Iltasyöminen

00:00 ja se perus 400g jauhelihaa ja pikkasen kasviksia paistettuna runsaassa määrässä oliviöljyä + litra maitoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vitura sentään mulle ainakin iski nälkä nyt. pari lihapiirakkaa ja ehrmanni naaman =D

Imo mah. paljon kaloreita koneeseen yötä vasten, koska eikös se nukkuminen oo parhainta kasvun aikaa, ja silloin kuitenkin ollaan se pisin aika syömättä. Mutta tietenkin pääosin rasvaa ja protskua. Ite en kyllä oo hedelmiä ja vihannksia karttanut.

Itellä aika vakio setti näyttää tältä:
Munakas (4 munaa + vähän maitoa)
50g-100g kalkkunasiivuja (tai muuta vähärasvaista lihaa)
Pari siivua 5% juustoa (sulaa mukavasti munakkaan sekaan)
Wokki vihannkesia
Ja päälle sokeroimatonta ketsuppia + mausteet.

Ja jälkkäriks omena/päärynä.

Ei tuu yöllä herättyä nälkään ja tosta setistä tulee sellanen 450kcal.

Imo mah. paljon kaloreita koneeseen yötä vasten, koska eikös se nukkuminen oo parhainta kasvun aikaa, ja silloin kuitenkin ollaan se pisin aika syömättä. Mutta tietenkin pääosin rasvaa ja protskua. Ite en kyllä oo hedelmiä ja vihannksia karttanut.

Joo, yötä vasten meikänkin mielestä kannattaa mättää jos haluaa palautua ja kasvaa.

Yleensä iltapalana menee 250 gramman rahka joko raakana tai jogurtin kanssa. Ei toi jogurtti kyllä varmastikaan se paras höyste ole, Funlightia pitäis kokeilla tuon sijasta. Joskus myös paistelen pari munaa.

Itse en varsinaisesti iltapalaa syö, koska olen yleensä vasta 7-8 aikaan kotona. Siitä kun vääntää iltahommat ja ruoan kello on äkkiä 9. Eli monesti syön ns. salin jälkeisen pääruoan vasta 8-9 aikaan. Nukkumaan menen jo 10-11 maissa, niin ei siinä yleensä kerkeä enään tulla edes nälkä:) Jotain kurkkua saatan vähän popsia.

onko siitä haittaa jos syöki ennen nukkumaan menoo(?), siis jos ei oo dieetillä tai mitään

Kannattais varmaan lukea tämä threadi??? ...siis alusta alkaen!

Ennen nukkumaan menoa suorastaan PITÄÄ syödä (oli dietillä tai bulkilla). Tosin kannattaa vähän katsoo mitä syö... ja se taas riippuu siitä mitä on päivän aikana tehnyt (liikuntaa?) ja mihin aikaan.

Mitäs mieltä tästä:
Käyn monesti varsinkin nyt dieetillä illalla vielä 22-23 aikaan luistelemassa semmosen ½-1h lenkin. Sen jälkeen käyn vaan suihkussa ja vedän purkin tunaa ja rypsärit naamaan. Eli kannattaisko ottaa vähän hiilaria tässä tapauksessa ennen nukkumaan menoa?
Ja käyn välipäivinä siis myös aamusin lenkillä/luistelemassa kun herään, mutta se on niin kivaa hommaa ettei malta olla illalla vielä vähän käymättä :)

Jos ei mikään kisadietin viimeinen viikko niin luistelun jälkeen voi ihan hyvin vetäistä hiilareita, ei kaada maailmaa ja palautuu paremmin

ite vejän käytännössä 2 iltapalaa. N. Klo 20.00 rahkaa, johon sekoitettu soijarouhetta ja maustettu sokerittomalla mehukeitolla. Sit otan vielä palkkariks n. klo 23.00 20g heraa ja 20 g Soijaproteiiniä, maustettu 5 g rypsiöljyä ja 10g oliiviöljyä... tuntuu et on iha toimiva setti, siis kehityksen kannalta :D

Mä syön monesti ruuan klo 20-22 ja ennen nukkumaan menoa syön jotain "pientä". Ruisleipää, rahkaa, jogurttia, raejuustoa, joskus jopa tonnikalaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom