Imettävän naisen ravintolisät

Haluaisin asiantuntevaa neuvoa imettävän naisen palautumisjuoman
nauttimisesta. Onko sopiva ottaa vai onko jotain aineita jotka voivat
olla vauvalle vaaraksi. Varmaankin suomessa valmistetut ja apteekkien palutumis/protsku drinkit käyvät, eivätkä sisällä lisäaineita?

Kokemuspohjaiset asiantuntevat neuvot, kiitos jo etukäteen:arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran ainakin osaan sanoa, että Suomessa kyllä ilmoitetaan tuotteen kyljessä, jos jotain ei suositella raskausaikana otettavaksi tai se kielletään.

Sen verran ainakin osaan sanoa, että Suomessa kyllä ilmoitetaan tuotteen kyljessä, jos jotain ei suositella raskausaikana otettavaksi tai se kielletään.

Suositukset on sen takia koska niitä ei ole testattu raskaana olevilla ja imettävillä naisilla. Mun mielestä palautukseen voisi sopia ihan joku perus proteiini-hiilari combo. Kreatiinia en laittais imetysaikana palautusjuomaan, glutamiini ok... mutua... ja kannattaa katsoa että jauhe on aspartaamiton. Valitettavan moni merkki käyttää aspartaamia jauheiden makeutukseen... :(

Mistä tää luulo tulee, että aspartaamia ei saisi nauttia? Aspartaami sopii raskaana oleville ja imettäville, samoin kuin asesulfaami ja sukraloosi. Sakariini ja syklamaatti ovat sitten kiellettyjen listalla.

Mistä tää luulo tulee, että aspartaamia ei saisi nauttia? Aspartaami sopii raskaana oleville ja imettäville, samoin kuin asesulfaami ja sukraloosi. Sakariini ja syklamaatti ovat sitten kiellettyjen listalla.

Villi veikkaus että kun alle 3-vuotiaille ei aspartaamia suositella.

Ite käytän massblastia ja prowheytä lisänä. Glutamiinin ja kreatiinin jätin pois. Raskaana siis olen.

En yleensä jaksa puuttua ravintoasioihin, mutta totenapa vain yhden pienen asian..

JOS käy harmittavasti ja lapselle tulee jotain kehityshäiriötä tai muuta niin on erittäin helppo syyttää milloin mitäkin, mitä on raskauden aikana/imetyksen aikana tehnyt tai syönyt. Ja vaikka sillä tekemisellä tai syömisellä ei olisi mitään tekemistä asian kanssa, niin se kysymys jää joillakin sitten ikuisiksi ajoiksi pyörimään mieleen, olisko sittenkin syy ollu siinä jossain?

Näitä olen töissäni nähnyt enemmän kuin tarpeeksi, että jollakin on jääny se usko, että se ja se on aiheuttanut sen ja sen ja äidin/isän/muun sukulaisen elämä on pilalla loputtuman itse syyttelyn vuoksi.

Eli itse en suosittele mitään lisiä imettävälle tai raskaana olevalle, ihan vain yllämainitusta syystä. Tosin eipä multa niitä kysytäkkään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom