tällaisesta tykkää ja rahoittaa.

Henkilökohtaisesti arvostan esim. Rogeria huomattavasti enemmän siinä mielessä että hän sanoo että on tullut tehtyä asioita mitä katuu, mutta ei mässäile ja ratsasta sillä. Kumpi todellisuudessa on pahempi tai parempi, niin itselle mahdotonta sanoa enkä siitä asiasta aio ottaa sen enempää selvää.

Immuhan ei ole lusinut kaikista tekemistään rikoksista vain niistä joista on jäänyt kiinni. Jos oikeasti olisi parannuksen tehnyt niin varmaan tunnustaisi kaikki tekemänsä rikokset ja kävis istumassa ne pois. Nyt kaveri tienaa tekemillään rikoksilla kun tekee kirjoja yms.

Itse en kyllä odota keltään aktiivista itsensä ilmiantamista. Käytkö sinä esimerkiksi aina tunnustamassa poliisille, jos olet ajanut ylinopeutta? Kyllähän jokainen on johonkin rikokseen syyllistynyt, mutta ei tuollaista käytöstä normaalisti odoteta keltään.

Itse en kyllä odota keltään aktiivista itsensä ilmiantamista. Käytkö sinä esimerkiksi aina tunnustamassa poliisille, jos olet ajanut ylinopeutta? Kyllähän jokainen on johonkin rikokseen syyllistynyt, mutta ei tuollaista käytöstä normaalisti odoteta keltään.
En mäkään odota että Immu tunnustaisi mutta se oli vaan pointti että jos todella olisi pahoillaan tekemistään rikoksista ja haluaisi sovittaa tekonsa niin kävisi tunnustamassa. Mä en ole ikinä ajanut autoa niin en ole ajanut myöskään ylinopeutta. Olen myös elänyt elämäni tekemättä rikoksia. Ei ole sakkoja eikä rikosrekisteriä. Joten en tiedä miten toimisin tilanteessa jossa olisin tehnyt rikoksen.

En mäkään odota että Immu tunnustaisi mutta se oli vaan pointti että jos todella olisi pahoillaan tekemistään rikoksista ja haluaisi sovittaa tekonsa niin kävisi tunnustamassa. Mä en ole ikinä ajanut autoa niin en ole ajanut myöskään ylinopeutta. Olen myös elänyt elämäni tekemättä rikoksia. Ei ole sakkoja eikä rikosrekisteriä. Joten en tiedä miten toimisin tilanteessa jossa olisin tehnyt rikoksen.
No mutta, sehän riittää että omassa mielesään katuu tekojaan, noin niin kuin kristinuskoisena länkkärinä. Mitään tarvetta ei ole todistella katumustaan toisille ihmisille.

Jos ei ole oikeasti koskaan syyllistynyt mihinkään rikokseen, niin elämänkokemus ei välttämättä ole kovin laaja.

IFC näköjään julkaisi ensimmäisenä ilmaiseen jakoon juuri Magan ja Hyvärisen ottelun. nylkyttämisineen, jotka vielä käydään hidastuksissa läpi.

Jos kyseessä tosiaan on seksuaalirikos, niin kuvamateriaalin levittämistä tapauksesta ei yleensä pidetä kovin sopivana.

Jos ei ole oikeasti koskaan syyllistynyt mihinkään rikokseen, niin elämänkokemus ei välttämättä ole kovin laaja.

Onneksi tuli heitettyä yläasteella peruna ruokalan seinään, että sain elämänkokemusta, jos näistä rikkomuksista sitä kertyy.

Ai hitto, polkupyörälläkin on tullut ajettua ilman kypärää.

@AndyS onko oma rikosrekisterisi pitkä kuin nälkävuosi?

Menee nyt toki rankasti aiheen sivuun ja Andy vastatkoon itse, mutta vahva veikkaus, että jos joku oikeasti väittää, ettei ole koko elämänsä aikana tehnyt yhtään, edes pienintäkään rikettä, niin joko ei ole ihan hirveästi tehnyt tai sitten valehtelee.

Eli henkilö ei ole koskaan elämässään esim. kävellyt punaisia päin, ajanut edes hetkellisesti ylinopeutta (tai alinopeutta), sanonut kenestäkään mitään, joka voitaisiin tulkita kunnianloukkauksena, virtsannut sopimattomaan paikkaan, juonut alkoholia tai polttanut tupakkaa alaikäisenä tai tehnyt mitään muutakaan pikkuruista rikettä. Ikinä.
Sakot ja mahdollinen rikosrekisteri tulevat vain kiinnijäämisen kautta. Rikkeen tekeminen ja siitä kiinnijääminen taas ovat eri asioita.

Back
Ylös Bottom