Iltaproteiini ja vatsakivut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zei
  • Aloitettu Aloitettu

zei

Juhlallinen ensimmäinen postaus tälle foorumille:

Reilun 2v tauon jälkeen tuli tuossa aloitettua "jumppaaminen" ja samalla luonnollisesti kiinnitettyä enemmän huomiota noihin ravintoasioihin.

Elikkäs ongelmana seuraavaa: Iltaproteiini ('bout 30g Fast 85 heraa) aiheuttaa julmettoman vatsakivun. Jauheen sekoitan maitoon ja mukaan heitän hieman o'boyta. Hiilihydraatteja en tuohon aikaan enää nauti. Mistäköhän tämä imeytymisongelma mahtaa johtua? Laktoosivammaa minulla ei ole.

Tiedän, että hiilarit on loppuillasta nounou, mutta auttaisiko pieni hiilarimäärä proteiinin imeytymistä?

Asiallisille vastaajille kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla sama setti joka ilta, muttei vatsakipuja...

btw...o´boyssa taitaapi olla pieni määrä hiilareita...:D

85 on heraa, 95 maitoproteiini.
edit: ja protein95 on lähes laktoositon vaihtoehto. 85:sessa jotain 4g laktoosia.

Originally posted by zei
Elikkäs ongelmana seuraavaa: Iltaproteiini ('bout 30g Fast 85 heraa) aiheuttaa julmettoman vatsakivun. Jauheen sekoitan maitoon ja mukaan heitän hieman o'boyta. Hiilihydraatteja en tuohon aikaan enää nauti. Mistäköhän tämä imeytymisongelma mahtaa johtua? Laktoosivammaa minulla ei ole.

Tiedän, että hiilarit on loppuillasta nounou, mutta auttaisiko pieni hiilarimäärä proteiinin imeytymistä?

Nii-in oboyssa noin 90% hiilaria, maidossakin 4,8/100 grammaa ja hera85:ssa 4,2/100 g. (ruokalusikallinen oboyta ja kolme desiä maitoa, desi hera 85:sta on noin 25 grammaa hiilaria, eikhän se jo riitä) Koita jättää kaakao pois, mulla ei vatta kestä aamudrinkissä kaakaota.

Kiitoksia vastauksista. Kyllähän tarkemmin mietittynä hiilaria tossa mukana tuleekin jo riittämiin. Tuli mieleeni, että saatan vetää sen drinksun napaan vähän liian hätäisesti. Pitänee siemailla se maltillisemmin, jos vaikka auttaisi.

Onko tuo Hera85:nen oikeen edes hyvää iltaprotkuksi? Olen saanut käsityksen, että imeytyy kuitenkin kohtuullisen nopeasti.

Vai onko sopivaa kamaa just 8 tunnin yöunille? :david:

Originally posted by zei
Tuli mieleeni, että saatan vetää sen drinksun napaan vähän liian hätäisesti.

Hyvin paljon mahdollista. Minä olen ainakin huomannut, että joskus liian kiireessä joutu protskudrinkki saa aikaan ikäviä vatsan väänteitä.

Minäkin tässä mietiskelin että en tiedä mahtaneeko tuo Hera 85 olla optimaalinen iltaprotsku, kuten Away sanoi, imeytyy aika nopeasti. Itse vetäsen ennen nukkumaanmenoa maitorahkaa naamariin ja öljyjä päälle.

mulla on fastin promix night time proteiinii, väittävät että se imeytyisi mahdollisimman htaasti ja pistäisi noita aminohappoja elimistöön koko yön. itte oon huomannu ihan hyödylliseks tai sitten se on vaan placeboa :D ei kyllä ole kovin halpaa, 30e / 900g :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom