Iltasyöminen

Mä syön kans jotain pientä ennen nukkumaan menoa. Just jotain jugurttia tai leipää. Meillä taisi olla terveystiedon tunnilla puhetta tuosta seiskalla että ennen nukkumaanmenoa ei pitäisi syödä paljoa. Vaikuttaa kuulemma unen saantiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yleensä syön kunnon ruuan ennen nukkumaanmenoa, jossa vähintään se 30-40g proteiinia.Ei mitään vaaleeta leipää tai vastaavaa.
Jos vähänkin nälkä niin ei uni meinaa tulla.

Syön jotai prodepitosta safkaa joku 3-4h ennen nukkumaanmenoo ja sit just enne sänkyy kellahtamista rypsäriä ja rahkaa. Sillon ku jaksaa syödä viimesen päälle.
Yleensä iltaruoka sillon ku se on valmista ja sit iltarahka.

Eikö kukaan syö pihviä illalla?
Itse olen tottunut vetämään sikaa,broileria tai kalkkunaa iltapalalla ennen nukkumaan menoa. Annoksetkin ovat kohtalaisen runsaita. En ole huomannut mitään negatiivista vaikutusta unen laatuun.
Jossain ravitsemusseminaarihässäkässä sanottiin kunnon pihvin vievän jopa 12 tuntia ennenkuin elimistö on pilkkonut sen täysin palasiksi. Eli ei tarvitse miettiä saako elimistö yön aikana tasaisesti rakennusaineita lihaksiston kasvattamiseen. En tiedä olenko aivan hukassa tämän asian kanssa mutta syön pääsääntöisesti runsaasti lihaa pitkin päivää ja illalla kunnon vielä kunnon tankkauksen. Treenit on ainakin alkanut kulkemaan kunnon lihan syönnillä eikä ole palautumisessakaa ollut ongelmia.

Itse olen tottunut vetämään sikaa,broileria tai kalkkunaa iltapalalla ennen nukkumaan menoa. Annoksetkin ovat kohtalaisen runsaita. En ole huomannut mitään negatiivista vaikutusta unen laatuun.
Jossain ravitsemusseminaarihässäkässä sanottiin kunnon pihvin vievän jopa 12 tuntia ennenkuin elimistö on pilkkonut sen täysin palasiksi. Eli ei tarvitse miettiä saako elimistö yön aikana tasaisesti rakennusaineita lihaksiston kasvattamiseen. En tiedä olenko aivan hukassa tämän asian kanssa mutta syön pääsääntöisesti runsaasti lihaa pitkin päivää ja illalla kunnon vielä kunnon tankkauksen. Treenit on ainakin alkanut kulkemaan kunnon lihan syönnillä eikä ole palautumisessakaa ollut ongelmia.

tuskimpa hukassa olet, tulevassa bodylehdessä artikkeli: "Liha kasvattaa lihasta!":D

Eilen illalla ysin aikaan tuli 400gr pihvipaketti vedeltyä.

Kunnon pihvi illalla ennen nukkumaanmenoa on todella hyvä vaihtoehto pitämään öinen katabolia loitolla. Testotasoja nostavaa ja proteiinien imeytymistä hidastavaa rasvaa, kreatiinia, sinkkiä, laadukasta proteiinia... kaikkea mintä kasvava poika tai tyttö tarvitsee. Siihen vähän pähkinöitä kylkeen, niin täydellisyyttä hipoo :kuola:

yleensä menee itellä kans tuo edellämainittu rahka+ananas -mix... yleensä joku ruisleipä.. on niin sairaan paha olo aamulla, jos ei illalla ole yhtään hiilaria rahkan lisäksi pistellyt.

Tehosekoittimeen:
- Jogurttia 1,5dl
- Raejuustoa 250g
- Mehua + maitoa
- ~25-50g protskua
- ruokalusikallinen kalaöljyä

Tällanen setti kurkusta alas ja sitten taju pois. Nälästä riippuen myös jotain banaania tai muita hiilareita sekaan ettei aamulla ole niin kauhea nälkä kun herää.

Mikä tuossa ananaksessa on niin hyvää (maun lisäksi), kun niin moni tuntuu sitä kiskovan ?

^Plus:
-Sisältää runsaasti A-, B- ja C-vitamiineja
-On tehokas diureetti
-Ananas sisältää bromelaiini-nimistä entsyymiä, joka hajottaa proteiineja, ja siten helpottaa proteiinipitoisten ruokien sulattamista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom